• Ja, je kunt ook blenden met paint voor als je geen speciaal programma hebt. Het is wel moeilijker, en de plaatjes zijn ook minder mooi. Als je het wilt leren kun je deze stappen volgen die ik heb gemaakt.

    Ik geef een voorbeeld hoe je dit plaatje kunt maken, deze heb ik snel gemaakt.

    WAARSCHUWING DE PLAATJES ZIEN ER IETS ANDERS UIT DOOR HET UPLOADEN!

    Je hebt twee plaatjes (Je kunt ook drie maar dat is ingewikkelder)
    Stap 1:

    Je zoomt helemaal in en maakt stippen. Als je het uitzoomt ziet het er zo uit.
    Stap 2

    Wat je hebt bij stap 2, maak je groter. Dit kan doormiddel door kopieren en plakken.
    Stap 3

    Je opent de andere paint, waar je de twee plaatjes hebt. Van een plaatje maak je de kleuren negatief.
    Stap 4

    De stippen plak je over het plaatje heen. Maar je moet het plaatje nog wel kunnen zien!
    Stap 5

    Je knip je het plaatje uit. [hoeft niet persee]
    Stap 6

    Je maakt het plaatje weer negatief, zodat het weer de oorsprongelijke kleuren krijgt.
    Stap 7

    Je plakt het plaatje op het andere plaatje.
    Stap 8

    In het eindresultaat zie je nog allemaal stippen.Het eindresultaat

    Je kunt het naar jezelf verzenden, waardoor die witte stippen verdwijnen maar het plaatje wel HEEL klein word.
    plaatje naar je zelf versturen.

    Ook kun je het in word plakken, en groter maken. De witte stippen worden zo minder erg.
    Word

    Vroeger heb ik dit echt heel veel gedaan. Ik heb hier een paar blends die ik nog tegen kwam van een paar jaar geleden.
    Miley Cyrus
    Taylor Swift
    Mermaid Melody
    Avatar
    Flight 29 down

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 13:44 ]


    <3

    TARDIS schreef:
    Stomme vraag: wat bedoel je met stippen maken?


    Helemaal inzoomen, en met potlood die je steeds een vierkant puntje zetten. steeds als je punten zet moet er een vierkant puntje tussenzitten.


    <3

    Kitchener schreef:
    (...)

    Helemaal inzoomen, en met potlood die je steeds een vierkant puntje zetten. steeds als je punten zet moet er een vierkant puntje tussenzitten.

    Dankje, ik ga het zo dadelijk eens proberen


    All my life I've been waiting for something that never came.