• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Lolita Stormbreeze
    Mokkend loop ik naar de wc's en snel was ik mijn handen. Dat is echt het enige nadeel aan lolly's- Dat ze zo verdomd plakkerig zijn. Ik loop naar mijn kamer, spuug het stokje in de prullenbak en pak een nieuwe lolly uit de pot. Terwijl ik het papiertje eraf haal trek ik mijn neus op. Bah, appel. Waarom zit er überhaupt appel tussen? Met een nog slechter humeur steek ik de lolly in mijn mond, zodat ik ten minste iets heb, en ik loop mijn kamer uit. Ja, de vieze moet je ook opeten, anders is het verspilling. Ik hoor het Ashlee nog zeggen. Bah, alsof zij nooit iets verspilt. Dan bedenk ik me dat we vanochtend hadden afgesproken onze nagels te laten doen, en blij hef ik mijn hoofd op. Tuurlijk, dat zal ons allebei opvrolijken! Ik ren naar de plek waar ik haar het laatst zag, de eetzaal, en bots bijna tegen Alessandrio op die wegloopt. Ik let niet meer op hem en vlieg op Ash af. "Ash! Ik bedoel Ashlee! Weetje nog dat wat we vanochtend hadden afgesproken? Laten we naar de manicure gaan! Samen, met z'n tweetjes." Blij kijk ik haar aan, en ik hoop dat mijn plan haar net zo goed bevalt als mij.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Jahoor, daar had je het al, op de gang kwam een man naar me toe en zijn gezicht voorspelde niet veel goeds. "Wat doe jij uit je cel?" bromde hij terwijl hij dreigend dichterbij kwam. "Ik.. Ik wilde net terug naar mijn cel," probeerde ik mezelf te verdedigen.
    "En waarom was jij überhaupt uit je cel? Alleen?" Hij keek me strak aan, ik had het idee dat hij dwars door me heen kon kijken. "I-ik mocht naar buiten van.. ahr.." Ik kon ze niet verraden.. O god, hij zag er echt boos uit. "Sla me niet," smeekte ik, bang dat hij klappen zou gaan uitdelen. Te laat, een branderig gevoel verspreidde zich in mijn wang. "Meekomen bitch," zei hij en pakte me ruw bij mijn pols en trok me mee. "Laat me los eikel! Ik kan prima zelf lopen!"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    O God, denk ik als ik Lola aan zie komen, daar heb je die blije gup ook nog. Ik rol verwaand met mijn ogen. 'Dat is nu echt wel het laatste waar ik zin in heb!' schreeuw ik in haar gezicht. Ik bedoel het niet zo, Lola is écht mijn vriendin, maar ik ben gewoon te boos om het allemaal in te houden. 'Ik heb een gigantisch dilemma hier en jij hebt het lef om over manicures te beginnen? Jij bevind je op zeer glad ijs, Lola, pas op, anders breekt het.'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:00 ]


    everything, in time

    Lolita Stormbreeze
    Met grote ogen kijk ik Ashlee aan. "Ik.. Dat wist ik niet. Sorry." Ik knipper snel met mijn ogen, bang dat ik zal huilen, eerder van schrik dan omdat ik verdriet voel, maar ik kan niet voorkomen dat er een traan over mijn wang rolt. Ash.. Waarom is ze toch altijd zo onvoorspelbaar en wispelturig? "Moet ik dan maar.. weggaan? Of moet ik helpen?" piep ik zachtjes. Nee, ik ben niet snel bang van iemand. Maar Ashlee, mijn enige echte vriendin, kan er voor zorgen dat de haren op mijn rug letterlijk overeind gaan staan.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Waag het om te gaan huilen,' dat zeg ik als een bevel, maar eigenlijk wil ik niet dat Lola huilt, omdat zelfs ik dan een brok in mijn keel krijg. als ik dan toch een traan over haar wangen zie rollen, kijk ik haar niet meer recht in de ogen aan. 'Alsof jij kunt helpen, jij kent het verschil tussen iemand van The Sphere of een SkyPirate nog niet eens. Laat staan dat jij je nog íéts van de band van vroeger tussen Alessandrio, James en mij kunt herinneren.'


    everything, in time

    Lolita Stormbreeze
    Snel veeg ik mijn tranen weg, omdat ik bang ben dat ze haar alleen maar bozer zullen maken. "Nee, daar herinner ik me inderdaad niet veel van. Ik stond altijd nogal buiten dat gedoe. En Ash.. Het spijt me echt dat ik haar niet herkende.. Echt waar." Ik sla mijn ogen neer en kijk verslagen naar de grond. Ik voel me net een klein kind dat een standje krijgt van zijn moeder.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Haal dan op zijn minst je lolly uit je mond als je tegen me praat,' zeg ik. Normaal geef ik daar niets om, maar ik zeg al, ik ben boos. 'En het is al goed, Lola, maar noem me geen Ash, da's een jongensnaam,' zeg ik terwijl ik met mijn hand het onderwerp weg wapper. 'Weet jij nog wanneer ik ben geworden zoals.. tja, ik nu ben?' Ik zit er wel mee dat ik Alessandrio heb boos gemaakt, zijn reactie leek zo echt, dat ik hem haast geloof, maar de tranen van James waren ook echt.


