• Ligt het nou aan mij, of staan tegenwoordig in elk topic, no matter welk onderwerp, wel zeik- en haatreacties? Ik weet ook wel dat iedereen hier z'n mening mag geven, maar kom op, houd het gezellig? (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:31 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik heb een paar huiswerktopics geopend maar dan was dat met Wiskunde en Rekenen :Y)Maar sommige zijn wel irritant ><
    Ja maar wetenschap en rekenen is soms echt moeilijk te vinden op het internet, maar als je gaat vragen wat El Niño is, jah dan ben je fout bezig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capulet schreef:
    Weet je nog die keer toen ik een doorgelekt topic had? De reacties waren goddelijk :Y)

    Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd wat heb ik gemist:Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Passerby schreef:
    (...)Ja maar wetenschap en rekenen is soms echt moeilijk te vinden op het internet, maar als je gaat vragen wat El Niño is, jah dan ben je fout bezig.
    El Niño staat zelfs in de Atlas >.

    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...) El Niño staat zelfs in de Atlas >.Hah kijk, nog erger. En je moet echt es naar haar doorgelekt topic kijken in dr geschiedenis. Geniaal. Ik zoek hem anders wel even voor je.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hah kijk, nog erger. En je moet echt es naar haar doorgelekt topic kijken in dr geschiedenis. Geniaal. Ik zoek hem anders wel even voor je.

    *gaat zoeken*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    *gaat zoeken*
    Hierzo. :)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=103357


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja maar wetenschap en rekenen is soms echt moeilijk te vinden op het internet, maar als je gaat vragen wat El Niño is, jah dan ben je fout bezig.

    Nu voel ik me aangesproken, omdat ik daar ooit iets over heb gevraagd. Mag je dat al zelfs niet meer vragen? Er waren gewoon onduidelijke voorbeelden in het boek gegeven en op het internet werd ik er ook niet veel wijzer van. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Passerby schreef:
    (...)Hierzo. :)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=103357

    Hahah lol:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Everdeen schreef:
    Dat staat er meestal wel, volgensmij? Niets van aantrekken.


    I´m nothing special.

    Everdeen schreef:
    Dat staat er meestal wel, volgensmij? Niets van aantrekken.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, die zijn er altijd wel.
    Het stoort me nog het meest als het van die reacties zijn die gewoon bedoeld zijn om gemeen te zijn, of om ruzie te veroorzaken. En die reacties zie ik ook iets te vaak naar mijn goesting.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Passerby schreef:
    (...)Ja maar wetenschap en rekenen is soms echt moeilijk te vinden op het internet, maar als je gaat vragen wat El Niño is, jah dan ben je fout bezig.


    Mag ik vragen waarom? ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom? ;3

    Omdat je dat mss heel gemakkelijk kan opzoeken? (:

    Jaaa, dat is mij ook al vaak opgevallen, een paar personen echt áltijd. -.-''
    Maar idd, nix van aantrekken. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Soms.
    Is hatelijk doen gewoon even lekker. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.