• Halloo People!
    Ik heb een probleem
    Ik zit echt op een mega rot school.
    En ik heb totaal geen leuke sociale kinderen op school.
    Maar ik kom ook gewoon heel vaak niet en haal hoge cijfers.
    Dat vind ik aan de ene kant wel prima.
    Maar ik zit er over na te denken om naar een andere school te gaan.
    Punt 1 om het meer naar m'n zin te hebben,
    Maar aan de andere kant kan ik niet meer vaak niet gaan terwijl ik dat best fijn vind.
    En dan weet ik ook nog niet of ik de kinderen wel mag op die nieuwe school en of ik er nog tussen kan komen in een 4de jaar.
    En de op mijn orginele school weten ze teminste wie ik ben en dat ik er nooit ben..
    DILEMAAAA. !

    Her the same problem, alleen dat hoge cijfers niet. Als je je echt niet goedvoelt daar zou ik veranderen van schook, ik veranderde voor het alatste jaar van bassisschool


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik weet niet hoe het bij jullie op school zit, maar als jullie meerdere klassen hebben met dezelfde richting, kan je ook overstappen als je dat vraagt aan de directeur of mentor. Is dat geen optie, en zijn die kinderen en vreselijk? Zou ik als ik jou was ook overstappen naar een andere school.

    Ik heb dat ook gehad, ben ook van school veranderd vorig jaar, de kinderen zijn niet echt beter of aardiger, maar ze laten me in elk geval met rust ;) Dat is beter dan dat pesten. Ik hoop dat het bij jou ook zo is, of nog beter :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik zou toch naar een andere school gaan...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hmm als je vaak niet komt opdagen op school lijkt het me logisch dat je je klasgenoten weinig tot niet kent. Wie weet zijn er wel superleuke mensen bij waar jij gewoon nog nooit een praatje mee hebt gemaakt c; Het is immers nooit makkelijk om vrienden te worden met iemand die zich zelden vertoont c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    astridc schreef:
    ik weet niet hoe het bij jullie op school zit, maar als jullie meerdere klassen hebben met dezelfde richting, kan je ook overstappen als je dat vraagt aan de directeur of mentor. Is dat geen optie, en zijn die kinderen en vreselijk? Zou ik als ik jou was ook overstappen naar een andere school.


    I´m nothing special.

    Als ik je goed begrijp ga je niet vaak naar school en vind je dat leuk? Ga gewoon naar school, of vind je het normaal dat je niet vaak gaat? Ga gewoon naar school.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik zou echt naar een andere school gaan!
    Njaa, je doet natuurlijk wat je wilt, maar als je het er écht niet naar je zin hebt...
    & dan zul je in die andere school toch ook nog wel hoge punten halen?
    Al is het dan wat minder, je hebt reserve genoeg.
    & in die andere school kunnen inderdaad nóg vervelendere kinderen zitten, maar ik zou dat risico nemen.
    Dan heb je het tenminste geprobeerd & kun je je erna ook niks verwijten; niet blijven denken hoe het geweest kón zijn.
    Njaa... Je kiest zelf, maar ik zou gaan!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Endlich schreef:
    Als ik je goed begrijp ga je niet vaak naar school en vind je dat leuk? Ga gewoon naar school, of vind je het normaal dat je niet vaak gaat? Ga gewoon naar school.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Maar als je toch niet veel naar school gaat, dan is het toch niets om er te blijven?


    If we had not a soul, music would have created it.

    dat had ik ook op mn vorige school
    ik werd niet echt gepest ofzo, meer de grnd ingeboord
    vooral in het 1e jaar, 2e jaar viel wel mee
    dus ik begrijp hoe je je voelt

    als je het echt zo rot vind, dan zou ik maar naar een andere school gaan

    Je moet wel naar school gaan, dus ik zou voor een andere school kiezen. Je school klinkt niet echt leuk dus ja.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Als ik jou was zou ik naar een andere school of een andere klas gaan.
    Ik ben na de eerste ook naar een andere klas gegaan en dat heeft echt veel geholpen, die klas was veel leuker (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Prongs schreef:
    Hmm als je vaak niet komt opdagen op school lijkt het me logisch dat je je klasgenoten weinig tot niet kent. Wie weet zijn er wel superleuke mensen bij waar jij gewoon nog nooit een praatje mee hebt gemaakt c; Het is immers nooit makkelijk om vrienden te worden met iemand die zich zelden vertoont c:


    There is nothing more badass than being yourself

    Als je wél naar school zou gaan, zou je de mensen op jouw school beter leren kennen en wie weet zijn ze wel amazing? Ook gaan je cijfers opnieuw omhoog gaan, aangezien je de leerstof gezien hebt. PLUS (en dit is misschien wel belangrijk om te beseffen) : Als je naar school gaat en fatsoenlijke cijfers haalt, heb je meer kans op een fatsoenlijke toekomst. Dat kan ook helpen, think about it. Een andere school gaat de problemen die je hebt niet oplossen no offence


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California