• http://www.quizlet.nl/chapters/506240/our-love-story/?message=12#reacties&message=312

    Lees het aub en geef ze een kudo. Zodat ze weten dat wij allemaal achter hun liefde staan.

    Nikki en Mitchell niet boos worden. Ik kon het niet laten.


    Edit:als je aankomt met overdrijven ditdat ga dan weg uit dit topic.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:55 ]

    oke x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Okeeee. Haha. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hmm ;/ overdrijven kan ook (:


    To infinity and beyond •

    Overdrijven is ook een vak.


    We're all mad here.

    Nawh, dat is echt heel lief van je.
    Jullie zijn allemaal zo lief, echt waar. (bloos)(flower)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nawh, dat is echt heel lief van je.
    Jullie zijn allemaal zo lief, echt waar. (bloos)(flower)


    Nothanks lieffie(K)

    Ik vind het echt zo schattig klinken, dat verhaal.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hahaha, het eerste waaraan ik dacht toen ik dat stukje las:
    'O my goood, dat zijn zeker net zulke lui als uit Walibi!'
    Let me explain it: In Walibi was er een stelletje die constant met elkaar zoenden. Constant. En dat in de rij voor een attractie dat nog wel TWEE uren duurde. Ik hou niet zo van al dat geklef, eerlijk gezegd. :'D
    Uiteindelijk zijn we ook snel in een andere wildwaterboot gesprongen, om niet bij dat kleffe stelletje in de buurt te zijn.

    Nou ja, het is verder wel schattig. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg, Hale. Dit hoeft nou ook weer niet -.-
    Het is lief bedoeld van je, maar ik denk dat het nu wel duidelijk is hoe het tussen ons 2 zit.
    Ik wil er niet zon groot ding omheen maken, straks gaan mensen me nog een overdrijver vinden D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mudblood schreef:
    Hahaha, het eerste waaraan ik dacht toen ik dat stukje las:
    'O my goood, dat zijn zeker net zulke lui als uit Walibi!'
    Let me explain it: In Walibi was er een stelletje die constant met elkaar zoenden. Constant. En dat in de rij voor een attractie dat nog wel TWEE uren duurde. Ik hou niet zo van al dat geklef, eerlijk gezegd. :'D
    Uiteindelijk zijn we ook snel in een andere wildwaterboot gesprongen, om niet bij dat kleffe stelletje in de buurt te zijn.

    Nou ja, het is verder wel schattig. :')


    Nou, zo hoop ik toch niet te worden... Aan het begin is het natuurlijk vaak zo, kleffig, maar dat zakt wel altijd.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Omg, Hale. Dit hoeft nou ook weer niet -.-
    Het is lief bedoeld van je, maar ik denk dat het nu wel duidelijk is hoe het tussen ons 2 zit.
    Ik wil er niet zon groot ding omheen maken, straks gaan mensen me nog een overdrijver vinden D:


    Nah. Ik vind jullie geen overdrijven. Maar Hale wel (;
    Ze zet zichzelf een beetje voor lul.


    To infinity and beyond •

    Dude er zijn al kei veel topics hier over.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, zo hoop ik toch niet te worden... Aan het begin is het natuurlijk vaak zo, kleffig, maar dat zakt wel altijd.

    Oke zo klef wil ik niet eens worden, gewoon normaal praten kan ook (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik trek mij terug uit dit onderwerp :Y)
    Ik denk dat het meeeeeer dan duidelijk is en dit net iets teveel van het goede is.
    Sorry Hale


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Padawan schreef:
    Overdrijven is ook een vak.


    Idd. Kom op ze zijn gewoon verliefd. Laat ze. Als ik verkering krijg ga ik er ook geen heel verhaal van maken


    "Ignite, my love. Ignite."