• Ligt het nou aan mij, of staan tegenwoordig in elk topic, no matter welk onderwerp, wel zeik- en haatreacties? Ik weet ook wel dat iedereen hier z'n mening mag geven, maar kom op, houd het gezellig? (cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:31 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    Nouja weetje, ik hou me eigenlijk de laatste heel erg in. Er is 1 persoon waaraan ik me zó erg irriteer bij alles wat ze zegt. Maar daar zeg ik dan niks van (bloos) Ik kan me wel een tijd herinneren waarin mij dat niks kon schelen :'D


    Ik heb een vaag gevoel dat ik het ben ;x


    To infinity and beyond •

    Genius schreef:
    Nouja weetje, ik hou me eigenlijk de laatste heel erg in. Er is 1 persoon waaraan ik me zó erg irriteer bij alles wat ze zegt. Maar daar zeg ik dan niks van (bloos) Ik kan me wel een tijd herinneren waarin mij dat niks kon schelen :'D


    Nu ben ik echt benieuwd wie je bedoelt :')


    Olive

    Levine schreef:
    (...)

    Ik heb een vaag gevoel dat ik het ben ;x


    Om de een of andere duistere reden voel ik me aangesproken. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Levine schreef:
    (...)

    Ik heb een vaag gevoel dat ik het ben ;x

    Nee jij bent het niet, ik kan me geen reacties van jou herinneren hahaha :'D


    -

    De persoon die het is heeft nog niet eens gereageerd in dit topic, dus maak je geen zorgen mensen (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee jij bent het niet, ik kan me geen reacties van jou herinneren hahaha :'D


    Haha okay mooi (A)
    Maar je maakt me wel nieuwsgierig.


    To infinity and beyond •

    Nja, sommigen kunnen niet goed tegen anderen hun mening. Nou ben ik ook bang, aangezien ik niet denk dat Genius me zo graag heeft :Y)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:44 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Haha, best grappig. Genius maakt een genius opmerking en iedereen is onmiddellijk bang :x


    Olive

    Devin schreef:
    Haha, best grappig. Genius maakt een genius opmerking en iedereen is onmiddellijk bang :x

    Waarom denk je dat deze username zo goed bij me past (wbw) Haha ja nu wil iedereen het natuurlijk weten..


    -

    Er zijn ook mensen die dan grappig proberen te zijn, maar bij wie het niet lukt. Dat vind ik irritant. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Genius schreef:
    Nouja weetje, ik hou me eigenlijk de laatste heel erg in. Er is 1 persoon waaraan ik me zó erg irriteer bij alles wat ze zegt. Maar daar zeg ik dan niks van (bloos) Ik kan me wel een tijd herinneren waarin mij dat niks kon schelen :'D
    Nu ga ik zo stiekem hopen dat ik dat niet ben. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom wil niemand die persoon zijn, is het dan zo erg als ik je niet mag? (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    Waarom wil niemand die persoon zijn, is het dan zo erg als ik je niet mag? (joehoe)

    Lol ik was opgelucht toen je zei dat diegene nog niet in dit topic gereageerd had, hahaha. Dus ik denk het wel (krul)

    Hahah. Het moet wel heel erg zijn als Genius je niet mag, zeg 8D Zo te lezen. Doet ze goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze is berucht (cat) Loljk, nee, mensen houden er waarschijnlijk niet van als mensen hun niet mogen, toch?


    Olive