• Hoe lang doen jullie erover om op school te komen en fietsen jullie of met de bus of trein??
    Ik fiets meestal in 5 kwartier naar school... maar als ik lui ben hoef ik maar 20 minuten en dan met de trein.

    onze school begint trouwens om 8.50.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    20 min fietsen en ik woon 7 km van school


    Shoganai i ne~

    20 min fietsen ongeveer licht aan het weer een beetje.
    me de bus een half uur


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    3 minuten fietsen. (krul)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    ik fiets eerst 5 minuten naar de bushalte, en dan ongeveer 30/40 minuten met de bus, op de terug weg is de bus meestal 3 kwartier ofzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet ongeveer 30/40 minuten fietsen. Ligt een beetje aan het weer, aan de stoplichten en aan de hoeveelheid slaap van de nacht ervoor.
    Als ik met de bus ga dan moet ik eerst 2 minuten naar de halte lopen, dan een kwartier in de bus en dan nog 5 minuten lopen naar school. En als mijn ouders lief zijn en me brengen dan ben ik er binnen 10 minuten :)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Celestial schreef:
    7/8 minuutjes.

    En dan dat fietsend. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik moet 40 min in de bus zitten


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    2 uur haha :')
    Eerst fietsen, dan trein en ten slotte de tram.
    Maar aankomend studiejaar veranderd dat naar 10 minuten met de tram :')

    5 minute

    Vorig jaar: 15/20 minuten
    Dit jaar: 5/10 minuten


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    30 min fietsen 40 min met de trein 10 min lopen


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Hooguit 5 minuten fietsen, als ik moe ben. Als ik snel ben lukt het wel in twee minuten.

    Vorig jaar: 10 minuten fietsen
    Vanaf september: 5 min fietsen, 25 min bus, 10 min wandelen


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    15 minuutjes fietsen, of 20.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ongeveer twee minuten fietsen denk ik. Lopend weet ik het niet precies, maar dat gaat altijd trager dan ik zou willen.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.