• De 13-jarige Puck leidt een heel gelukkig leven. Ze heeft alles wat ze wil, behalve liefde. Ze woont in Italië, in het kleine stadje Volterra. Puck krijgt op een dag een brief om uitgenodigd te worden bij het Volturi kasteel. Ze blijkt ook vampier te zijn, en weet ook helemaal niets van een bijzondere gaven. Ze kan namelijk met de tijd spelen. Aro weet hiervan, en wil Puck graag in de Volturi-wacht hebben. Als Aro aan Puck verteld dat ze een vampier is, gelooft Puck het eerst niet. Maar na een tijdje moet ze het wel geloven, en dat doet ze ook. Alec en Jane hebben een hekel aan Puck, en willen haar dus helemaal niet in de wacht. Ze bedenken dan ook steeds plannetjes om Puck uit de weg te ruimen. Ondertussen accepteert Puck de uitnodiging van Aro, maar krijgt niet de liefde die ze had gewild. Ze weet dat Alec en Jane haar haten, en trekt zich er veel van aan. Ze twijfelt zo ook om weg te gaan. Hier wordt ze heel ongelukkig van. Maar ondertussen begint Puck Alec leuk te vinden. Zal ze zo goed met de tijd leren spelen om de tijd terug te draaien om haar gelukkige leven terug te krijgen?


    Wel/Niet doen? Geef tips ^^. En, ik heb hier nog geen naam voor. Willen jullie helpen met een naam? Ik weet, lange samenvatting o.o. Maargoed.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:47 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:13 ]

    Ik ga het lezen. Ik hou van de Volturi story's :)
    Krijgt Puck later in het verhaal iets met Alec?
    Ik hoop stiekem van wel.Of moggen we dat nog niet weten?
    (Ben nogel nieuwsgierig)
    Waarschuw je mij als je aan het verhaal begint?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Lijkt me leuk verhaal, denk wel dat ik die zou willen lezen. En euhmm ff kijken een titel? : Change the time back, co i can have some love.

    Het word waarschijnlijk deze, de mijne;

    Playing with the time. -Twilight.-

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je kunt geen change the time back zeggen, het is turn back time (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Doen_O_
    Wil je me waarschuwen als je eerste hoofdstuk online is:Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Memphis schreef:
    Je kunt geen change the time back zeggen, het is turn back time (:


    Dank je wel (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.