• Mijn beste vriendin is 6 maand geleden verliefd geworden op mijn pa, doordat mijn pa het op dat moment emotioneel moeilijk had en eigenlijk ook gevoelens had voor haar is hij daar op in gegaan.
    Vanaf dat moment kwam zei op de eerste plaats en doordat mijn pa echt verliefd was op haar zei ik er niets van.
    Hij heeft toen wel beloofd dat hij zou wachten tot ze volwassen was voor hij met haar naar bed zou gaan, dat had hij haar ook gezegd.
    Maar enkele weken later was ze al aan het zeggen tegen mij en haar andere vriendinnen dat ze wel al sex met hem wou, ook al was ze nog niet meerderjarig, want ze hield echt van hem zei ze.
    Even later is dat dan ook gebeurd, niet 1 keer maar 3 keer verspreid over enkele maanden, waarna ze alles rondbazuinde aan haar vriendinnen en aan mij.
    Ze was zo blij en gelukkig, maar mijn pa is dan wel in een put gesukkeld, hij zag haar graag maar kon er zelf niet mee omgaan dat hij sex gehad had met een minderjarige, ook al was hij nog zo verliefd op haar.
    Hij is daardoor naar een psychiater moeten gaan een heeft 2 maanden ziek thuis gezeten, zo is hij zijn werk kwijt geraakt.
    Even later is ze dan naar de politie gestapt en heeft ze daar gezegd dat mijn pa haar verkracht heeft.
    De politie heeft mij ook verhoord en ik heb de waarheid gezegd, dat het geen verkrachting was maar dat ze het ook wou.
    Nu wil ze geen vriendin meer zijn van mij maar ook alle andere vriendinnen van mij zit ze nu te zeggen dat mijn pa een verkrachter is en zij zo'n groot slachtoffer.
    Nu ben ik al mijn vriendinnen kwijt en mijn pa moet naar de gevangenis door haar.
    Had ik moeten liegen zodat ze nog mijn vriendin zou zijn?

    Wat een rotwijf. Zij weet ook wel dat hij door dat belachelijke gedrag van haar in de gevangenis terechtkomt en jou leven verpest wordt. Ik zou haar slaan, serieus. Normaal ben ik principieel tegen geweld, maar tegen zulke rotmensen kan ik echt niet. Bitch.

    En zeker goed dat je de waarheid hebt gezegd! Je pa geeft echt om je en zij duidelijk niet, dus waarom zou je nog vriendinnen met haar willen zijn in de eerste plaats? Zeker nooit liegen om dit soort dingen, echt niet, je hebt het goed gedaan en vooral de waarheid blijven vertellen als je daarom gevraagd wordt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    NEE, over zoiets mag je echt niet liegen! Je hebt je vader lichtelijk gered. Seks met een minderjarige is strafbaar, maar de straf is lichter dan verkrachting.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sombres schreef:
    Ik vind het een raar verhaal. Ik weet niet.


    effort never betrays you

    Ik vind dat je vader beter had moeten weten. Daarbij, hoezo sta jij er zo luchtig tegenover dat je vader seks heeft gehad met een vriendin van je?! WTF?!
    Heeft some serious doubts over dit verhaal


    ars moriendi

    Soundeffect schreef:
    Ik heb die eerste zin vier keer moeten lezen. Ik vind het fout van je pa dat hij erop ingegaan in, want het blijft pedofilie vind ik, maar ik vind het nog erger dat zij nu even lekker zegt dat het verkrachting was, terwijl ze het vrijwillig wilde. Aandacht nodig, of zo? In ieder geval zou ik precies hetzelfde gedaan hebben als jij. De waarheid zeggen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Lux schreef:
    Waarheid duurt het langst, zou ik zeggen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Soundeffect schreef:
    Ik heb die eerste zin vier keer moeten lezen. Ik vind het fout van je pa dat hij erop ingegaan in, want het blijft pedofilie vind ik, maar ik vind het nog erger dat zij nu even lekker zegt dat het verkrachting was, terwijl ze het vrijwillig wilde. Aandacht nodig, of zo? In ieder geval zou ik precies hetzelfde gedaan hebben als jij. De waarheid zeggen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Poseidon schreef:
    Wazig, heel erg wazig.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ook al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald zich wel. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 11:54 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het hoe dan ook een erg raar verhaal. Hoeveel jaar verschil zit er wel niet tussen jouw vader en die "vriendin" van je? :x
    Maar het is goed van je dat je de waarheid hebt verteld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, anders kom jij nog de bak in. En ik zou me zeker niet opofferen voor zo'n klerewijf.
    Je vader is overigens ook een achterlijke zak, zoiets kun je op je tien vingers natellen..


    No growth of the heart is ever a waste

    Monkeyslut schreef:
    Je hebt het juiste vertelt, en dat is nog altijd de waarheid. En je als je vriendinnen echt om je gaven zouden ze op z'n minst alletwee de kanten van dit verhaal willen horen en dan pas een kant kiezen, dacht ik.


    I´m nothing special.

    Sorry maar je vader is gestoord en die vriendin is echt een bitch!
    Ik heb echt medelijden met jou... echt sterkte. -vat het alsjeblieft niet verkeerd op wat ik over je vader zei, maar dat is gwn niet normaal, sorry-
    En nee, je hebt het beste gedaan. je vader is belangrijker dan zij, ondanks wat hij allemaal heeft gedaan. En heb je een moeder? zoja, wat vind zij ervan?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    SeverusSnape schreef:
    Je ben 14 dan is je "vriendin" ook rond die leeftijd, ookal heeft jouw vader haar niet verkracht heeft hij toch nog iets strafbaars gedaan namelijk seks met een minderjarige, en dan is ze nog niet eens in de buurt van meerderjarig!

    Je vriendin had niet moeten liegen maar ookal blijkt dat ze heeft gelogen maar er komt uit dat je vader wel seks met haar gehad vrijwillig dan kan hij ook naar de gevangenis gaan!


    if you do it right no one can say that you fail

    Ik weet niks te zeggen. Vind het maar raar allemaal..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.