• hoi.
    ik heb een probleem, ik heb een paar normale vrienden 7 ofzo, en 1 soort van BFF
    maar mijn probleem is dat ik erg onzeker ben, en daardoor niet snel bevriend met iemand wordt of mensen vinden me raar.
    ik ben vanaf groep 3 tot de 2de klas (ik ga nu naar de 3de) gepest om wie ik ben en wat ik doe, en heb zelfmoorneigingnen GEHAD.
    nu is mijn vraag, wat kan ik doen om bijv. meer vrienden te krijgen of minder onzeker te worden

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:13 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik hou maar gewoon mijn mond (zip)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik hou maar gewoon mijn mond (zip)

    owja jij bent toch zijn grote broer?

    OT: het boeit niet echt hoeveel vrienden je hebt hoor. alsof het aantal vrienden bepaald hoe normaal jij bent xD zolang het echte vrienden zijn is er niks aan de hand. en trouwens.. denk niet dat je de enige bent die zich raar voelt want iedereen heeft twijfels en denkt veel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)
    owja jij bent toch zijn grote broer?

    Ja --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik hou maar gewoon mijn mond (zip)


    ja doe dat idd maar wel ja mitchell


    You're amazing the way you are, never give up!

    Leer tenminste normale zinnen te typen :W Zoals iedereen dat hiet doet =3
    Meer heb ik niet te zeggen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hebt genoeg vrienden, beter een paar goede vrienden dan veel minder goede vrienden. Als je op hun kunt bouwen is het goed. Ik denk dat je eerder onzeker bent..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Je hebt genoeg vrienden, beter een paar goede vrienden dan veel minder goede vrienden. Als je op hun kunt bouwen is het goed. Ik denk dat je eerder onzeker bent..


    ik ben idd heel erg onzeker ben mijn hele leven lang gepest en heb nooit echt vrienden gehad, altijd mijn ''masker'' op, alleen mijn vriendinnetje kent mij zoals ik ben
    maar ja nu ik op de middelbare zit gaat het weer iets beter


    You're amazing the way you are, never give up!

    DarkSavior schreef:
    Leer tenminste normale zinnen te typen :W Zoals iedereen dat hiet doet =3
    Meer heb ik niet te zeggen


    haha, woops dan ik ook iets niet goed volgens mij (';


    Only those who listen can hear

    stephen schreef:
    (...)

    mhhhh, ja je hebt idd wel gelijk ja.
    man wat kan ik zeiken zeg(puh)

    Ja


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wees blij, ik niet 1 echte vriend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pff, je hoeft toch helemaal niet normaal te zijn? ;)
    & als je het zelf vindt, nou dan. :Y)
    & wauw, 7-10 vrienden! :O
    Dat hebben niet veel mensen hoor!
    Ik heb maar 2 echt goede & 3 'halve'.
    Wees blij!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Pff, je hoeft toch helemaal niet normaal te zijn? ;)
    & als je het zelf vindt, nou dan. :Y)
    & wauw, 7-10 vrienden! :O
    Dat hebben niet veel mensen hoor!
    Ik heb maar 2 echt goede & 3 'halve'.
    Wees blij!


    ik heb maar 5 halve, en 1 echt goede das mijn vriendin die mij begrijp en aan me ziet wnr er iets mis is met mij, ook als ik dat verberg


    You're amazing the way you are, never give up!

    Prim schreef:
    Wees blij, ik niet 1 echte vriend


    ik heb maar 1 echte vriend en dat is mijn vriendinnetje,die ziet als er wat verkeerd is okal laat ik dat niet merken


    You're amazing the way you are, never give up!

    Omg, je moet echt niet zeuren. Je hebt toch een BFF?
    De meeste mensen hebben 1-3 echt goede, beste vriendinnen en de rest zijn dan meestal gewone vrienden... Volgens mij heeft hier niemand 10 hele goede vrienden waaraan ze hun geheimen ofzo vertellen? Tenminste ik heb er 2 -eigenlijk de ene iets meer, aangezien ik haar vake zie enzo- waaraan ik dingen kan vertellen en waarvan ik zeker weet dat ze het niet doorvertellen en de rest vertrouw ik niet echt als het gaat om geheimen enzo..
    Als mijn beste vriendin er niet is dan ga ik gwn met een andere groep meiden om.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:23 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Omg, je moet echt niet zeuren. Je hebt toch een BFF?
    De meeste mensen hebben 1-3 echt goede, beste vriendinnen en de rest zijn dan meestal gewone vrienden... Volgens mij heeft hier niemand 10 hele goede vrienden waaraan ze hun geheimen ofzo vertellen? Tenminste ik heb er 2 -eigenlijk de ene iets meer, aangezien ik haar vake zie enzo- waaraan ik dingen kan vertellen en waarvan ik zeker weet dat ze het niet doorvertellen en de rest vertrouw ik niet echt als het gaat om geheimen enzo..
    Als mijn beste vriendin er niet is dan ga ik gwn met een andere groep meiden om.


    nou wat ik volgens jou 10 hele goede vrienden noem, zijn in het echt 7 halve vrienden hallelujah lees de tekst of ga gwn weg, man, mijn probleem is dat ik voor mijn gevoel weinig vrienden heb, 7 halve en die BFF is mijn vriendinnetje for godsake.
    ik ben mijn hele leven sinds groep 3 tot te 2de klas(ik ga nu naar de derde) gepest, weet jij hoe het voelt om gepest te worden over wie je bent, hoe je je voelt, ik heb zelfmoordneigingen gehad, depressies, kom op zeg.
    miss. is jou leven ook niet zo roze gekleurd als die van anderen maar plz reageer anders of lees mijn ''probleem''


    You're amazing the way you are, never give up!