• Ligt het nou aan mij, of staan tegenwoordig in elk topic, no matter welk onderwerp, wel zeik- en haatreacties? Ik weet ook wel dat iedereen hier z'n mening mag geven, maar kom op, houd het gezellig? (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:31 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb echt al een lijstje. Straks kan ik een boek er over schrijven.

    Let's do that (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ach ja. Iedereen ergert zich wel aan iemand, volgens mij. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stonem schreef:
    (...)
    Kijk eens bij actieve topics :-)

    Oh my god ...

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb echt al een lijstje. Straks kan ik een boek er over schrijven.

    Tell me! :'D


    -

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb echt al een lijstje. Straks kan ik een boek er over schrijven.

    nou dan heb je al wat lezers :Y) *is nieuwsgierig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stonem schreef:
    (...)
    Kijk eens bij actieve topics :-)
    Oh god. Okey zij heeft nu vragen omdat ze het voor het eerst heeft, begrijpelijk, maar sommige openen 15 topics over het feit dat ze zijn doorgelekt. En als de ene het doet, dan moet de andere het ook doen, anders zijn ze niet mee met de hype.
    En trouwens sommige mensen zijn hier gewoon echt lui en daar erger ik me soms nog het meest aan. Ze hebben internet, dat ze het eerst eens opzoeken en indien ze dan nog vragen hebben het hier eens stellen. Das net met al die huiswerktopics. Maak eens zelf je werk. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hooligan schreef:
    Waarom zeurt iedereen zoveel vandaag?

    Het is Zondag (';


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    (...)
    Het is Zondag (';

    Dit is de tweede keer dat ik dat hoor. Is dat een uitspraak die ik niet kan ofzo? Haha.

    Passerby schreef:
    (...)Oh god. Okey zij heeft nu vragen omdat ze het voor het eerst heeft, begrijpelijk, maar sommige openen 15 topics over het feit dat ze zijn doorgelekt. En als de ene het doet, dan moet de andere het ook doen, anders zijn ze niet mee met de hype.
    En trouwens sommige mensen zijn hier gewoon echt lui en daar erger ik me soms nog het meest aan. Ze hebben internet, dat ze het eerst eens opzoeken en indien ze dan nog vragen hebben het hier eens stellen. Das net met al die huiswerktopics. Maak eens zelf je werk. --'

    Haha ja nee dit topic snap ik ook nog wel, nog steeds niet erg smakelijk, maar het ging meer ff om het idee dat ie net bij actieve topics stond haha :'D

    En ja aan dat laatste kan ik me ook echt héél erg ergeren. Dingen die je ook gewoon even op Google kunt opzoeken ofzo.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 22:39 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    (...)
    Haha ja nee dit topic snap ik ook nog wel, nog steeds niet erg smakelijk, maar het ging meer ff om het idee dat ie net bij actieve topics stond haha :'D

    En ja aan dat laatste kan ik me ook echt héél erg ergeren. Dingen die je ook gewoon even op Google kunt opzoeken ofzo.
    Idd als je nu iets hebt van fysica ofzo dat je niet snapt, dan begrijp ik dat. Zo heb ik eens iemand geholpen. Maar gewoon woordjes opzoeken, kan best iedereen hoor. Dan wil ik soms met opzet iets verkeerds typen. En ik begrijp het. Ik had ook al iets van zucht, weer zo'n rode leger topic, maar haar begrijp ik nog, al kan je dat evengoed aan je moeder vragen of opzoeken op het internet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die staan er volgens mij altijd bij jah

    Weet je nog die keer toen ik een doorgelekt topic had? De reacties waren goddelijk :Y)

    Passerby schreef:
    (...)Oh god. Okey zij heeft nu vragen omdat ze het voor het eerst heeft, begrijpelijk, maar sommige openen 15 topics over het feit dat ze zijn doorgelekt. En als de ene het doet, dan moet de andere het ook doen, anders zijn ze niet mee met de hype.
    En trouwens sommige mensen zijn hier gewoon echt lui en daar erger ik me soms nog het meest aan. Ze hebben internet, dat ze het eerst eens opzoeken en indien ze dan nog vragen hebben het hier eens stellen. Das net met al die huiswerktopics. Maak eens zelf je werk. --'

    Ik heb een paar huiswerktopics geopend maar dan was dat met Wiskunde en Rekenen :Y)Maar sommige zijn wel irritant ><


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat een geroddel hiero?
    OT: klopt. En die zul je altijd houden en kun je niet vermijden.

    Capulet schreef:
    Weet je nog die keer toen ik een doorgelekt topic had? De reacties waren goddelijk :Y)
    Die was idd geniaal. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?