• De zestienjarige Chelsea is een goede heks, perfect zelfs. Ze zit al zes jaar op Zweinstein, maar dat is duidelijk. Ze is een echte waaghals, en vindt het leuk om met dooddoeners te dollen. Zo hebben Bellatrix van Detta, Amycus en Alecto Kragge, Severus Sneep en de familie Malfidus een hekel aan haar. Hermelien vindt dit onacceptabel van Chelsea, maar kan er niets aan doen. Ronald Wemel vindt in de loop van der jaren Chelsea leuk, en wil haar uitvragen. Maar op een dag geeft Voldemort de opdracht aan de Dooddoeners om Chelsea uit te schakelen. Maar lukt dat wel met zo’n… perfecte heks? Zullen Chelsea’s vrienden haar beschermen tegen het kwaad? Zal Ronald, oftewel Ron de liefde van zijn leven krijgen?


    Ik wil dus een lovestory over Ron Wemel gaan maken. Dat is mijn eerste HP-Lovestory, dus, ik hoop dat jullie een goede Engelse naam vinden voor me en het je leuk lijkt (:.

    Voor de liefhebbers.
    http://www.quizlet.nl/stories/57011/miss-little-perfect--ronald-weasley/

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 14:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    i would want to kill her.

    Niemand is perfect dus lijkt het me dat je hoofdpersoon me zooo op de zenuwen zal werken. wat is er nu leuk aan mary sue's? dan krijg je Bella Swan's.

    I say: Kill it.

    OMG Wat heeft iedereeen?????


    Live Sucks Then You Die!

    Leuk idee!

    Misschien:
    Eyes of a Perfect Miss
    Bad Girl
    Never Been Good
    You Don't No The Name Good


    Wibbly-Wobbly Timey-Wimey

    MirandaC schreef:
    (...)

    Maar dan bedoel ik; Perfect in toveren. Inderdaad, niemand is perfect. Maar je kunt wel perfect zijn in toveren ^-^.


    Zelfs Hermoine was neit perfect :Y) So i still stay with my point *bows* thank you


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    missFranka schreef:
    (...)
    OMG Wat heeft iedereeen?????


    Nou ik ben logisch en eerlijk :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Zelfs Hermoine was neit perfect :Y) So i still stay with my point *bows* thank you


    Hihi, tja, iedereen heeft een eigen mening en ik blijf toch overal spontaan over :D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    missFranka schreef:
    (...)
    OMG Wat heeft iedereeen?????


    Hoezo 'wat heeft iedereen?'?
    Wij geven gewoon onze mening, een mening waar ze om vráágt. Dan is er niks mis met ons of wat dan ook. Ik ga al vanaf 2006 mee op quizlet en heb zulke verhalen al vaak voorbij zien komen. Ik vind het niet bepaald origineel meer en ik vind het idee van iemand die 'perfect' is in toveren ook niet goed. Ze vragat om onze mening en die geven wij.

    Als zij achter haar idee staat dan moet je het gewoon doen. Ik bedoel, uiteindelijk schrijf je voor jezelf en niet voor anderen, daar gaat het om. Ik vind het persoonlijk gewoon geen geweldig idee, betekent niet dat anderen dat niet vinden of dat ze het niet moet schrijven. Ik zou het alleen zelf niet doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    (...)

    Hoezo 'wat heeft iedereen?'?
    Wij geven gewoon onze mening, een mening waar ze om vráágt. Dan is er niks mis met ons of wat dan ook. Ik ga al vanaf 2006 mee op quizlet en heb zulke verhalen al vaak voorbij zien komen. Ik vind het niet bepaald origineel meer en ik vind het idee van iemand die 'perfect' is in toveren ook niet goed. Ze vragat om onze mening en die geven wij.

    Als zij achter haar idee staat dan moet je het gewoon doen. Ik bedoel, uiteindelijk schrijf je voor jezelf en niet voor anderen, daar gaat het om. Ik vind het persoonlijk gewoon geen geweldig idee, betekent niet dat anderen dat niet vinden of dat ze het niet moet schrijven. Ik zou het alleen zelf niet doen.


    Ditto :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    omg.......... (ik geef dus nooit meer mn mening over iets word gelijk uitgekafferd)


    Live Sucks Then You Die!

    missFranka schreef:
    omg.......... (ik geef dus nooit meer mn mening over iets word gelijk uitgekafferd)


    Ik heb beleefd mijn mening gegeven hoor? Jij begon met mij uitschelden op de vorige pagina en vervolgens doe jij alsof er met ons iets mis is omdat wij onze mening geven, dus ik zie niet in hoe jij uitgekafferd wordt? x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Who the fuck is Mary Sue??


    26 - 02 - '16

    uuuh ik schelde jullie niet uit hoor......
    ik vond het aleen nogal negatief....
    p.s. Ja wie is mary sue???


    Live Sucks Then You Die!

    BatManX schreef:
    Who the fuck is Mary Sue??


    XD, geen idee eigenlijk :P.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BatManX schreef:
    Who the fuck is Mary Sue??


    Een heel perfect meisje dat alles goed doet en heel ontschuldig is :D De term wordt vaak gebruikt voor zulke characters


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prime schreef:
    Ik vind dat je een verschrikkelijk Mary Sue op de wereld los laat en het idee vind ik persoonlijk ook niet al te origineel. Ik heb het vooral niet zo op meiden die helemaal picture perfect enal zijn.. Dus sorry, ik ben er niet zo enthousiast over.


    Uh Prime?
    Wie is Mary Sue?


    26 - 02 - '16

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Een heel perfect meisje dat alles goed doet en heel ontschuldig is :D De term wordt vaak gebruikt voor zulke characters


    Ahh... Oke,
    Dan weet ik weer wat ;D
    Ik leer nog eens wat op deze site! 8D


    26 - 02 - '16