    everything, in time

    Lolita Stormbreeze
    Ik haal zo onopvallend mogelijk mijn lolly uit mijn mond, en hoop ik gedachten dat ik snel de kans krijg hem terug te stoppen. Leven zonder lolly is als leven zonder.. Zonder lolly. Leeg dus. Ik schud mijn hoofd. "Voor mij ben je altijd hetzelfde geweest, Ash. Eh. Lee. Ashlee. Ik snap niet waar die twee zich zo druk over maken."

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Nee precies, ik dus ook niet! Ik ben prima zoals ik ben, dat zegt mijn vader ook altijd.' Ik zucht even diep. 'Oké, nu heb ik wel behoefte aan een manicure. Kom mee,' zei ik terwijl ik Lola aan haar arm achter me aantrok. 'Wil jij trouwens ook een massage? Ik betaal, nou ja, ik regel dat jij het ook gratis krijgt, daar heb ik ook behoefte aan, botten kraken, al had ik ze het liefst zelf gebroken.'


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Wacht, als Ashlee James heeft gezien, zit hij hier ergens op het schip. Ik grijnsde even. Zou hij hier nog rondsluipen als een vuile rat? Met een beetje geluk wel. Ik liep naar Tjerkov's kantoor, klopte aan en liep naar binnen. Even salueerde ik.
    "Volgens een goede bron zou James op het schip rondlopen. Mag ik een zoekactie starten?" vroeg ik emotieloos.
    Tjerkov veerde overeind en stemde meteen in. Ik knikte dankbaar, trommelde alle piloten op, die ik vertrouwde met mijn leven, en liet hen het schip uitkammen.


    Ik ben in een drama/actie bui vandaag (baby)


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menspn

    Ik besloot de deken over mezelf heen te trekken en las een of ander boek op Ashlee's nachtkastje. Ik was nooit zo'n goede lezer. Na drie minuten gaf ik het op en legde het weg. Pff, Ashlee moest opschieten.


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zocht samen met Hugh, mijn tweede piloot, in de slaapvertrekken. Even aarzelde hij voor Ashlee's kamer. Dat zou wel eens de plek kunnen zijn. Toen ik iets hoorde vallen, was ik er bijna zeker van. Ik gebaarde naar nog een andere piloot dat ze de deur moesten openen. Ik leunde tegen de muur tegenover de deur. Met een klap duwden ze die open, stormden binnen en versperden James elke uitweg.
    "Welwel, wat gooien ze hier binnen?" grinnikte geamuseerd.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Lolita Stormbreeze
    Blij dat ze niet boos meer is loop ik met haar mee. "Ja, een massage klinkt geweldig."
    "Daar heb ik ook behoefte aan, botten kraken, al had ik ze het liefst zelf gebroken."
    Ik grinnik. "Als we die SkyPirates nog tegenkomen kan daar voor gezorgd worden. Dat zal trouwens vast wel gebeuren, want ze zijn hier echt vlakbij."
    Ik kijk even naar Ash, die weer oké lijkt te zijn. Het gaat altijd zo met Ashlee. Als ik bij haar ben voelt het alsof de zon op je schijnt en alsof je even de enige bent. Maar dan wordt ze boos, en dan verandert die zon in een groot blok ijs.

    James Menson

    Ik zette mezelf recht, fijn dit was dus het einde. Ik zag de hyperion staan en deed net alsof ik me overgaf. 'Ah fijn, oké Alessandrio je hebt me.' Ik zuchtte, 'Ik ben toch niks zonder Ashlee. ' Ik liep met mijn armen in de lucht naar hem toe. In ieder geval dat dacht ie. Ik sprong op de hyperion en vloog dwars langs ze, ze konden me nog net ontwijken. 'De mazzel Alessandrio.' Al snel kon ik niet verder. Fijn, ik werd dus gezocht.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:56 ]


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Hij zat muurvast.
    "Spijtig hé, dat een Hyperion breder is dan de gang?" zei ik grijnzend.
    Ik gebaarde naar mijn mannen dat ze hem moesten vastgrijpen. Ik liep naar hen toe terwijl ze James van de Hyperion trokken en zijn armen op zijn rug hielden.
    "Ik doe dit niet graag, James. Je betekent veel voor Ashlee en ik doe Ashlee niet graag pijn. Maar je bent een Skypirate nu, dus je begrijpt dat ik je niet kan laten lopen,"
    Ik keek hem even aan en sloeg mijn armen over elkaar.
    "Breng hem naar de cellen. Ik breng Tjerkov op de hoogte,"


    Nobody ever said I was sane, my love.