• Al een paar maanden gaat het gerucht rond dat Selena gomez zwanger is van Justin bieber. Dat gerucht is alleen maar versterkt toen Selena opgenomen werd voor 'misselijkheid en duizeligheid'. En het feit dat ze haar puurheidsring niet meer draagt helpt ook niet echt mee. Verder gaan er geruchten dat Justin wil trouwen....

    Wat denken juilie wel of niet waar?

    Sodom schreef:
    Zijn ze nog niet een beetje jong?
    Ik zou echt hopen dat ze daarmee wachten, want anders krijg je van die typetjes die denken: 'Als Justin/Selena het zo jong doet, ik ook'


    Uh, Justin is 17 en Selena volgens mij 19.

    Sodom schreef:
    Zijn ze nog niet een beetje jong?
    Ik zou echt hopen dat ze daarmee wachten, want anders krijg je van die typetjes die denken: 'Als Justin/Selena het zo jong doet, ik ook'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha dat mensen hier ruzie om kunnen krijgen. Lol. Denk allemaal maar gewoon wat jullie willen denken. Het antwoord is duidelijk over een paar maanden, krijgen ze een kind? Nou dan is het waar en leven ze een gelukkig leven, zo niet? Dan gaan ze gewoon lekker verder met hun leven, behouden hun relatie, en iedereen is happy.


    Forever.

    Jonsu schreef:
    Tuurlijk hebben ze seks als ze al langer een relatie hebben en dan lijkt het me een beetje hypocriet om een kuisheidsring te blijven dragen :Y). En ... als iemand misselijk en duizelig wordt, zonder dat iemand zwanger is, is dat reden tot zorgen en daarom gaat iemand dan naar het ziekenhuis. Maar wanneer iemand zwanger is en duizelig en misselijk is, dan is dat (redelijk) normaal en wordt je daar niet voor opgenomen in het ziekenhuis.

    En gezien hun hele disney-status zal ze, als ze al zwanger was, het kind wel weg moeten laten halen omdat ze van die prachtige contracten hebben waar ze helemaal aan vast zitten :Y)(krul)

    Precies.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    I don't care:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Selena is niet zwanger heeft ze zelf gezegd.
    En ze is opgenomen omdat ze een tekort aan ijzer had.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"