• "Freak The Freak Out-Bever"
    Gaat over de tweeling.'Rikky en Sidney' de hoofdrolspeler is Rikky. Rikky Liz Baster.
    Ze wonen in het circus. Ze leiden een gelukkig leventje totdat.. De broer van Rikky gaat dood. Rikky was de caufeur. Dit vergeedt ze zichzelf nooit meer.

    Sidney word bedrogen door Justin Bieber.
    Nu is het tijd voor Justin om daar voor te boeten.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 18:36 ]


    listen to your hart.....

    veel spelfouten


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik snap het niet...


    Rainbows on my staircase ~

    Ik zou dit al niet willen lezen door de vele spelfouten en de foute zinsbouw.


    Ex astris, sciencia

    ..... veel spel fouten en onduidelijk o.o


    Shoganai i ne~

    Ik snap het ook niet. Uitleg?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Gaat over de tweeling.'Rikky en Sidney' de hoofdrolspeler is Rikky. Rikky Liz Baster.
    Ze wonen in het circus. Ze leiden een gelukkig leventje totdat.. De broer van Rikky dood gaat. Rikky was de chauffeur. Dit vergeeft ze zichzelf nooit meer.

    Sidney wordt bedrogen door Justin Bieber.
    Nu is het tijd voor Justin om daar voor te boeten.


    Volgensmij zijn alle spellingsfouten eruit. :3.
    Maar wel leuk idee, alleen ik lees geen bieber-story's. :'D

    Sacrifices schreef:
    Gaat over de tweeling.'Rikky en Sidney' de hoofdrolspeler is Rikky. Rikky Liz Baster.
    Ze wonen in het circus. Ze leiden een gelukkig leventje totdat.. De broer van Rikky dood gaat. Rikky was de chauffeur. Dit vergeeft ze zichzelf nooit meer.

    Sidney wordt bedrogen door Justin Bieber.
    Nu is het tijd voor Justin om daar voor te boeten.


    Volgensmij zijn alle spellingsfouten eruit. :3.
    Maar wel leuk idee, alleen ik lees geen bieber-story's. :'D
    ben ik nou dom maar rikky is toch een jongens naam en sidney toch een meisjes :8


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)ben ik nou dom maar rikky is toch een jongens naam en sidney toch een meisjes :8


    Idk, Rikky kan ook een meisjesnaam zijn. :'D Maar ik haalde alleen de spelfouten eruit. :3

    Don't get it. What the fuck, ik zie die naam van die Bieber er ineens in xD
    Daarbij mag je weleens wat aan je Nederlands doen..


    ars moriendi

    Volgens mij moet het Ricky zijn en hmm, even checken, je bent 16? Misschien wordt het tijd nog eens je spellingsregels door te nemen of een typcursus te volgen. Ik maak ook vaak typfouten, maar als ik een topic open vind ik dat je toch even beter moet checken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tortuga schreef:
    Don't get it. What the fuck, ik zie die naam van die Bieber er ineens in xD
    Daarbij mag je weleens wat aan je Nederlands doen..


    We accept the love we think we deserve.