• Ok, dit is mijn persoonlijke mening en dit moet er even uit: Ik wil dus echt een jongen zijn.

Onze wereld is zo oversekst.
    Ik heb een vriend en die kan enkel grappen maken over mijn tieten omdat die iets groter zijn dan normale, maar echt niet extreem of zo?
    En ik bedoel, kijk nou naar mijn broer... Hij gaat zo gemakkelijk door het leven en ik zit met al die vriendinnen/jongens shit. Ik zou hem echt willen zijn.

Iemand die het eens is?
    Of not? (No prob., eigen mening is altijd toegestaan.)

Americana schreef:
    Edit:
    @DarkSavior

Jij zit nogal met de standaard rol modellen in je hoofd of niet? Wij moeten ook voor ons zelf opkomen hoor. Sowieso je moet niks.

Ik had het alleen over de jongens schat. Ik weet dat ook meisjes voor zichzelf moeten opkomen, maar er werd gevraagt om nadelen en die gaf ik =3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

ZeroGravity schreef:
    Ik snap je totáál. Echt waar.

I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

Ik ben blij om een meisje te zijn hoar XD
    Maar ik snap je wel =P

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:15 ]

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Ik zou mijn leuke meisjesleven nooit willen inruilen. (cat)

Ik zou een jongen willen zijn voor 1 dag, ik zou willen weten hoe het is om een piemel te hebben, lekker rukken. HAHAHAHA. C:

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Bwah, jongens hebben ook hun soressen :') Maar ik ben veelste tuttig en te veel met mijn uiterlijk bezig om een jongen te zijn xD

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:31 ]

ars moriendi

Ergens wel, veel dingen zijn dan makkelijker.
    Maar meisjes kunnen ook weer meer pleziér hebben aan vriendinnen vind ik, ik vind toch dat de band tussen vriendinnen vaak hechter lijkt dan tussen jongens. En wij kunnen ook plezier hebben met kleren & make-up &zo. En jongens zullen vast ook wel zorgen hebben. (;

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Ik vind dat jullie allemaal wat ondoordacht reageren om eerlijk te zijn. ;$

Has no one told you she's not breathing?

Funeral schreef:
    Ik zou een jongen willen zijn voor 1 dag, ik zou willen weten hoe het is om een piemel te hebben, lekker rukken. HAHAHAHA. C:

HAHA, omg. xD

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Funeral schreef:
    Ik zou een meisje willen zijn voor 1 dag, ik zou willen weten hoe het is om een vagina te hebben, lekker vingeren. HAHAHAHA. C:

^^, nu klopt hij voor mij

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Funeral schreef:

omg :'D

Funeral schreef:

-out-

Where there is a sea there are pirates...

Niet echt, vrouwen hebben gewoon weg power ^^
    Maar ja sommige zijn inderdaad zo relaxed, ze hebben goede humor & ze kunnen rechtop plassen ^^
    Als ik 't voor één dag kon zijn zou ik de kans aan nemen (:

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 21:29 ]

Live life limitless.

Nou ik zou geen jongen willen zijn hoor. Ik heb 3 broers dus ik ben al wat jongensachtiger. Maar kijk, wij zijn misschien wel ongesteld maar je kan er later ook wat voor terug krijgen. WIJ kunnen zwanger worden, jongens niet. Zij kunnen wel vader worden, maar het hele proces dat het kindje in je zit etc. moeten zij missen. Dat lijkt me op zich ook wel iets moois om mee te maken. Het hele proces van een kindje in je hebben, het schoppen en nou ja vul zelf maar in. En daarbij komt, als er iemand vervelend is geef ik hem wel een klap, daar hoef ik geen jongen voor te zijn hoor.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Sweeney schreef:
    Happy to be a girl.

Jongens kunnen zichzelf zó voor schut zetten zonder dat ze het door hebben. Daarbij zijn sommige zo vies, dat wil ik echt niet hoor :S Of dan zit je rustig in de klas, krijg je opeens een stijve, haha

Hoewel ik voor één dag wel een jongen zou willen zijn. Ging ik de hele dag staand plassen denk ik ;3
    En ik vraag me ook gewoon af hoe het is om de hele dag met zo'n ding te moeten rondlopen.

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:59 ]