• Als je naar de foto's van de laatste paar weken kijkt... Pff, alsof hij aan de drugs is ofzo? o-o


    Observatie is Creatie

    Jonsu schreef:
    Hij slikt anabolen, kijk naar zijn spieren dan -gheheh grapje natuurlijk- Maar hij zal vast wel een keer een lijn hebben gesnoven en ook zal hij vast zo nu en dan wel eens blowen of weet ik wat. Moet dat joch toch zelf weten, als hij zich daardoor naar de klote helpt is dat ook zijn eigen probleem :3.

    Maar kijkend naar die foto's, geloof ik niet dat hij echt verslaafd is aan gevaarlijke drugs. Pepmiddelen voor een paar jaar terug, daar geloof ik wel in, maar echte gevaarlijke verslavende kapotmakende drugs, nee denk het niet. (krul)


    Love don´t break me.

    Hij ziet er eigenlijk beter uit dan een tijdje geleden vind ik.


    Your make-up is terrible

    BillVerstand schreef:
    zoals welke fotos?
    laat zien?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dude, wanneer gaat iedereen nu eens stoppen over zijn spieren, baardje af en toe, nieuw kapsel en gewaagde outfits te jammeren!
    Hij is niet aan de drugs, hij is volwassen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jonsu schreef:
    Hij slikt anabolen, kijk naar zijn spieren dan -gheheh grapje natuurlijk- Maar hij zal vast wel een keer een lijn hebben gesnoven en ook zal hij vast zo nu en dan wel eens blowen of weet ik wat. Moet dat joch toch zelf weten, als hij zich daardoor naar de klote helpt is dat ook zijn eigen probleem :3.

    Maar kijkend naar die foto's, geloof ik niet dat hij echt verslaafd is aan gevaarlijke drugs. Pepmiddelen voor een paar jaar terug, daar geloof ik wel in, maar echte gevaarlijke verslavende kapotmakende drugs, nee denk het niet. (krul)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BillVerstand schreef:
    zoals welke fotos?
    laat zien?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jonsu schreef:
    Hij slikt anabolen, kijk naar zijn spieren dan -gheheh grapje natuurlijk- Maar hij zal vast wel een keer een lijn hebben gesnoven en ook zal hij vast zo nu en dan wel eens blowen of weet ik wat. Moet dat joch toch zelf weten, als hij zich daardoor naar de klote helpt is dat ook zijn eigen probleem :3.

    Maar kijkend naar die foto's, geloof ik niet dat hij echt verslaafd is aan gevaarlijke drugs. Pepmiddelen voor een paar jaar terug, daar geloof ik wel in, maar echte gevaarlijke verslavende kapotmakende drugs, nee denk het niet. (krul)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hingucker schreef:
    Dude, wanneer gaat iedereen nu eens stoppen over zijn spieren, baardje af en toe, nieuw kapsel en gewaagde outfits te jammeren!
    Hij is niet aan de drugs, hij is volwassen.


    If you can dream it, you can do it.

    Hij groeit gewoon op...


    I changed.

    foto's waarop hij er dan slecht uit zou zien?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    BillVerstand schreef:
    zoals welke fotos?
    laat zien?

    ik wil dei foto ook wel een is zien


    the wounds you have suffered in the past should be used as medicine for the future

    Alstublieft! Wanneer gaat het nu gedaan zijn met te klagen over zijn uiterlijk! Als hij zo gelukkig is is het toch goed bezig, hij word volwassen! Misschien moeten de fans dat ook maar eens worden!

    Guantanamo schreef:
    Alstublieft! Wanneer gaat het nu gedaan zijn met te klagen over zijn uiterlijk! Als hij zo gelukkig is is het toch goed bezig, hij word volwassen! Misschien moeten de fans dat ook maar eens worden!


    ik ben het met je eens.
    hij is toch wie hij wil zijn.
    en ik ben wel blij dat hij zichzelf is.


    I Love You

    Hij is niet meer dat kleine jongetje wat sommige nog in hem zien. Bill (en zo ook Tom) Is volwassen Geworden.
    Maar Bill Is nogsteeds zichzelf. Wat maken die extra piercings, baard, spieren nou uit? (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 13:26 ]


    Only those who listen can hear