• Dan denk ik dat ik goed zou zijn in Waarzeggerij en Astronomie. En slecht in Gedaanteverwisselingen. Hahaha dat denk ik. :9~ lol. & jullie?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Géén idee, want ik ken al die vakken niet.


    Let it come and let it be

    Leg me is ff alle vakken uit want ik ken ze niet hahah.


    I live for the applause, you will die for it.

    CountMeIn schreef:
    Géén idee, want ik ken al die vakken niet.


    Gradually, then suddenly..

    Ik zou denk ik wel goed zijn in Verweer tegen de zwarte kunsten en slecht in Astonomie en Waarzeggerij, maarja mis niet.

    CountMeIn schreef:
    Géén idee, want ik ken al die vakken niet.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    barslecht in oude rune , waarzeggerij
    beter in plantenkunde en gedaanteverwisseling denk ik


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik denk super slecht in Waarzeggerij en Astronomie en redelijk goed in Verweer tegen de Zwarte kusten en gedaanteverwisseling. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet niet waar ik goed in zou zijn... Misschien Toverdranken en misschien Verzorging van Fabeldieren en ik zou graag goed willen zijn in Verweer tegen de Zwarte Kunsten ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, maar in waarzeggerij zou je dan toch onmogelijk slecht kunnen zijn? Gewoon zoals Harry en Ron het doen, je eigen dood voorspellen.
    Ik zou het niet weten waar ik goed in zou zijn in ieder geval.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Orchideous schreef:
    Ik denk super slecht in Waarzeggerij en Astronomie en redelijk goed in Verweer tegen de Zwarte kusten en gedaanteverwisseling. :'D


    Shoganai i ne~

    ik denk dat ik wel goed zal zijn in Verweer tegen de Zwarte kunsten ^^
    En slecht met vliegen want ze krijgen mij echt niet op dat ding dan x'D -hoogtevrees-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik zou barslecht zijn in oude runen, voorspellend rekenen, en kruidenkunde :') maar ik zou goed zijn in waarzeggerij, bezweringen en gedaanteveranderingen :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou overal goed in zijn*O*
    Nee grapje, ik heb echt geen idee, ik denk eerder dat ik in alles een beetje goed ben ipv in een paar dingen super en de rest suckt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk dat ik goed zou zijn in Verweer tegen de Zwarte kunsten, Bezweringen & Transfiguratie, maar slecht in Oude Runnen, voorspellend rekenen en Toverdranken. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 19:47 ]


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik zou overal slecht in zijn. (no_chears)


    -