• Ok, dit is mijn persoonlijke mening en dit moet er even uit: Ik wil dus echt een jongen zijn.

    Onze wereld is zo oversekst.
    Ik heb een vriend en die kan enkel grappen maken over mijn tieten omdat die iets groter zijn dan normale, maar echt niet extreem of zo?
    En ik bedoel, kijk nou naar mijn broer... Hij gaat zo gemakkelijk door het leven en ik zit met al die vriendinnen/jongens shit. Ik zou hem echt willen zijn.

    Iemand die het eens is?
    Of not? (No prob., eigen mening is altijd toegestaan.)

    Celestial schreef:
    Ik ben opgegroeid met jongens dus af en toe voel ik me net een jongen.
    Bwaah ik wil soms zo graag een jongen zijn >__<

    Same!, hahah.


    I´m nothing special.

    Eigenlijk ben ik ook wat jongensachtig :'D Maar dat komt dan ook weer, omdat ik vier broers heb :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Never, no way.
    Tuurlijk je periode hebben is niet fijn maar I mean zij krijgen snel een stijve. Sowieso ik houd te veel van make-up en dingen. Ook zijn er voor jongens minder schoenen te koop.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    Never, no way.
    Tuurlijk je periode hebben is niet fijn maar I mean zij krijgen snel een stijve. Sowieso ik houd te veel van make-up en dingen. Ook zijn er voor jongens minder schoenen te koop.

    Je laatste reden vind ik briljant hahaha


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je laatste reden vind ik briljant hahaha


    Ik ook mehehehehe.
    Nee serieus, schoenen zijn de grootste reden dat ik meisje wil blijven denk ik. :'D


    Your make-up is terrible

    Edit:
    @DarkSavior

    Jij zit nogal met de standaard rol modellen in je hoofd of niet? Wij moeten ook voor ons zelf opkomen hoor. Sowieso je moet niks.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Half-half. Maar als ik dat ga uitleggen ben ik nog wel even bezig (':


    Felix

    Sweeney schreef:
    Happy to be a girl.


    Freaky just got fabulous.

    Ik ben veel te blij dat ik een meisje ben i.p.v. een jongen, want ik vind dat je zo kan laten zien dat meisjes sterker zijn dan jongens! Na de vernedering zoveel jaren dat we niets kunnen en maar voor twee dingen goed zijn, etc. Dus ik heb het helemaal gehad met gasten, al vind ik wel dat als ik een jongen zou zijn, dat ik één van de weinige goede gasten zou zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Archibald schreef:
    Hm, misschien voor een dagje, gewoon om het uit te proberen. Maar voor je hele leven? Nee dankje.
    Bovendien, wij meisjes zijn toch veel slimmer en knapper dan jongens, wie wil dat nou opgeven? =D


    I was an angel living in the garden of evil

    LivingHell schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik heb zelf een hartstikke leuke vriendin. Ik vind het gewoon kinderachtig dat in plaats van enkel op het onderwerp te reageren er dan klef gedoe moet onstaan. Dat is mijn mening.


    ach laat die twee!

    Nim schreef:
    Er zitten vast ook wel nadelen aan het zijn van een jongen 8D


    We accept the love we think we deserve.

    LivingHell schreef:
    (...)
    Ik ga niet zo heel achterlijk alles op een site zetten. Ik doe gewoon heel veel voor haar. En ik ben misschien niet zo klef maar ik ben wel romantisch. En dat zijn jullie niet; jullie zijn gewoon achterlijk.


    Gast die twee zijn verliefd.

    En ik vind het geweldig!

    Ja inderdaad... soms denk ik echt bij mijn zelf; het is zo veel makkelijker om een jongen te zijn.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    LivingHell schreef:
    (...)
    Ik ga niet zo heel achterlijk alles op een site zetten. Ik doe gewoon heel veel voor haar. En ik ben misschien niet zo klef maar ik ben wel romantisch. En dat zijn jullie niet; jullie zijn gewoon achterlijk.

    Jij hebt gewoon probleempjes met je vriendin en reageert op mensen af die wel van echte liefde kunnen genieten. Gast flikker een eind op en ga ergens anders janken.
    Dankjewel (bloos)

    EDIT: Zo te zien heeft mijn liefje hem al weggejaagt. Ja daar is ze goed in, we are strong together sweetheart <3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.