• Mijn beste vriendin is 6 maand geleden verliefd geworden op mijn pa, doordat mijn pa het op dat moment emotioneel moeilijk had en eigenlijk ook gevoelens had voor haar is hij daar op in gegaan.
    Vanaf dat moment kwam zei op de eerste plaats en doordat mijn pa echt verliefd was op haar zei ik er niets van.
    Hij heeft toen wel beloofd dat hij zou wachten tot ze volwassen was voor hij met haar naar bed zou gaan, dat had hij haar ook gezegd.
    Maar enkele weken later was ze al aan het zeggen tegen mij en haar andere vriendinnen dat ze wel al sex met hem wou, ook al was ze nog niet meerderjarig, want ze hield echt van hem zei ze.
    Even later is dat dan ook gebeurd, niet 1 keer maar 3 keer verspreid over enkele maanden, waarna ze alles rondbazuinde aan haar vriendinnen en aan mij.
    Ze was zo blij en gelukkig, maar mijn pa is dan wel in een put gesukkeld, hij zag haar graag maar kon er zelf niet mee omgaan dat hij sex gehad had met een minderjarige, ook al was hij nog zo verliefd op haar.
    Hij is daardoor naar een psychiater moeten gaan een heeft 2 maanden ziek thuis gezeten, zo is hij zijn werk kwijt geraakt.
    Even later is ze dan naar de politie gestapt en heeft ze daar gezegd dat mijn pa haar verkracht heeft.
    De politie heeft mij ook verhoord en ik heb de waarheid gezegd, dat het geen verkrachting was maar dat ze het ook wou.
    Nu wil ze geen vriendin meer zijn van mij maar ook alle andere vriendinnen van mij zit ze nu te zeggen dat mijn pa een verkrachter is en zij zo'n groot slachtoffer.
    Nu ben ik al mijn vriendinnen kwijt en mijn pa moet naar de gevangenis door haar.
    Had ik moeten liegen zodat ze nog mijn vriendin zou zijn?

    Hale schreef:
    -heeft hier over nagedacht en gaat haar mening bijstellen-

    Dus jouw vriendin isverliefd geworden op jou pa.
    en jij vond dat allemaal oke. En je pa is daarin meegaan.
    Jouw pa had beter moeten weten en daar vooral niet op ingaan.
    Goed de arme man heeft zoals ik het heb begrepen ook nog problemen met zichzelf en zij heeft daar goed misbruik van gemaakt. Tot drie keer toe.
    Ik wil je niet bang maken ofso maar hij gaat zosweizo na de gevangenis.
    Seks met minderjarige is strafbaar hoe je het ook wend of keert....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ah wat erg.. Ik wil je niet aanvallen en het is zeker niet lullig bedoelt hoor, maar hij s wel strafbaar bezig geweest, maar hij beseft wel wat hij gedaan heeft, en die vriendin is gewoon een kutkind, het is gewoon geen echte vriendin geweest, je krijgt wel weer nieuwe en liever..

    Heel veel sterkte(flower)


    What is youre favo scary movie?

    Wat een kutwijf is die 'vriendin'
    Zulke mensen noemen je toch geen 'vriendinnen?!?'


    26 - 02 - '16

    Hoe oud is je vriendin dan? Je hebt in iedere geval goed gehandeld. Het is nog altijd je vader en je vriendin, kan je niet echt een vriendin noemen als ze jullie zo iets lapt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Hoe oud is je vriendin dan? Je hebt in iedere geval goed gehandeld. Het is nog altijd je vader en je vriendin, kan je niet echt een vriendin noemen als ze jullie zo iets lapt.

    ze is 14 ...

    Ulfindo schreef:
    (...)
    ze is 14 ...
    Dan vind ik persoonlijk dat je pa heel erg in de fout is gegaan om met haar seks te hebben. :X
    En je vriendin vind ik gewoon laag en zielig.
    Ik vind het ook vreemd dat je vader verliefd is geworden op iemand van jouw leeftijd. Das net alsof ie verliefd is op jou.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 22:04 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    die vriendin verdient je vriendschap niet...dus heb je wel degelijk het goede gedaan....of zou je hem verraden voor zo'n achterbaks misbaksel zodat die je vriendin blijft?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik weet eigenlijk totaal niet wat ik op het hele verhaal moet zeggen..

    maar in elk geval, goed dat je de waarheid spreekt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    holy fuck, arm meisje(flower)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Holy shit! ;o
    Ik zou hààr gaan aangeven bij de politie en zeggen dat het allemaal vrije wil was. Misschien wordt er dan rekening gehouden met verzachtende omstandigheden bij je vader. ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Holy shit! ;o
    Ik zou hààr gaan aangeven bij de politie en zeggen dat het allemaal vrije wil was. Misschien wordt er dan rekening gehouden met verzachtende omstandigheden bij je vader. ;o
    Hoe dan ook, wat dr vader deed, mag ook niet. Ze zijn beiden in de fout.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Soundeffect schreef:
    Ik heb die eerste zin vier keer moeten lezen. Ik vind het fout van je pa dat hij erop ingegaan in, want het blijft pedofilie vind ik, maar ik vind het nog erger dat zij nu even lekker zegt dat het verkrachting was, terwijl ze het vrijwillig wilde. Aandacht nodig, of zo? In ieder geval zou ik precies hetzelfde gedaan hebben als jij. De waarheid zeggen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Passerby schreef:
    (...)Hoe dan ook, wat dr vader deed, mag ook niet. Ze zijn beiden in de fout.

    Oh, ik vind het maar een vreemde situatie... En die man is dan ook nog getrouwd, heeft een dochter... Waarom zou je dat allemaal kapot maken...
    Ik zou zeggen, neem je moeder bij de hand en verhuis ergens ver naartoe. Dat zou ik doen in ieder geval. Zo'n verraad... :/


    Where there is a sea there are pirates...

    waarom heeft ze überhaupt gezegd dat het verkrachting was? wou hij haar dumpen?:8


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Captain schreef:
    (...)
    Oh, ik vind het maar een vreemde situatie... En die man is dan ook nog getrouwd, heeft een dochter... Waarom zou je dat allemaal kapot maken...
    Ik zou zeggen, neem je moeder bij de hand en verhuis ergens ver naartoe. Dat zou ik doen in ieder geval. Zo'n verraad... :/
    Ik vind het ook maar raar. Maar over zo'n dingen lieg je niet vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?