• Ligt het nou aan mij, of staan tegenwoordig in elk topic, no matter welk onderwerp, wel zeik- en haatreacties? Ik weet ook wel dat iedereen hier z'n mening mag geven, maar kom op, houd het gezellig? (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:31 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja, gelukkig wel. Want wat zou het toch saai zijn als iedereen positief en lief reageerde. Discussiëren is toch juist leuk..? Vaak kan iets ook harder overkomen omdat je met lezen geen stem hoort. Je kan iets namelijk op verschillende manieren zeggen, maar niet op verschillende manieren typen.


    Gradually, then suddenly..

    Veel nieuwsgierige mensen hier haha, ik kreeg allemaal PB's. Maarrr ze vertelden me heel netjes ook hun geheimpje (bloos)


    -

    Het zou me niet verbazen dat er zelfs haatreacties op dit topic komen. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Words schreef:
    Het zou me niet verbazen dat er zelfs haatreacties op dit topic komen. :'D


    Die zijn er al (:


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Die zijn er al (:

    Ironisch :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb een mede 'hater' gevonden and now I'm so happy *O*


    -

    Genius schreef:
    Ik heb een mede 'hater' gevonden and now I'm so happy *O*


    Whahaha. Ben benieuwd of ik ook mede-haters heb. Mensen, PB mij eens x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Waarschijnlijk is dat omdat ze last hebben van het rode leger? :


    )

    Capulet schreef:
    Waarschijnlijk is dat omdat ze last hebben van het rode leger? :
    )
    Oh god ik kon echt mijn pc uit het raam smijten iedereen keer op zo'n topic uitkwam. Hallooo don't care!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Oh god ik kon echt mijn pc uit het raam smijten iedereen keer op zo'n topic uitkwam. Hallooo don't care!

    Hahaha, ik lek door. Never gonna give a fuq.
    Nee, ik bedoelde het eigenlijk niet naar dat maar ok :3

    Capulet schreef:
    (...)
    Hahaha, ik lek door. Never gonna give a fuq.
    Nee, ik bedoelde het eigenlijk niet naar dat maar ok :3
    Hah nee, nu zit ik terug met dat lied in mijn hoofd. Je bedoelt vast dat de meeste hier dan pinnig zijn?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb hier niet mensen waar ik een hekel aan heb(cat) maar er zijn sommige mensjes hier waar aan ik me irriteer *gaat geen namen noemen*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, nou, ik moet van mezelf altijd vriendelijk blijven, maar ik moet me soms ook echt inhouden om geen lullige reactie te plaatsen, want sommige mensen hun manier van denken kan ik hier echt niet uitstaan :'D Maar ik hou me altijd redelijk in haha.

    En volgens mij hebben we allemaal wel 1 persoon/meerdere personen waar we ons aan ergeren op het forum :Y) Ik wel in ieder geval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Ja, nou, ik moet van mezelf altijd vriendelijk blijven, maar ik moet me soms ook echt inhouden om geen lullige reactie te plaatsen, want sommige mensen hun manier van denken kan ik hier echt niet uitstaan :'D Maar ik hou me altijd redelijk in haha.

    En volgens mij hebben we allemaal wel 1 persoon/meerdere personen waar we ons aan ergeren op het forum :Y) Ik wel in ieder geval.
    Ik heb echt al een lijstje. Straks kan ik een boek er over schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Oh god ik kon echt mijn pc uit het raam smijten iedereen keer op zo'n topic uitkwam. Hallooo don't care!

    Kijk eens bij actieve topics :-)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.