MrsChartered schreef:
Omg, je moet echt niet zeuren. Je hebt toch een BFF?
De meeste mensen hebben 1-3 echt goede, beste vriendinnen en de rest zijn dan meestal gewone vrienden... Volgens mij heeft hier niemand 10 hele goede vrienden waaraan ze hun geheimen ofzo vertellen? Tenminste ik heb er 2 -eigenlijk de ene iets meer, aangezien ik haar vake zie enzo- waaraan ik dingen kan vertellen en waarvan ik zeker weet dat ze het niet doorvertellen en de rest vertrouw ik niet echt als het gaat om geheimen enzo..
Als mijn beste vriendin er niet is dan ga ik gwn met een andere groep meiden om.
nou wat ik volgens jou 10 hele goede vrienden noem, zijn in het echt 7 halve vrienden hallelujah lees de tekst of ga gwn weg, man, mijn probleem is dat ik voor mijn gevoel weinig vrienden heb, 7 halve en die BFF is mijn vriendinnetje for godsake.
ik ben mijn hele leven sinds groep 3 tot te 2de klas(ik ga nu naar de derde) gepest, weet jij hoe het voelt om gepest te worden over wie je bent, hoe je je voelt, ik heb zelfmoordneigingen gehad, depressies, kom op zeg.
miss. is jou leven ook niet zo roze gekleurd als die van anderen maar plz reageer anders of lees mijn ''probleem''
You're amazing the way you are, never give up!