• Zo een leuk spel! Ik ben heftig verslaafd, wie heeft het nog meer geïnstalleerd? :9~ Het is een soort, RPG als ik het zo mag noemen? Je bent een ''Lady'' en je moet een zo hoog mogelijk level zien te halen. Alles is heel erg ehm ja, ''real'' en het is echt ontzettend verslavend! Wel jammer dat de tijden die je invoert echte tijden zijn, dus als je bijvoorbeeld invoert "Sleep: 3 hours" is het ook echt 3 uur. Maar goed, wie heeft dat spel? :3

    Als je het wil dan moet je eerst sws Google Chrome hebben.
    Dan ga je naar de webstore van Google Chrome (het sleuteldingetje in de rechterbovenhoek > opties > persoonlijke items > thema's ophalen en dan kom je in de webstore).
    Daar zoek je op Ladypopular en dat download je! Het is helemaal gratis alleen als je extra diamonds wil hebben kun je die kopen, maar die heb je niet nodig in het spel (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 18:13 ]


    Rainbows on my staircase ~

    Everdeen schreef:
    Uhm, bij die downloads komt niks uit? Als je bij google LadyPopular intypt, is het dan de eerste, of is dat iets anders?
    Ik denk de eerste, en als die gedownload is moet je een nieuw tabblad openen.


    Rainbows on my staircase ~

    Genius schreef:
    Ik heet Jaccness, maar wat een rot spel. Krijg ik een bericht over wat het ideale gewicht is van mijn lady en als je zwaarder bent dan wordt je ongelukkig..
    Lol ik was dfie van mij vergeten te voeren en toen woog ik opeens iets van 53 kilo en toen was ze ook ongelukkig.


    Rainbows on my staircase ~

    Zou ik mijn haar roze maken? :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    Zou ik mijn haar roze maken? :'D
    Haha als je level up wilt dan moet je het eerst zwart maken met een bepaald kapsel, dan roze met een bepaald kapsel en dan blauw xD en verder ebn ik nopg niet.


    Rainbows on my staircase ~

    Lol je moet twilight in tikken _O_.
    dat krijg je een Twilight sparkle dingens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oke, mijn accountnaam is Armistice en mijn ladyname is Everdeen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    TheLegacy schreef:
    ik heb het niet,
    t lijkt me wel cool (';


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Lol, soort sims?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Lol, soort sims?
    Nah niet bepaald.


    Rainbows on my staircase ~

    Oke, oke.. ik heb het nu, maar hoe verdien ik dan mn money? anders word ik straks arm :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Uhm.. ik zit nu op de computer die voor iedereen in het huis bestemt is, krijgen zij het dan ook?


    If you want to be happy, then be.

    Carcass schreef:
    Oke, oke.. ik heb het nu, maar hoe verdien ik dan mn money? anders word ik straks arm :3
    Ga maar naar je goals en als je die complete kom je er zelf achter (A)


    Rainbows on my staircase ~