• 'De hongerspelen'
    En ze hadden compleet gelijk, het neemt mijn leven over. Niet dat ik er een uberfan van geworden ben maar dat ik de dingen zo begin te zien als ze het in het boek zien. Alsof er echt mensen krankzinnig worden van de spelen, van wat het Capitool families aandoen.
    Alsof het allemaal echt is.
    Zoiets heb ik serieus nog nooit eerder meegemaakt.


    Your make-up is terrible

    Oké, ik heb op wikipedia erover gelezen en het is niet het genre dat ik normaal gezien zou willen lezen. Ik hou wel van sci-fi, fantasy en van het futurisme, maar als het hier gaat om overleven en een of ander televisieprogramma, dan vind ik het niet echt futuristisch genoeg. Het idee op zich is heel leuk... Maar ik ga geen oordelen vellen over iets wat ik niet heb gelezen. Ooit, als ik tijd heb zal ik het misschien wel lezen, maar ik betwijfel of er in de nabije toekomst zo'n periode zal zijn. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat boek neemt echt compleet je leven over:9~!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    lol ik vind het echt grappig dat iedereen ze hier geweldig vind, maar dat de mensen op een ander forum het vreselijk en slecht geschreven vinden :')


    As travars

    Leeds schreef:
    lol ik vind het echt grappig dat iedereen ze hier geweldig vind, maar dat de mensen op een ander forum het vreselijk en slecht geschreven vinden :')


    Het is niet echt een moeilijk boek, maar het is wel goed geschreven omdat je in het boek getrokken word, dat vind ik veel belangrijker.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is niet echt een moeilijk boek, maar het is wel goed geschreven omdat je in het boek getrokken word, dat vind ik veel belangrijker.


    Nouja, ik kan er zelf niet over oordelen aangezien ik het nooit gelezen heb. Maar dat is inderdaad wel waar ja (dat het belangrijker is dat je in het boek getrokken word)


    As travars

    Jeps, I'm official addicted to them. Ik heb gister voor de 8ste keer de Hongerspelen gelezen. In mijn boekverslag over het boek had ik ook gezet. Ik lette niet goed op en liet het boek mijn leven compleet overnemen. Ik had een 9,5 voor dat boekverslag, omdat ik zo liefdevol over het boek schreef.
    Ook heb ik al zo vaak uitgelegd wat het is, ik kan gewoon niet stoppen met erover te praten. Het eerste boek waarbij ik dat echt heb.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:35 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet het nog steeds lezen. Maar volgens mij staat die serie niet bij ons in de bieb :'x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, dat vind ik persoonlijk niet. Had er hoge verwachtingen van door Quizlet, maar toen ik het uit had gelezen, had ik echt zo'n gevoel van: nou, was dit het nou..?


    ars moriendi

    Ik vind het wel leuke boeken, maar het neemt zeker weten niet mijn leven compleet over. Ik ken genoeg dingen die dat veel meer doen dan de Hongerspelen.

    kijk, ik heb het in mij kast staan, maar ik durf het haast niet te pakken omdat íedereen het er over heeft :p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dat wist ik wel (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wacht maar, straks neem ik jou over (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het heeft niet mijn leven overgenomen, maar sinds ik Spotgaai heb gelezen heb ik een afkeur voor Balkenende, en dat alleen maar door die president Snow...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Harry Potter heeft trouwens de laatste 3 maanden mijn leven overgenomen, HS niet =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Indeed, ik vind dat het boek je laat zien, hoe erg het is wat er in andere culturen word gedaan. De schrijfster probeert er iets mee te zeggen: 'Als jou vermoorden je niet genoeg pijn doet, doen wij iets ergers. We pakken je kinderen af.' Dit gebeurt in andere culturen wel eens, en de schrijfster wilde dat ook duidelijk maken aan mensen hier. Ook geeft het boek mij een andere kijk op politiek, en neem ik niets meer zomaar aan van die mensen.
    Deze boeken hebben mij dus echt wel een andere kijk op de wereld gegeven (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.