• 'De hongerspelen'
    En ze hadden compleet gelijk, het neemt mijn leven over. Niet dat ik er een uberfan van geworden ben maar dat ik de dingen zo begin te zien als ze het in het boek zien. Alsof er echt mensen krankzinnig worden van de spelen, van wat het Capitool families aandoen.
    Alsof het allemaal echt is.
    Zoiets heb ik serieus nog nooit eerder meegemaakt.


    Your make-up is terrible

    Ik dacht dat dit over HP ging gaan :')
    Ben niet zo voor de HS, heb enkele pagina's gelezen, en ik vind het maar niets.
    En hoe kan het nu je leven overnemen?
    Het bestaat nog niet eens zo lang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helemaal mee eens


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zie dat nu al voor de 100ste keer voorbijkomen, kan iemand me please uitleggen wat die Hongerspelen nu zijn? (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    AllstarW schreef:
    Ik dacht dat dit over HP ging gaan :')
    Ben niet zo voor de HS, heb enkele pagina's gelezen, en ik vind het maar niets.
    En hoe kan het nu je leven overnemen?
    Het bestaat nog niet eens zo lang.



    Maakt het uit hoelang het bestaat? Het gaat meer dat je het gelezen hebt, dat heb jij niet dus je weet het niet...


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    Ik zie dat nu al voor de 100ste keer voorbijkomen, kan iemand me please uitleggen wat die Hongerspelen nu zijn? (cat)


    Een boekentrilogie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Maakt het uit hoelang het bestaat? Het gaat meer dat je het gelezen hebt, dat heb jij niet dus je weet het niet...


    Ik heb moeite gedaan het te lezen, en ik vond het niets.
    En iets kan je leven pas veranderen als het langer bestaat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat heb ik zo ongeveer ook wel eens als ik een boek heb gelezen. Dan denk ik echt dat het echt gebeurd is. & dan moet ik even bij z'n positieve komen en weten wat wel echt is gebeurd en wat niet. -ik leef me gwn te veel in..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AllstarW schreef:
    (...)

    Ik heb moeite gedaan het te lezen, en ik vond het niets.
    En iets kan je leven pas veranderen als het langer bestaat.


    Ik zeg niet dat het me veranderd maar dat het mijn leven overneemt.


    Your make-up is terrible

    Fellatio schreef:
    Dat heb ik zo ongeveer ook wel eens als ik een boek heb gelezen. Dan denk ik echt dat het echt gebeurd is. & dan moet ik even bij z'n positieve komen en weten wat wel echt is gebeurd en wat niet. -ik leef me gwn te veel in..-


    Hahahaha.
    Nou, normaal heb ik het eigenlijk nooit. :'D Vandaar dat ik het nu wel opmerk.


    Your make-up is terrible

    Ik heb de boeken maandag in Gent gekocht, dus ik zal ze boeken ook wel gaan lezen :Y) Ik ben onderhand wel benieuwd ernaar geworden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahahaha.
    Nou, normaal heb ik het eigenlijk nooit. :'D Vandaar dat ik het nu wel opmerk.


    Ghehe ik heb het vooral als het boek me echt aanspreek ;P
    maar hongerspelen moet ik nog steeds keer lezen.. alleen ik heb nog geen zin om 3 delen[toch?] te gaan lezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ghehe ik heb het vooral als het boek me echt aanspreek ;P
    maar hongerspelen moet ik nog steeds keer lezen.. alleen ik heb nog geen zin om 3 delen[toch?] te gaan lezen.


    Ja, 3 delen. Maar ik had ze in ongeveer een week allemaal uit. =3 Ze zijn makkelijk door te lezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, 3 delen. Maar ik had ze in ongeveer een week allemaal uit. =3 Ze zijn makkelijk door te lezen.


    Aha ok (: Mja, ik lees alleen voor het slapen gaan;P [klinkt vaag]
    Mja, ik vind dat gwn leuker.. & aangezien het zomervakantie is ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Dat heb ik zo ongeveer ook wel eens als ik een boek heb gelezen. Dan denk ik echt dat het echt gebeurd is. & dan moet ik even bij z'n positieve komen en weten wat wel echt is gebeurd en wat niet. -ik leef me gwn te veel in..-


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb ze niet gelezen, snel naar de bieb. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.