• Ligt het nou aan mij, of staan tegenwoordig in elk topic, no matter welk onderwerp, wel zeik- en haatreacties? Ik weet ook wel dat iedereen hier z'n mening mag geven, maar kom op, houd het gezellig? (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:31 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als er een topic wordt geopend, dan is het de bedoeling dat mensen er hun menig over geven. Meestal probeer ik het - als mijn mening niet echt positief is- zo goed mogelijk te brengen, of zwijg ik. Maar soms vind ik dat ik wel even moet neerzetten wat ik écht vind.
    En ja, dat kan als gezeur worden opgevat :p

    I'm a boss here (clown)


    -

    Genius schreef:
    I'm a boss here (clown)

    Dat kan je bijna wel stellen, ja 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Dat kan je bijna wel stellen, ja 8)

    Missie geslaagd zeg ik dan (wbw)


    -

    Genius schreef:
    I'm a boss here (clown)
    You wish(cat)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, ik voel me aangesproken door dit topic n__n Het zijn niet altijd reacties die zijn bedoelt als hatelijk, mar ik bijvoorbeeld geef gewoon eerlijk mijn mening >3< En zo zijn er meer, en er zijn mensen die daar niet tegen kunnen en dan worden ze boos :Y) Maar dan heb ik iets van; Als je een topic opent kun je allerlei reacties verwachten, dus wordt niet meteen boos als er reacties instaan die je niet aanstaan, negeer dat gewoon :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Genius schreef:
    (...)
    Missie geslaagd zeg ik dan (wbw)

    Bijna, hè... je moet jezelf nog ietsje meer bewijzen (cat) - ik kap al.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Passerby schreef:
    (...)You wish(cat)

    Nee liever niet (bloos)


    -

    Nim schreef:
    (...)
    Bijna, hè... je moet jezelf nog ietsje meer bewijzen (cat) - ik kap al.

    Oh van wie moet dat dan (bat)


    -

    Genius schreef:
    Nouja weetje, ik hou me eigenlijk de laatste heel erg in. Er is 1 persoon waaraan ik me zó erg irriteer bij alles wat ze zegt. Maar daar zeg ik dan niks van (bloos) Ik kan me wel een tijd herinneren waarin mij dat niks kon schelen :'D


    Hm, zo een heb ik ook ;x
    Don't worry, jij niet, haha

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:54 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Hm, zo een heb ik ook ;x
    Don't worry, jij niet, haha


    Om één of andere rede denk ik dat ik weet wie het is haha :'D


    Olive

    Struggle schreef:
    (...)

    Hm, zo een heb ik ook ;x
    Don't worry, jij niet, haha
    Ik denk dat iedereen zo iemand heeft. Het probleem is ook dat iedereen elkaar tegenwoordig verkeerd begrijpt of zich direct aangevallen voelt. Ik kan er ook niet tegen als iemand reacties lokt als je een discussie met iemand hebt. Een discussie is niet altijd negatief. Soms zijn gewoon mensen elkaar mening aan het vertellen en proberen ze tot een akkoord te komen en dan moeien er zich soms mensen die er geen weet van hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Struggle schreef:
    (...)

    Hm, zo een heb ik ook ;x
    Don't worry, jij niet, haha

    Ik vind het leuk dat ik het niet ben, maar anders had het me niet uitgemaakt hoor haha :'D Maar vertel, wie dan wel (wbw)

    Oops sorry! Offtopic :'D

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:58 ]


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk dat ik het niet ben, maar anders had het me niet uitgemaakt hoor haha :'D Maar vertel, wie dan wel (wbw)

    Oops sorry! Offtopic :'D


    Nah, ga geen namen noemen x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk dat ik het niet ben, maar anders had het me niet uitgemaakt hoor haha :'D Maar vertel, wie dan wel (wbw)

    Oops sorry! Offtopic :'D

    Alleen als jij 't ook vertelt 8D


    "I shut my eyes in order to see.'