• 27 augustes, gaan ik naar Simple Plan in Eindhoven.
    Ik vroeg me af wie er nog meer gaan., ;x
    en anders, wie er nog meer gaan naar Black Veil Brides 28 Oktober in de Melkweg., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nee sorry, het enige concert waar ik naartoe wil is Bon Jovi, maar het is te duur. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Damn, daar wilde ik heen _O_ Maar dan ben ik met vakantie ;(


    SLOAN.

    Nee. Ik ga wel 23 november naar Maria Mena. (cat)

    Herondale schreef:
    Damn, daar wilde ik heen _O_ Maar dan ben ik met vakantie ;(

    aaawh, ik ben dan net 13 dagen terug van vakantie., en heb gewoon weer school.., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naar Simple Plan kan ik niet, want dan zit ik in Turkije en ik wil wel naar Black Veil Brides, maar niemand wil of kan mee :I

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 16:26 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Naar Simple Plan kan ik niet, want dan zit ik in Turkije en ik wil wel naar Black Veil Brides, maar niemand wil mee :I

    Bij mij wilde ook nietmand mee naar Black veil brides. en toen had ik dat op Facebook gezet. en toen zij een colega, ik ga wel mee. Maar ze dacht dat het een film was., xD
    maar, ach, door haar ga ik, want nu ze weet dat het een Band is, wil ze alsnog wel mee., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Bij mij wilde ook nietmand mee naar Black veil brides. en toen had ik dat op Facebook gezet. en toen zij een colega, ik ga wel mee. Maar ze dacht dat het een film was., xD
    maar, ach, door haar ga ik, want nu ze weet dat het een Band is, wil ze alsnog wel mee., ;3

    Dat vind ik lief van haar ;O
    En zou het niet een beetje wanhopig overkomen om een topic op Q te openen of er iemand mee wil naar BVB? x'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nope. Ik ga op 4 oktober naar Royal Republic. Denk ik. Ik moet nog steeds kaartjes bestellen ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Styles schreef:
    (...)
    Bij mij wilde ook nietmand mee naar Black veil brides. en toen had ik dat op Facebook gezet. en toen zij een colega, ik ga wel mee. Maar ze dacht dat het een film was., xD
    maar, ach, door haar ga ik, want nu ze weet dat het een Band is, wil ze alsnog wel mee., ;3

    Deze reactie is echt zo grappig. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Betrayal schreef:
    (...)
    Dat vind ik lief van haar ;O
    En zou het niet een beetje wanhopig overkomen om een topic op Q te openen of er iemand mee wil naar BVB? x'D

    Haha, dat doen zoveel mensen tog., ;x
    Je mag wel met mij mee hoor., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Haha, dat doen zoveel mensen tog., ;x
    Je mag wel met mij mee hoor., [a]

    Echt? ;O
    En vind je collega dat wel goed dan?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik ga niet naar concerten, festivals ftw <3


    Live life like a raver.

    Nee.
    Ik ga wel naar Within Temptation en ik wilde naar Rammstein maar 169 euro voor een kaartje is een beetje duur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Betrayal schreef:
    (...)
    Echt? ;O
    En vind je collega dat wel goed dan?

    Tuurlijk ;3
    Heb het net even een smsje gestuurd, nu wachten op antwoord, maar weet bijna wel zeker dat het goed is., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Roadrunner schreef:
    Nee.
    Ik ga wel naar Within Temptation en ik wilde naar Rammstein maar 169 euro voor een kaartje is een beetje duur.

    me Broer gaat wel naar Rammstein.
    Tenminsten, als die zijn kaartje niet weer kwijtraakt, net zoals hij met Korn heeft gedaan., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''