• Mijn beste vriendin is 6 maand geleden verliefd geworden op mijn pa, doordat mijn pa het op dat moment emotioneel moeilijk had en eigenlijk ook gevoelens had voor haar is hij daar op in gegaan.
    Vanaf dat moment kwam zei op de eerste plaats en doordat mijn pa echt verliefd was op haar zei ik er niets van.
    Hij heeft toen wel beloofd dat hij zou wachten tot ze volwassen was voor hij met haar naar bed zou gaan, dat had hij haar ook gezegd.
    Maar enkele weken later was ze al aan het zeggen tegen mij en haar andere vriendinnen dat ze wel al sex met hem wou, ook al was ze nog niet meerderjarig, want ze hield echt van hem zei ze.
    Even later is dat dan ook gebeurd, niet 1 keer maar 3 keer verspreid over enkele maanden, waarna ze alles rondbazuinde aan haar vriendinnen en aan mij.
    Ze was zo blij en gelukkig, maar mijn pa is dan wel in een put gesukkeld, hij zag haar graag maar kon er zelf niet mee omgaan dat hij sex gehad had met een minderjarige, ook al was hij nog zo verliefd op haar.
    Hij is daardoor naar een psychiater moeten gaan een heeft 2 maanden ziek thuis gezeten, zo is hij zijn werk kwijt geraakt.
    Even later is ze dan naar de politie gestapt en heeft ze daar gezegd dat mijn pa haar verkracht heeft.
    De politie heeft mij ook verhoord en ik heb de waarheid gezegd, dat het geen verkrachting was maar dat ze het ook wou.
    Nu wil ze geen vriendin meer zijn van mij maar ook alle andere vriendinnen van mij zit ze nu te zeggen dat mijn pa een verkrachter is en zij zo'n groot slachtoffer.
    Nu ben ik al mijn vriendinnen kwijt en mijn pa moet naar de gevangenis door haar.
    Had ik moeten liegen zodat ze nog mijn vriendin zou zijn?

    Ik weet eigenlijk niets te zeggen. Om heel eerijk te zijn geloof ik het ook niet helemaal. Het is een raar verhaal.


    To infinity and beyond •

    Jouw 'vriendin' is echt geen vriendin.
    Je hebt het goede gedaan met de waarheid te vertellen.

    Weet je, eigenlijk heb ik zo'n gevoel dat het over de user 'MissDwarf' gaat, omdat jij in haar topics reacties hebt gezet met:Jij hebt tegen mij ook gezegt dat ik je beste vriendin was , Asje , allerbeste vriendin en jij hebt mij ook laten vallen ....En dan laat je mij vallen en allemaal omdat ik de waarheid gezegd heb en niet meegegaan heb in je leugen.

    En als dat dus zo is, vind ik het wel een beetje zwak om het hier op Q te zetten aangezien zij hier dus ook een profiel heeft. Maar ik weet niet of het over haar gaat, en wie ben ik om dat te zeggen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik denk sowieso al wat luchtiger over seks met minderjarige, als ze het zelf willen ofcourse, maar dat komt door persoonlijke redenen. Verder vind ik dat jou pa al genoeg gestraft is, als ik jou was zou ik nog een keer naar de politie gaan en je verhaal doen, ook die andere vriendinnen laten komen want die hebben haar ook horen praten over dat ze het zelf wilde enzo...


    -

    C18 schreef:
    Nee, anders kom jij nog de bak in. En ik zou me zeker niet opofferen voor zo'n klerewijf.
    Je vader is overigens ook een achterlijke zak, zoiets kun je op je tien vingers natellen..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jullie hebben gelijk, mijn pa had dit nooit mogen doen, en dat beseft hij nu ook wel.
    Ze heeft mijn pa verleid door steeds op zijn schoot te zitten en verliefd in z'n ogen te kijken en het duurde dan ook niet lang dat dat de rest ook besefte wat er aan de hand was tussen hen.
    Mijn pa heeft tegen mijn ma gezegd wat er aan de hand was, dat hij verliefd was op een ander en om wie het ging.
    Hij wou echt wachten tot ze wettelijk sex mocht hebben maar wou dan zelfs hebben dat eerst haar ouders toestemming zouden geven over hun relatie.
    Hij wou echt wachten, maar als ze ineens op zijn schoot gaat rijden en dan zelf zijn (censuur) uit z'n broek haalt en er op gaat zitten dan kan ik het hem eigenlijk niet echt kwalijk nemen dat hij oen niet tegenspartelde hij was immers echt verliefd op haar.
    Hij was niet verliefd op haar omdat ze 14 jaar was en zou ook op haar gevallen zijn als ze 24 of 34 zou geweest zijn.
    Als mijn pa iets zegt dan meent hij het echt, hij heeft beloofd dat hij voor altijd van haar zal houden en nog steeds geloofd hij er in dat ze uiteindelijk de waarheid zal zeggen.
    Er was 22 jaar leeftijdsverschil en ik weet dat het veel is maar als je in de tijdschriften eens goed naar de leeftijden kijkt van de sterren die met elkaar getrouwd zijn en ook de gewone mensen trouwens zie je dat het nog meer gebeurd, maar die zijn dan wel beiden meerderjarig natuurlijk.

