• De zestienjarige Chelsea is een goede heks, perfect zelfs. Ze zit al zes jaar op Zweinstein, maar dat is duidelijk. Ze is een echte waaghals, en vindt het leuk om met dooddoeners te dollen. Zo hebben Bellatrix van Detta, Amycus en Alecto Kragge, Severus Sneep en de familie Malfidus een hekel aan haar. Hermelien vindt dit onacceptabel van Chelsea, maar kan er niets aan doen. Ronald Wemel vindt in de loop van der jaren Chelsea leuk, en wil haar uitvragen. Maar op een dag geeft Voldemort de opdracht aan de Dooddoeners om Chelsea uit te schakelen. Maar lukt dat wel met zo’n… perfecte heks? Zullen Chelsea’s vrienden haar beschermen tegen het kwaad? Zal Ronald, oftewel Ron de liefde van zijn leven krijgen?


    Ik wil dus een lovestory over Ron Wemel gaan maken. Dat is mijn eerste HP-Lovestory, dus, ik hoop dat jullie een goede Engelse naam vinden voor me en het je leuk lijkt (:.

    Voor de liefhebbers.
    http://www.quizlet.nl/stories/57011/miss-little-perfect--ronald-weasley/

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 14:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Klinkt leuk, doen! Ehm... Misschien Little Miss Perfect ofzo, of Perfectly Dangerous... (:


    dude, i can move my toes

    Deceptive schreef:
    Klinkt leuk, doen! Ehm... Misschien Little Miss Perfect ofzo, of Perfectly Dangerous... (:


    ^-^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    No Picture Perfect Girl?


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    Leanna schreef:
    No Picture Perfect Girl?


    Ook leuk :).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Komop mensjes, ik wacht :)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zeker doen! I wanna read ;D


    26 - 02 - '16

    DOEN!!! (Y)
    Wil je het tegen me zeggen wanneer je gaat beginnen? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen namen meer nogig, waarschijnlijk word het

    "Little Miss Perfect." ^-^.

    Dus, nog een paar doens en niet doens XD


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Geef maar een gil als je begint, ik ga het sowieso lezen (:


    Intersectional feminist

    je kan ze ook combineren zoals:
    Little Miss Perfect or Perfectly Dangerous

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:58 ]


    Live Sucks Then You Die!

    Ik vind dat je een verschrikkelijk Mary Sue op de wereld los laat en het idee vind ik persoonlijk ook niet al te origineel. Ik heb het vooral niet zo op meiden die helemaal picture perfect enal zijn.. Dus sorry, ik ben er niet zo enthousiast over.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    Ik vind dat je een verschrikkelijk Mary Sue op de wereld los laat en het idee vind ik persoonlijk ook niet al te origineel. Ik heb het vooral niet zo op meiden die helemaal picture perfect enal zijn.. Dus sorry, ik ben er niet zo enthousiast over.


    AAAAAAH stoute jij!!!!!!!!!:@

    (ik bytw vind het een prachtig idee ookal zeg ik het zelf xD en kijk heel erg uit naar je story) (zeg ff waneer hij online komt);)


    Live Sucks Then You Die!

    Prime schreef:
    Ik vind dat je een verschrikkelijk Mary Sue op de wereld los laat en het idee vind ik persoonlijk ook niet al te origineel. Ik heb het vooral niet zo op meiden die helemaal picture perfect enal zijn.. Dus sorry, ik ben er niet zo enthousiast over.


    i would want to kill her.

    Niemand is perfect dus lijkt het me dat je hoofdpersoon me zooo op de zenuwen zal werken. wat is er nu leuk aan mary sue's? dan krijg je Bella Swan's.

    I say: Kill it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    i would want to kill her.

    Niemand is perfect dus lijkt het me dat je hoofdpersoon me zooo op de zenuwen zal werken. wat is er nu leuk aan mary sue's? dan krijg je Bella Swan's.

    I say: Kill it.


    Maar dan bedoel ik; Perfect in toveren. Inderdaad, niemand is perfect. Maar je kunt wel perfect zijn in toveren ^-^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    jou verhalen zijn gewoon leuk
    laat iets weten als het online staat
    ik ga het zeker lezen


    ik neem jou werkelijkheid en vervang het door de mijne