• Ik ben eergisteren ziek geworden en lig bijna de hele dag als een vod in mijn bed. Toen ik net wakker werd, zag ik dat mama ontbijt voor me had gemaakt, medicijnen had klaargelegd die ik nodig zou hebben en een briefje had geschreven met 'Veel beterschap, ik hou van je.' wel, dat is leuk wakker worden (:


    Olive

    Aaawh! Echt heel lief! (flower)


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Lief


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    aaw dat is lief <3
    dat doet mijn moeder ook wel eens als ze naar haar werk gaat en wij nog slapen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aaaahw, wat lief. (:
    Ik wil ook zo'n mama. (baby)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aaawh wat lief van je moeder! :3
    Dat heb ik mijn moeder nog nooit zien doen.. (no_chears)

    -Jaloers-

    Me ma heeft me vandaag alleen wakker gemaakt met me broertje van 1 -.- die is dus op me bed gedumpt en ging me slaan D;

    zijn handen waren wel lekker koud.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 9:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is zo sweet <3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Thunderwitch schreef:
    Aaaahw, wat lief. (:
    Ik wil ook zo'n mama. (baby)


    Ze heeft ook slechte kantjes hoor, maar nee, je mag haar niet hebben (bloos)


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Ze heeft ook slechte kantjes hoor, maar nee, je mag haar niet hebben (bloos)


    Jammer, ik had die slechte kantjes er anders graag bij genomen. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    (...)

    Jammer, ik had die slechte kantjes er anders graag bij genomen. ):


    Ach, ze is echt wil chill hoor en ik mag veel, maar bv. ze smeert me kleding aan die ik niet wil en accepteert me niet voor wie ik ben altijd, maar ze is mijn mama en ik hou van haar (bloos)


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Ach, ze is echt wil chill hoor en ik mag veel, maar bv. ze smeert me kleding aan die ik niet wil en accepteert me niet voor wie ik ben altijd, maar ze is mijn mama en ik hou van haar (bloos)


    Omg, mij mama heeft dezelfde slechte kantjes. :9~ Ik heb nog steeds trauma's aan bepaalde kledingstukken...
    Mijn moeder is wel iets minder chill, en ik mag zo goed als niets. ):
    Maar ja, misschien is dat begrijpelijk, aangezien jij vast een betere band met haar hebt dan ik. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    (...)

    Omg, mij mama heeft dezelfde slechte kantjes. :9~ Ik heb nog steeds trauma's aan bepaalde kledingstukken...
    Mijn moeder is wel iets minder chill, en ik mag zo goed als niets. ):
    Maar ja, misschien is dat begrijpelijk, aangezien jij vast een betere band met haar hebt dan ik. (:


    Dat ook weer niet hoor, ik haatte haar vroeger, ben van haar leren houden eigenlijk :'DD Maar hoe oud is je moeder? Mijn mama is nog redelijk jong (34, ik vind dat jong voor een kind van 15) en ze snapt volgens mij mijn leefwereld beter dan een oudere moeder...?


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Dat ook weer niet hoor, ik haatte haar vroeger, ben van haar leren houden eigenlijk :'DD Maar hoe oud is je moeder? Mijn mama is nog redelijk jong (34, ik vind dat jong voor een kind van 15) en ze snapt volgens mij mijn leefwereld beter dan een oudere moeder...?


    Ja, mijn mama is 42 denk ik. En ik ben 14. Dus mijn mama is inderdaad wel een beetje ouder. ;'D
    Ik denk dat het vooral is dat we nogal weinig praten, maar goed. Ik hoop dat ik ook nog van haar ga houden ofzo. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    (...)

    Ja, mijn mama is 42 denk ik. En ik ben 14. Dus mijn mama is inderdaad wel een beetje ouder. ;'D
    Ik denk dat het vooral is dat we nogal weinig praten, maar goed. Ik hoop dat ik ook nog van haar ga houden ofzo. (:


    Dat beter na je vijftiende denk ik, rond je 18de, 19de zal dat wel goed zijn (;


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Dat beter na je vijftiende denk ik, rond je 18de, 19de zal dat wel goed zijn (;


    Laat ons hopen. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'