• Al een paar maanden gaat het gerucht rond dat Selena gomez zwanger is van Justin bieber. Dat gerucht is alleen maar versterkt toen Selena opgenomen werd voor 'misselijkheid en duizeligheid'. En het feit dat ze haar puurheidsring niet meer draagt helpt ook niet echt mee. Verder gaan er geruchten dat Justin wil trouwen....

    Wat denken juilie wel of niet waar?

    hahaha als er Jelena staat moet ik steeds denken aan de vriendin van Novak Djokovic xD


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jonsu schreef:
    Tuurlijk hebben ze seks als ze al langer een relatie hebben en dan lijkt het me een beetje hypocriet om een kuisheidsring te blijven dragen :Y). En ... als iemand misselijk en duizelig wordt, zonder dat iemand zwanger is, is dat reden tot zorgen en daarom gaat iemand dan naar het ziekenhuis. Maar wanneer iemand zwanger is en duizelig en misselijk is, dan is dat (redelijk) normaal en wordt je daar niet voor opgenomen in het ziekenhuis.

    En gezien hun hele disney-status zal ze, als ze al zwanger was, het kind wel weg moeten laten halen omdat ze van die prachtige contracten hebben waar ze helemaal aan vast zitten :Y)(krul)

    Amen:9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Dat weet ik, maar je ziet al wel iets. Iemand die ik ken -in de derig relax- was zwanger en met 3 maanden kon ik toch al zien dat ze zwanger was.


    Nou mijn nichtje was zwanger -13 jaar- en zij was al 4 maanden en ze had nog steeds geen buikje.

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat dat lieve schat 1.bij haar rol hoort en 2.toen had ze nog niet met justin.


    Wat bazel je nou? Dat hoort niet bij haar rol, ze speelt een normale tienermeid en ze hoeft hem niet eens te dragen. Dat ze met Justin heeft betekent niet dat ze opeens geen ring meer draagt, anders was ze wel ontslagen van Disney. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Wat bazel je nou? Dat hoort niet bij haar rol, ze speelt een normale tienermeid en ze hoeft hem niet eens te dragen. Dat ze met Justin heeft betekent niet dat ze opeens geen ring meer draagt, anders was ze wel ontslagen van Disney. (:


    Lieve schat kijk na die fotos.

    Zie jij een ring?

    Hale schreef:
    (...)

    Je hoeft echt geen mega buik te hebben als je net 3-4 maanden zwanger bent.


    Dan zie je echt wel IETS hoor, bijv dan kon ze niet voor de paparazzi komen met bikini.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Er zijn ook mensen geweest die zonder enig teken zwanger zijn geworden en zijn bevallen, daar zag je helemaal niets van.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hale schreef:
    (...)

    Lieve schat kijk na die fotos.

    Zie jij een ring?


    Waarom bemoei jij je eigenlijk met hun? En dat ze opeens die ring af gedaan heeft en een paar foto's zijn genomen zegt ook niet alles.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale schreef:
    (...)

    Nou mijn nichtje was zwanger -13 jaar- en zij was al 4 maanden en ze had nog steeds geen buikje.

    13 jaar?! Beetje jong, maar oké. Dat klopt niet, na 4 maanden moet je sowieso een buikje hebben.
    En die geruchten gaan al langer dan vier maanden, dus dan zou je het al lang moeten zien


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom bemoei jij je eigenlijk met hun? En dat ze opeens die ring af gedaan heeft en een paar foto's zijn genomen zegt ook niet alles.


    Ik bemoei me helemaal nergens mee.

    Ik wil gewoon weten of het waar is.

    Matched schreef:
    Er zijn ook mensen geweest die zonder enig teken zwanger zijn geworden en zijn bevallen, daar zag je helemaal niets van.

    Ja, maar die zijn dan niet zo slank zoals Selena, zeer zeker niet. Ik ken namelijk iemand die was zwanger en had zelf niks door, maar ze was zelf ook stevig, dus dan valt het ook niet op als ze een buikje krijgt


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hale schreef:
    (...)

    Ik bemoei me helemaal nergens mee.

    Ik wil gewoon weten of het waar is.

    Simpel gezegd, het is niet waar


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hale schreef:
    (...)

    Ik bemoei me helemaal nergens mee.

    Ik wil gewoon weten of het waar is.


    Dan heb je je antwoord.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    13 jaar?! Beetje jong, maar oké. Dat klopt niet, na 4 maanden moet je sowieso een buikje hebben.
    En die geruchten gaan al langer dan vier maanden, dus dan zou je het al lang moeten zien


    Ja misschien omdat zij juist zo jong was ofso...

    Hale schreef:
    (...)

    Nou mijn nichtje was zwanger -13 jaar- en zij was al 4 maanden en ze had nog steeds geen buikje.


    Je lult man, vier maanden 13 jaar en geen buikje? Kijk dan hoe dun Selena is? Dan zie je echt niet dat ze zwanger is hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.