• Ik heb pijn aan m'n schouder. Echt als ik naar achter beweeg ofzo, zo'n korte steek. Geen idee wat het is. Ik heb wel nieuwe bh's, ik zat te denken als die te klein zijn, kan het daardoor komen? Lijkt me raar want het voelt echt alsof het in mijn spieren zit, maarja. Of een verkeerde beweging ofzo. Kent iemand dit, want ik ga volgende week op vakantie en dan wil ik er graag vanaf zijn. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Naar de dokter gaan, warme douche nemen om je spieren te ontsnappen? Ik zou het eigenlijk niet weten :x


    Olive

    Ik masseer mijn schouders en nek altijd als ik er last van heb (nerd)
    Een warme douche nemen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb het ook, al vét lang gewoon. Ik ben ervoor naar fysio geweest, en die ging kijken hoe mij ruggenwervels stonden, bleken ze dus in een s-vorm te staan. Allemaal oefeningen gehad voor me schouder, niets hielp uiteindelijk. Altijd als ik nu buiten ben ofzo, dan vraag ik of iemand mijn rug wilt kraken. En dan heb ik er 2-3 dagen geen last meer van :Y)


    Live life like a raver.