• Ok, dit is mijn persoonlijke mening en dit moet er even uit: Ik wil dus echt een jongen zijn.

    Onze wereld is zo oversekst.
    Ik heb een vriend en die kan enkel grappen maken over mijn tieten omdat die iets groter zijn dan normale, maar echt niet extreem of zo?
    En ik bedoel, kijk nou naar mijn broer... Hij gaat zo gemakkelijk door het leven en ik zit met al die vriendinnen/jongens shit. Ik zou hem echt willen zijn.

    Iemand die het eens is?
    Of not? (No prob., eigen mening is altijd toegestaan.)

    Created schreef:
    (...)

    Wat nog meer? ^^


    Plekken waar ze geen haar willen?


    Your make-up is terrible

    Ik snap je totáál. Echt waar.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Painted schreef:
    Ik weet het. Ze hoeven niets te scheren, geen maandelijke problemen, hoeven niet in een hele modieuze outfit te lopen -nouja, wel een beetje maar komaan,- zij hoeven alleen maar hun broek op hun knieën te hangen en dan zijn ze koel.
    AARGH. :@


    Als jij je niet wil scheren, dan doe je dat toch niet?
    Who cares wat normen zijn?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sweeney schreef:
    Happy to be a girl.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als ik nu een kerel was, zou ik best wel verwijfd zijn vrees ik :')
    Dus ik hou het maar op het meisje-zijn-bestaan :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Assassin schreef:
    (...)

    Plekken waar ze geen haar willen?


    Aah ja okeei.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hm, misschien voor een dagje, gewoon om het uit te proberen. Maar voor je hele leven? Nee dankje.
    Bovendien, wij meisjes zijn toch veel slimmer en knapper dan jongens, wie wil dat nou opgeven? =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik doe met je mee. Ik ben zat van al dat gelek 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sweeney schreef:
    Happy to be a girl.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ach god. Mijn hele huis is op dit moment vol met jongens. Mijn vriend en zijn broers en mijn neef. Dus ik voel me nu ook net een jongen.


    Maarja je hebt wel gelijk.

    Elk geslacht heeft zijn voor- en nadelen.
    Je moet niet denken dat jongens het much easier hebben want ze hebben net evenveel nadelen als een meisje.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind dat je er te makkelijk over denkt.
    Er zijn namelijk mensen die, die overweging echt maken, en dus echt liever een jongen willen zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nouja heel eerlijk kan ik me niks bedenken wat een nadeel zou zijn als je een jongen bent.
    Oke, je MOET voor jezelf opkomen. Je MOET bereidt zijn om mensen neer te slaan als het erop aankomt. Je MOET oppassen met wat je zegt, want je wilt een andere jongen niet zomaar uitdagen of kwaad maken. Maar verder weet ik niks =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nouja heel eerlijk kan ik me niks bedenken wat een nadeel zou zijn als je een jongen bent.
    Oke, je MOET voor jezelf opkomen. Je MOET bereidt zijn om mensen neer te slaan als het erop aankomt. Je MOET oppassen met wat je zegt, want je wilt een andere jongen niet zomaar uitdagen of kwaad maken. Maar verder weet ik niks =3


    Ik weet wel iets.
    Als je balzak een je been plakt! :'D


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Nouja heel eerlijk kan ik me niks bedenken wat een nadeel zou zijn als je een jongen bent.
    Oke, je MOET voor jezelf opkomen. Je MOET bereidt zijn om mensen neer te slaan als het erop aankomt. Je MOET oppassen met wat je zegt, want je wilt een andere jongen niet zomaar uitdagen of kwaad maken. Maar verder weet ik niks =3


    Excuse me if I'm wrong, maar meisjes moeten ook voor zichzelf kunnen opkomen, als je mensen neerslaat, is dat niet echt positief en maak je echt geen indruk op wie dan ook, en meisjes moeten nog meer oppassen met wat ze zeggen, want meisjes kunnen echt bitchy zijn en meteen kwaad worden om niks.


    You are the poetry Shakespeare was missing.