• Waarom doet Joey - Matsoe Matsoe niet meer mee, dat vroeg ik me namelijk af toen ik dit las.

    De nieuwe cast van Oh Oh Cherso; met Gio Diekema, Thomas Leemstra en Kayleigh, zonder Matsoe Matsoe

    De nieuwe cast van Oh Oh Cherso is compleet. De Haagse vakantiegangers hebben versterking gekregen van drie nieuwe gezichten, die - op z'n zachts gezegd - ook wel van een borreltje houden. De homoseksuele Gio, de blonde Kayleigh en als laatste heeft Thomas Leemstra zich bij het zooitje ongeregeld gevoegd om de boel weer even flink op stelten te zetten deze zomer.
    Het hele gezelschap bevindt zich momenteel in het Griekse Chersonissos voor de opnames van der derde seizoen.


    live the life you love

    Omdat hij liever met zijn vriendin op vakantie wilt gaan. Ik kijk het sowieso niet, want ik vond aan Oh Oh Tirol geen flikker aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga wel kijken, oh oh Tirol was echt fun, mijn moeder was vorige week in Chersonisos ofzo

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 11:16 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Everdeen schreef:
    Omdat hij liever met zijn vriendin op vakantie wilt gaan. Ik kijk het sowieso niet, want ik vond aan Oh Oh Tirol geen flikker aan.

    Ik ga 't ook niet meer kijken, ik vond Joey altijd de leukste en nu hij weg is en 't programma helemaal fake, hoeft 't niet.


    live the life you love

    omdat, hij met zijn vriendin op vakantie wou, en liever niet meer zo ging zuipen enzoo..


    Where words fail, music speaks

    wierd matsoe matsoe kwam in mei naar de kermis in spijkenisse maar dat hoefte ik niet te zien :'D


    Shoganai i ne~

    Destay schreef:
    omdat, hij met zijn vriendin op vakantie wou, en liever niet meer zo ging zuipen enzoo..

    Jammer maar ik snap 'm.


    live the life you love

    Awwhh, das jammer! Ik vond hem de leukste ;D


    Opgeven is geen optie.

    Ik vind het echt keihard uitgemolken worden. Eerste seizoen was leuk, tweede werd een aftreksel, het derde moet er gewoon niet meer zijn. -__-


    ars moriendi

    Oh Oh Cherso 1 was geniaal
    Oh Oh Tirol ging
    Oh Oh Cherso 2 word bagger


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het nooit gekeken, ga ik ooit nooit doen. ik vind het maar stom.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Damn , hij was de enige lekkere die er bijzat ;d
    & ik vind het echt een marginaal programma , dus i love it ! haha ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik baal, hij was de leukste ):
    Maar ja, het kan niet tippen aan Jersey Shore.


    To infinity and beyond •

    Matsoe Matsoe was het leukste van allemaal


    "Ignite, my love. Ignite."

    Levine schreef:
    Ik baal, hij was de leukste ):
    Maar ja, het kan niet tippen aan Jersey Shore.


    True. Meestal is het origineel dan ook beter Jersey Shore heeft en meer drama en meer idiootheid en meer marginaliteit. Dus denk ik niet dat ik ga kijken naar het derde seizoen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]