• Dan denk ik dat ik goed zou zijn in Waarzeggerij en Astronomie. En slecht in Gedaanteverwisselingen. Hahaha dat denk ik. :9~ lol. & jullie?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    - Slechte vakken: voorspellend rekenen, astronomie en kruidenkunde (ik zou echt al mijn planten onbewust vermoorden (a))

    - Goeie vakken: verweer tegen de zwarte kunsten, toverdranken en vliegles (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Slechte vaken: Voorspellend rekenen, waarzeggen (Denk niet dat ooit wat zou kunnen zien), toverdranken.
    Goede vakken: Verweer tegen de zwarte kunsten, spreuken en bezweringen, gedaanteverandering.


    Take me to wonderland

    Goeie vraag. Ik zou wel weten welke vakken ik leuk zou vinden en welke minder, maar of ik er dan ook meteen goed in ben, geen idee :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou echt eem meesteres in toverdranken zijn denk ik x'D Ook zou ik goed zijn in bezweringen, gedaanteverwisselingen en verweer tegen de zwarte kunsten. Slecht zou ik zijn in voorspellend rekenen. En niet te vergeten dat ik echt een kei zou zijn in dreuzelkunde, net als iedereen hier 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou goed zijn in DADA en potions -die vaker interesseren me alleen en dan doe ik me best ervoor-

    Voor de rest gemiddeld en slecht staan


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zou waarschijnlijk wel goed zijn in Potions/Toverdranken en in Verweer tegen de Zwarte Kunsten, en barslecht in Voorspellend Rekenen. Ik zou wel alles superleuk vinden ^^


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik zou goed zijn in bezweringen en gedaanteverwisselingen, waanzinnig slecht in toverdranken en voorspellend rekenen.. (nerd)

    edit: ik zou echt falen in zwerkbal!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:41 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Geschiedenis van de toverkunsten zou echt super slecht zijn denk ik :3


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik zou denk ik slecht zijn in toverdranken en voorspellend rekenen. Maar weer goed in oude Runen, bezweringen en gedaanteverwisselingen.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik zou denk ik goed zijn in Toverdranken en bezweringen, en de rest gemiddeld. En slecht in astronomie en kruidenkunde (:


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik denk dat ik goed zou zijn in Gedaanteverwisselingen, dat Toverdranken me nog maar net af zou gaan en dat ik met Kruidekunde een van de slechtste zou zijn :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou goed zijn in herbiologie enz.
    En vooral toverdranken :9~
    Ik weet eigenlijk niet waar ik slecht in zou zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    waarzeggerij zou ik echt slecht in zijn.
    En verweer tegen zwarte kunsten denk ik goed


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zou slecht zijn in verweer tegen de zwarte kunsten en verzorging van fabeldieren. En goed in voorspellend rekenen en euhm... toverdranken ook wel denk ik. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben normaal slecht in de talen en goed in de rest, maar op Hogwarts zijn geen talen, dus ik denk dat ik nog het slechtst ben in leer der oude runnen..........


    Happy Birthday my Potter!