• Zo een chocolade snoep en het is hard en euhm ja er zit chocolade rond en erin ;D En euhm de verpakking is bruin met zo die gouden olifant erop ;D Enja ik zoek dus de naam ;D

    Enja vinden jullie het ook niet ontzettend irritant als je van iets de naam wilt weten maar het absoluut niet in je opkomt? ;D En vooral als niemand dan weet waarover je het hebt xD


    edit : het is chocotoff ;D Nouja ik zocht het omdat dat zeer irritant kan zijn als je blokjes moet dragen, wat een vriendin sinds vandaag moet doen ^^

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 20:17 ]

    Toblerone ?


    when words fail, music speaks.

    Cote d'or? (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Cota D'ore of zoiets?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb echt geen idee waar je het over hebt.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Toblerone ?


    haha, dat is een piramide daar staat tog geen olifant op? ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    Cote d'or? (:


    Het is daarvan wantja die olifant, maar het is rechthoekachtig en zo afgeronde hoeken.

    Chocotoff?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cote Do'r, chocotof of anders is het zo goud met wit papier en kan je het zowel met melk chocolade nemen en melk chocolade?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 19:47 ]


    All was well.

    Artemis schreef:
    Chocotoff?


    Jah dát is het, dankje dankje dankje xD

    LIZEPIET schreef:
    Cote Do'r, chocotof of anders is het zo goud met wit papier en kan je het zowel met melk chocolade nemen en melk chocolade?


    Wat is dat laatste dan?

    En ja dat is heel irritant,en chocotoff is lekker:9~.

    Hmm, het is een chocolaatje in de vorm van een olifant. De buitenkant is met melkchocolade of witte chocolade en de binnenkant is van dat créme spul. (:


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    Hmm, het is een chocolaatje in de vorm van een olifant. De buitenkant is met melkchocolade of witte chocolade en de binnenkant is van dat créme spul. (:


    Mmm chocolaatje in een vorm van een olifant? Achja tegenwoordig bestaat alles in chocolade =)

    Shit. Volgens mij heb ik die laatst allemaal opgevreten met mijn vader. :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    cote d'ore!!! :P:P:P:P:P:Y):Y):Y)


    DUDE! Get a life!!!