• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Weer een stuk vrolijker liep ik terug naar de eetzaal, verhip, nu weet ik eigenlijk nog niet of hij James alsnog wat aan gaat doen. Daar moet ik gewoon zelf een stokje voor steken.
    Met een brede glimlach neem ik plaats bij Paige en Alessandrio. 'Daar ben ik weer, bedankt, Alessandrio. Je kunt trouwens trots op me zijn, ik heb al zoveel aardigs gedaan! Ik heb iedereen een goedemorgen gewenst en.. Wacht, ik praat nu teveel over mezelf.' Even kijk ik van gezicht naar gezicht. 'Stoor ik soms? Jullie kijken eng.'


    everything, in time

    @Endure - Probably omdat dat haar "bijnaam" is :p

    Lolita Stormbreeze
    "Ik ben Lolita Stormbreeze, al zegt die naam je waarschijnlijk niet veel." zeg ik en ik haal mijn lolly even uit mijn mond. "En jij?" vraag ik haar dan met opgetrokken wenkbrauw. Waarschijnlijk is ze toch geen SkyPirate. Als James hier was en ze nog leeft.. Dan hoort ze vast bij ons. "Is er hier trouwens een hyperion die ik kan lenen? De mijne is gechrasht, en ik moet terug naar Tjerkie's hoofdkwartier. Ze zorgen er wel voor dat hij terugkomt." Ik glimlach naar het meisje en bewonder even haar haar. Ik wil er ook al een tijdje van die kleurtjes in, maar volgens Ash staat het dom. Als ik terugkom doe ik het gewoon, neem ik mezelf voor, en ik stop de lolly weer in mijn mond.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 15:59 ]

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik schrok een beetje van Ashlee die plots begon te praten en terug bleek te zijn, vervolgens vroeg ze of ze stoordde. "Nee.. nee, je stoort niet," zei ik gauw en glimlachte flauwtjes naar haar. Ik had liever nog evne met Alessandrio geweest, ik mocht hem wel. Hij was aardig en naja, het was beter dan in mijn cel zitten of klusjes moeten doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik rechtte mijn rug en glimlachte gespeels. Langzaam tast ik naar de dolk die ik altijd bij me heb.
    "Hmm, de Hyperions zijn momenteel in Onderhoud. Er waren wat problemen mee. Kom anders even mee naar binnen, dan breng ik je straks wel terug,"


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte en knikte goedkeurend toen ze vertelde van haar vriendelijkheid.
    "Nee hoor, je stoorde niet," antwoordde ik snel.
    Ik zou later wel nog eens met Paige praten.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Lolita Stormbreeze
    Ik glimlach blij en knik. "Dankje." Ik loop achter haar aan naar binnen, en wil bijna mijn scherpe handschoen uit doen als ik me besef dat ik nog steeds niet weet wie dit nu eigenlijk is. Ik kan maar beter weten wie ik voor me heb voor ik haar volledig vertrouw. "Dus.. Wat is jouw naam?"

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Shit, nu snel zijn Jamielynn!
    "Jamie Connor," verzon ik snel.
    Ik glimlachte vriendelijk en gebaarde haar dat ze mocht gaan zitten in de gemakkelijke sofa. Ik moest haar vertrouwen winnen en haar dan overmeesteren. Ze hoorde bij The Sphere, misschien kon ze ons nog wat vertellen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Lolita Stormbreeze
    Jamie Connor? Nooit van gehoord, maar ja, ik ken alleen belangrijke mensen. Ik grinnik in mezelf en ga zitten op een versleten bank die ze aanwijst. Ach, ik kan niet verwachten dat de mensen hier dezelfde luxe gewend zijn als de mensen bij The Sphere. "Dus, hoe lang duurt het denk je voor je me terug kan brengen?"

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    "Een halfuurtje misschien, geen idee,"
    Ik glimlachte even.
    "Wil je iets drinken?"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Lolita Stormbreeze
    "Oke, dat moet ik vol kunnen houden." Ik knik als antwoord op haar vraag. "Doe maar gewoon water." Ik sta op om mee te lopen naar de keuken, omdat ik zeker wil weten dat ze niets in mijn drankje doet. Het is een truc die bij The Spere vaak wordt gebruikt op SkyPirates, en ik zal er zelf niet in trappen.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    "Hé, vertrouw je me niet ofzo?" vroeg ik grijnzend.
    "Je bent op veilig gebied, ik zal heus niks in je water doen,"
    Ik draaide me om en liep naar de keuken. Daar schonk nam ik een nog dichte fles water uit de koelkast en twee glazen. Ik liep terug naar de zithoek en zette de glazen en het water op tafel.
    "Kijk, nog niet geopend," zei ik om haar gerust te stellen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Lolita Stormbreeze
    Ik haal glimlachend mijn schouders op en neem het water aan. "Het is niet zo dat ik jou in het speciaal niet vertrouw, maar ik moet gewoon op mijn hoede zijn voor het geval dat." Ik lach en neem een slok. "Je weet maar nooit of er van die vuile SkyPirates zitten, klaar om je keel door te snijden."

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ow shit. Ik knikte snel en ging zitten.
    "Ja, tegenwoordig zitten ze overal. Het lijken wel vieze insecten die in elk hoekje en gaatje wegkruipen,"
    Ik gruwelde even en nam ook een slok. Op dit moment dankte ik God dat ik kon liegen en acteren als de beste. Soms kwam het handig van pas.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Lolita Stormbreeze
    Ik knik, blij dat ze me begrijpt. "Het is maar goed dat we bezig zijn ze uit te roeien, die gore misbaksels. Wat is dit eigenlijk voor huis? Woon je hier alleen?" Ik zet mijn glas even op het kleine tafeltje en kijk haar afwachtend aan.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    "Nee, er zijn nog mensen. We, we zijn allemaal wezen. De Skypirates hebben al onze ouders vermoord," verzon ik snel.
    Ik keek snel naar mijn glas en tikte ertegen met mijn nagels.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Lolita Stormbreeze
    "Oh, wat rot voor je. Ach, ze krijgen hun verdiende loon nog wel." Ik glimlach bemoedigend en drink mijn glas leeg. "Het spijt me, ik wil niet opdringerig zijn, maar kunnen we bijna gaan? Ik denk niet dat Ash het fijn vindt als ik lang weg blijf."