• hoi.
    ik heb een probleem, ik heb een paar normale vrienden 7 ofzo, en 1 soort van BFF
    maar mijn probleem is dat ik erg onzeker ben, en daardoor niet snel bevriend met iemand wordt of mensen vinden me raar.
    ik ben vanaf groep 3 tot de 2de klas (ik ga nu naar de 3de) gepest om wie ik ben en wat ik doe, en heb zelfmoorneigingnen GEHAD.
    nu is mijn vraag, wat kan ik doen om bijv. meer vrienden te krijgen of minder onzeker te worden

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:13 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    MrsChartered schreef:
    Omg, je moet echt niet zeuren. Je hebt toch een BFF?
    De meeste mensen hebben 1-3 echt goede, beste vriendinnen en de rest zijn dan meestal gewone vrienden... Volgens mij heeft hier niemand 10 hele goede vrienden waaraan ze hun geheimen ofzo vertellen? Tenminste ik heb er 2 -eigenlijk de ene iets meer, aangezien ik haar vake zie enzo- waaraan ik dingen kan vertellen en waarvan ik zeker weet dat ze het niet doorvertellen en de rest vertrouw ik niet echt als het gaat om geheimen enzo..
    Als mijn beste vriendin er niet is dan ga ik gwn met een andere groep meiden om.



    nou wat ik volgens jou 10 hele goede vrienden noem, zijn in het echt 7 halve vrienden hallelujah lees de tekst of ga gwn weg, man, mijn probleem is dat ik voor mijn gevoel weinig vrienden heb, 7 halve en die BFF is mijn vriendinnetje for godsake.
    ik ben mijn hele leven sinds groep 3 tot te 2de klas(ik ga nu naar de derde) gepest, weet jij hoe het voelt om gepest te worden over wie je bent, hoe je je voelt, ik heb zelfmoordneigingen gehad, depressies, kom op zeg.
    miss. is jou leven ook niet zo roze gekleurd als die van anderen maar plz reageer anders of lees mijn ''probleem''


    You're amazing the way you are, never give up!

    stephen schreef:
    (...)


    nou wat ik volgens jou 10 hele goede vrienden noem, zijn in het echt 7 halve vrienden hallelujah lees de tekst of ga gwn weg, man, mijn probleem is dat ik voor mijn gevoel weinig vrienden heb, 7 halve en die BFF is mijn vriendinnetje for godsake.
    ik ben mijn hele leven sinds groep 3 tot te 2de klas(ik ga nu naar de derde) gepest, weet jij hoe het voelt om gepest te worden over wie je bent, hoe je je voelt, ik heb zelfmoordneigingen gehad, depressies, kom op zeg.
    miss. is jou leven ook niet zo roze gekleurd als die van anderen maar plz reageer anders of lees mijn ''probleem''


    Jij reageert nu echt pissed op die reactie, maar zoals jij in de beginpost praat is jou leven echt perfect. Pas daar je bericht aan en zet neer wat er echt allemaal aan de hand is; dan krijg je ook niet meer van zulke reacties.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou het niet weten, niet meer tenminste. Vroeger was ik anders en maakte ik best makkelijk vrienden, maar toen was het geen issue. Ik denk dat dat het belangrijkste is. Zodra je ergens teveel over na gaat denken, ga je ook twijfelen. De meeste vrienden maakte ik vroeger door gewoon wat te praten enzo. Maar ik zou het nu ook niet meer kunnen, dus het is wel makkelijker gezegd dan gedaan.

    Vriendin vinden die je kunt vertrouwen is overigens echt een kunst hoor, van alle vriendinnen die ik vroeger had, heb ik er nog maar twee over, terwijl ik toen van een paar gedacht had dat ik altijd vriendinnen met ze zou blijven. Ik denk juist dat de beste vrienden de vrienden zijn die je accepteren zoals je nu bent :cliché:, maar dat is omdat je het met die mensen ook veel langer volhoudt omdat je niet steeds je best hoeft te doen om anders te zijn.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Jij reageert nu echt pissed op die reactie, maar zoals jij in de beginpost praat is jou leven echt perfect. Pas daar je bericht aan en zet neer wat er echt allemaal aan de hand is; dan krijg je ook niet meer van zulke reacties.


    Dus dit^ Sorry hoor maar bij jouw beginpost was jouw''probleem' niet zo ernstig en leek het eerder op een verhaal van iemand die aandacht te kort had. Ik kan ook niet alles perfect begrijpen uit een tekstje -waarin niet eens duidelijk wordt aangegeven wat het probleem is- dus ga dan ook niet zo geirrriteerd reageren op mijn reacite. En later zeg je ; Ja ik werd/wordt gepest enzo en jij weet niet hoe het is enzo en ik had moordneigingen enzo.. Sorry maar als jij dat er niet bijzet kan ik dit allemaal ook niet weten. En mijn reactie was ook niet aanvallend bedoelt ofzo, maar blijkbaar komt het zo bij jou over. En ga dan alsjeblieft niet zeggen jij weet niet hoe dit en dat zit, want jij weet ook niet wat ik heb meegemaakt. Je moet niet denken dat jij de enige bent met problemen ofzo en je doet alsof je weet dat mijn leven geweldig is, maar dat is dus niet zo. -neem dit ook niet aan als een aanvallende reactie.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:48 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Oke, ik moet toch nog iets zeggen. Stephen, je moet inzien dat de meesten hier op Quizlet problemen hebben. Niet iedereen maar de meesten wel, daarom zijn we ook zo vriendelijk en zorgzaam tegenover elkaar. Ja er zijn hier soms ruzies, maar dat hoort er ook bij. Quizlet is een hecht iets, zie het als een grote groep vrienden die elkaar door moeilijke tijden sleept. Dat moet jij zo te zien nog inzien. Sommige mensen hier hebben problemen die jou fantastie te boven gaat en waarbij jou probleem nietig lijkt. Ja ieder probleem is even zwaar, ik weet het. Maar je moet inzien dat je niet kunt doen alsof jou probleem, het enige probleem hier is. Zo ik ben weer klaar voor vandaag :W

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lovefaker schreef:
    Als jij jezelf redelijk normaal vind is er toch niets mis ?


    26 - 02 - '16