• Dan denk ik dat ik goed zou zijn in Waarzeggerij en Astronomie. En slecht in Gedaanteverwisselingen. Hahaha dat denk ik. :9~ lol. & jullie?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    In vliegles (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kalona schreef:
    Ik weet niet waar ik goed in zou zijn... Misschien Toverdranken en misschien Verzorging van Fabeldieren quote]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    als ik op Zweinstein zat... zou ik heel blij zijn! :D
    ENNNNNNNN, ik zou Sneep lastigvallen met liefdesbrieven, net zo lang totdat hij toegeeft, mwahahahah!

    Ik denk dat ik wel goed zou zijn in toverdranken (how surprising als je scheikunde leuk vindt xD).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk dat ik goed ben in VTZ (behalve als Omber het geeft want dat ben ik alleen maar bezig haar het leven zuur te maken) en ik denk dat ik ook wel goed ben ik gedaanteverwisselingen en toverdranken. Maar slecht in Astromonie, waarzeggerij, oude runen en voorspellend rekenen. Ik denk dat de rest er tussenin ligt :Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik denk dat ik goed zou zijn in gedaanteverwisseling/verandering, of hoe het ook mag heten, en in vliegles. En niet goed in waarzeggerij, voorspellend rekenen, en oude runen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:51 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Waarzeggerij:9~

    Ik zou sowieso slecht zijn in Toverdranken en Waarzeggerij.

    verweer lijkt me leuk & bezweringen & gedaanteverwisselingen. Ik zou hard falen bij oude runen, voorspellend rekenen, astronomie & geschiedenis van de toverkunst >.<


    And in that moment, we were infinite.

    CountMeIn schreef:
    Géén idee, want ik ken al die vakken niet.

    Ik denk dat ik goed zou zijn in toverdranken, verzorging van fabeldieren en misschien gedaanteverwisseling. Vakken waar ik in zou falen zijn Waarzeggerij, Voorspellend rekenen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Slecht in voorspellend rekenen, waarzeggerij & dreuzelkunde omdat dat me doodsaai lijkt.
    Goed in DADA, transfiguratie, potions, charms, oude runen, geschiedenis van toverkunst.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:10 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou goed zijn in.. eh Verweer tegen de zwarte kunsten en bezweringen denk ik. Verzorging van fabeldieren en waarzeggerij zouden heel misschien ook in die lijst passen.
    Voor de rest zou ik falen in toverdranken en voorspellend rekenen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik denk dat ik goed zou zijn in gedaanteverwisselingen, voorspellend rekenen en bezweringen
    Maar absoluut niet in waarzeggerij, geschiedenis van de toverkunst en oude runen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    JChoo schreef:
    Ik zou denk ik wel goed zijn in Verweer tegen de zwarte kunsten en slecht in Astonomie en Waarzeggerij, maarja mis niet.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik denk dat ik het beste zal zijn in verzorging van fabeldieren en astronomie, en het slechtst in waarzeggerij. Maar dat is wat ik denk he ;P


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"