• hoi.
    ik heb een probleem, ik heb een paar normale vrienden 7 ofzo, en 1 soort van BFF
    maar mijn probleem is dat ik erg onzeker ben, en daardoor niet snel bevriend met iemand wordt of mensen vinden me raar.
    ik ben vanaf groep 3 tot de 2de klas (ik ga nu naar de 3de) gepest om wie ik ben en wat ik doe, en heb zelfmoorneigingnen GEHAD.
    nu is mijn vraag, wat kan ik doen om bijv. meer vrienden te krijgen of minder onzeker te worden

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:13 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Tortuga schreef:
    Je hebt een vriendin, vrienden, het gevoel dat je normaal bent.. what's the deal? :'D


    Aandacht


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eeuuhm... Waarom post iedereen zijn leeftijd erbij? :'D
    Ik bedoel dat maakt toch niet uit?
    OT: Je hebt toch veel vrienden, dus het is toch goed? (:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Aandacht

    hoebedoel je aandacht, op de manier van aandachttekort??


    You're amazing the way you are, never give up!

    -geen zin om alle reacties te lezen-

    Maar, ik vind 7-10 vrienden zat (: Je kan namelijk ook te veel vrienden hebben. maar wat bedoel je met die vrienden, mensen waar je gwn mee rond hand en verder niets? of mensen die regelmatig bij je thuis komen enzo?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    stephen schreef:
    (...)
    hoebedoel je aandacht, op de manier van aandachttekort??


    Jup


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Jup


    sorry hoor dat jij altijd je zin krijgt, miljarden vrienden hebt, en een perfect leven hebt.
    weet jij hoe het voelt om je hele leven gepest te worden, zelfmoordneigingen te hebben, ik neem aan van niet


    You're amazing the way you are, never give up!

    stephen schreef:
    (...)

    sorry hoor dat jij altijd je zin krijgt, miljarden vrienden hebt, en een perfect leven hebt.
    weet jij hoe het voelt om je hele leven gepest te worden, zelfmoordneigingen te hebben, ik neem aan van niet


    Calm down D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    stephen schreef:
    (...)

    sorry hoor dat jij altijd je zin krijgt, miljarden vrienden hebt, en een perfect leven hebt.
    weet jij hoe het voelt om je hele leven gepest te worden, zelfmoordneigingen te hebben, ik neem aan van niet

    Zo staat het anders niet in je beginpost* :'D Ik krijg niet echt hoogte van jou xD

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:51 ]


    ars moriendi

    stephen schreef:
    (...)

    sorry hoor dat jij altijd je zin krijgt, miljarden vrienden hebt, en een perfect leven hebt.
    weet jij hoe het voelt om je hele leven gepest te worden, zelfmoordneigingen te hebben, ik neem aan van niet


    1. ik krijg niet altijd mijn zin
    2. ik heb niet miljarden vrienden
    3. mijn leven is niet perfect, mijn leven is een grote hel. Maar hoor je mij zeiken over het feit dat mijn leven kut is? Nee.

    Ga niet lullen als je niet weet wat voor leven ik heb.
    Door middel van jou begin post krijg ik gewoon de indruk dat jij aandacht tekort hebt.
    Je heb genoeg vrienden, je hebt een vriendin, mensen vinden je aardig en je hebt normale hobby's. En nóg voel jij je raar.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Calm down D;

    ja srry maar het is gwn echt niet leuk meer


    You're amazing the way you are, never give up!

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Ga niet lullen als je niet weet wat voor leven ik heb.
    Door middel van jou begin post krijg ik gewoon de indruk dat jij aandacht tekort hebt.
    Je heb genoeg vrienden, je hebt een vriendin, mensen vinden je aardig en je hebt normale hobby's. En nóg voel jij je raar.

    Dat stukje begrijp ik ook nog niet helemaal nee.


    ars moriendi

    Internet is a Bitch D;
    + Onzekerheid ook,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    1. ik krijg niet altijd mijn zin
    2. ik heb niet miljarden vrienden
    3. mijn leven is niet perfect, mijn leven is een grote hel. Maar hoor je mij zeiken over het feit dat mijn leven kut is? Nee.

    Ga niet lullen als je niet weet wat voor leven ik heb.
    Door middel van jou begin post krijg ik gewoon de indruk dat jij aandacht tekort hebt.
    Je heb genoeg vrienden, je hebt een vriendin, mensen vinden je aardig en je hebt normale hobby's. En nóg voel jij je raar.


    weetje laat ook maar gwn zitten, okay
    no worry be happy
    srry voor wat ik zei
    en shiz spijt me


    You're amazing the way you are, never give up!

    stephen schreef:
    (...)
    ja srry maar het is gwn echt niet leuk meer


    Probeer rustig te blijven (:
    Via internet worden er al gauw dingen verkeerd begrepen + bij sommige kan je dus over komen dat je aandacht nodig heb, terwijl jij onzeker bent erover..
    Maar probeer kalm te blijven (: tel tot 10, ga wat drinken, rustige muziek :)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Internet is a Bitch D;
    + Onzekerheid ook,


    weetje wie ook een bitch is????
    karma:P


    You're amazing the way you are, never give up!