    Waarom ik het hier op Q post is gewoon het feit dat ze overal het slachtoffer uithangt, ook hier en ze vraagt om mijn berichten te verwijderen en de mods mogen haar vragen in pm waarom...
    Ik vind dat ze nu genoeg van mijn leven ingepikt heeft, ik ben mijn vriendinnen kwijt, word nagekeken op school, kan niet meer gaan paardrijden omdat ze in dezelfde club zit en nu wil ze Q ook nog afnemen van mij.

    Ik ben het beu en daarom wil ik dat iedereen nu eens de waarheid hoort van mij en niet haar waarheid.
    Als er zijn die dit verhaal niet geloven... het politieverslag ligt bij mij thuis en iedereen is welkom om die te komen inkijken.
    Mijn adres geef ik dan wel in pm.

    Verder wil ik enkel dat ze de waarheid begint te zeggen tegen iedereen, zeggen wat er echt gebeurd is en ook al kunnen we geen vriendinnen meer worden als dat we daarvoor waren, dat we tenminste nog met elkaar kunnen spreken.
    Ook voor mijn pa zou dit beter zijn, hij heeft bewijzen dat ze het ook wou maar weigert die af te geven omdat hij wilt dat zij de waarheid zou zeggen.
    (ik weet het is een kieken)
    Maar 2 jaar zou beter zijn, dan moet hij niet in de gevangenis.
    Hij heeft trouwens al een week in voorarrest gezeten.

    oh ja en twouwens
    ze is nu weer verliefd op iemand die meerderjarig is

    Familie blijft voor altijd, vrienden raak je na een tijd kwijt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ulfindo schreef:
    oh ja en twouwens
    ze is nu weer verliefd op iemand die meerderjarig is

    Volgens mij was ze niet echt op je vader verlieft en probeerde jouw leven zuur te maken door alsof te doen dat zij op jouw vader is. Vooral als ze nu weer op een meerderjarige verlieft is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tuurlijk heb je het goede gedaan,even het verhaal buiten beschouwing houden(want daar kan ik beter over zwijgen). Het is bij wet verboden om te liegen,dus als je dat had gedaan had je nog meer problemen gehad. Daarbij het is je vader,wat hij gedaan heeft is misschien niet goed,maar het is logisch om hem te steunen. Die "vriendin" van je is gewoon niet goed snik.
    Het is goed wat je heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 15:54 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zo.. Da's een heel verhaal.. Ik weet niet of ik het moet geloven, maar als het waar is, is dit mijn mening:
    Punt 1. Je had dit niet op Quizlet moeten zetten. Als jij wil dat zij de waarheid gaat vertellen, had je haar dat net zo goed in een pb kunnen zeggen en niet in een topic waar iedereen het kan lezen. Maar oké, dat is mijn mening.
    Punt 2. Jouw vader zat fout, hij hoort geen relatie met een minderjarig meisje te hebben, en al helemaal geen seks met een minderjarig meisje te hebben.
    Punt 3. Je 'vriendin' is ook niet heel goed bezig, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 15:56 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ook al heeft je vader bewijzen dat ze het wilde, of ze zegt zélf dat ze erin toestemde. Dat maakt geen enkele kans. Als een meerderjarige sex heeft met iemand onder de 14, noemt men dat verkrachting. En een meerderjarige met iemand tussen de 14 en 16, wordt aanranding van eerbaarheid genoemd. Natuurlijk ben ik geen rechter ofzo, dus ik weet niet wat er gebeurd.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    -heeft hier over nagedacht en gaat haar mening bijstellen-

    Dus jouw vriendin isverliefd geworden op jou pa.
    en jij vond dat allemaal oke. En je pa is daarin meegaan.
    Jouw pa had beter moeten weten en daar vooral niet op ingaan.
    Goed de arme man heeft zoals ik het heb begrepen ook nog problemen met zichzelf en zij heeft daar goed misbruik van gemaakt. Tot drie keer toe.
    Ik wil je niet bang maken ofso maar hij gaat zosweizo na de gevangenis.
    Seks met minderjarige is strafbaar hoe je het ook wend of keert....

    Het is trouwens wel goed dat je de waarheid gezegd hebt.

    Sombres schreef:
    Ik vind het een raar verhaal. Ik weet niet.