• Als je naar de foto's van de laatste paar weken kijkt... Pff, alsof hij aan de drugs is ofzo? o-o


    Observatie is Creatie

    Zit die dat niet dan?


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Zit die dat niet dan?


    Daar kunnen we als buitenstaanders naar blijven gissen, maar meer dan gissen kunnen we niet doen!


    Observatie is Creatie

    Hmm let er niet op maarja, als ie dat aan het doen is is ie wel dom beziiig!

    Dat zegt iedereen al zo'n 2 jaar. Of 3...

    of hij aan de drug is weet ik niet,
    hij is in ider geval wel een stuk minder dun dan eerst


    Amor Vincit Omnia

    Hij is wel meer gespierder.

    idc, de meeste beroemdheden gaan aan de drugs


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als bill het ooit waagd om drugs te gebruiken dan...

    mijn god ik weet niet wat ik ga doen.

    Ik vind het veel volwassener. Natuurlijk houdt ik het meest van dat schattige jongetje van een paar jaar geleden, maar hun groeien ook op. En dit vind ik ook wel iets hebben.


    Let it come and let it be

    Nah dat is gewoon omdat hij meer piercings heeft, dat is gewoon even wennen. Ik vond hem vroeger ook wel mooier maar het is zijn lichaam, en Bill is ook mager dus als hij door stress een beetje vermagert dan valt z'n gezicht bv ietsje meer in en zo dus dat kan mss ook een reden zijn.
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    CountMeIn schreef:
    Ik vind het veel volwassener. Natuurlijk houdt ik het meest van dat schattige jongetje van een paar jaar geleden, maar hun groeien ook op. En dit vind ik ook wel iets hebben.


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hij slikt anabolen, kijk naar zijn spieren dan -gheheh grapje natuurlijk- Maar hij zal vast wel een keer een lijn hebben gesnoven en ook zal hij vast zo nu en dan wel eens blowen of weet ik wat. Moet dat joch toch zelf weten, als hij zich daardoor naar de klote helpt is dat ook zijn eigen probleem :3.

    Maar kijkend naar die foto's, geloof ik niet dat hij echt verslaafd is aan gevaarlijke drugs. Pepmiddelen voor een paar jaar terug, daar geloof ik wel in, maar echte gevaarlijke verslavende kapotmakende drugs, nee denk het niet. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hale schreef:
    Als bill het ooit waagd om drugs te gebruiken dan...

    mijn god ik weet niet wat ik ga doen.
    Hij heeft op zijn 12e al de meest kansloze pillen en dingen uitgeprobeerd uitgeprobeerd... Omdat ze in zo'n klein dorp woonden en zij de jongste waren van hun vriendengroep kregen ze dat gewoon onder hun neus geduwd. Didn't kill them then, dus dan zal het nu ook wel meevallen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hij heeft op zijn 12e al de meest kansloze pillen en dingen uitgeprobeerd uitgeprobeerd... Omdat ze in zo'n klein dorp woonden en zij de jongste waren van hun vriendengroep kregen ze dat gewoon onder hun neus geduwd. Didn't kill them then, dus dan zal het nu ook wel meevallen (nerd).


    Ik hoop het...

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 17:09 ]


    I Love You