Slechte vaken: Voorspellend rekenen, waarzeggen (Denk niet dat ooit wat zou kunnen zien), toverdranken.
Goede vakken: Verweer tegen de zwarte kunsten, spreuken en bezweringen, gedaanteverandering.
Ik zou echt eem meesteres in toverdranken zijn denk ik x'D Ook zou ik goed zijn in bezweringen, gedaanteverwisselingen en verweer tegen de zwarte kunsten. Slecht zou ik zijn in voorspellend rekenen. En niet te vergeten dat ik echt een kei zou zijn in dreuzelkunde, net als iedereen hier 8D
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Ik zou waarschijnlijk wel goed zijn in Potions/Toverdranken en in Verweer tegen de Zwarte Kunsten, en barslecht in Voorspellend Rekenen. Ik zou wel alles superleuk vinden ^^
Ik denk dat ik goed zou zijn in Gedaanteverwisselingen, dat Toverdranken me nog maar net af zou gaan en dat ik met Kruidekunde een van de slechtste zou zijn :')
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Ik zou slecht zijn in verweer tegen de zwarte kunsten en verzorging van fabeldieren. En goed in voorspellend rekenen en euhm... toverdranken ook wel denk ik. (:
If we had not a soul, music would have created it.
Ik ben normaal slecht in de talen en goed in de rest, maar op Hogwarts zijn geen talen, dus ik denk dat ik nog het slechtst ben in leer der oude runnen..........