• Hoi allemaal! Ik wil misschien een opleiding doen waarmee je in een kinderdagverblijf kan werken. En nu vinden jullie me waarschijnlijk heel raar en aanstellerig, maar dan dacht ik; dan vind je toch nooit een echtgenoot? Ik wil later heel graag een gelukkig gezin, alleen met dat beroep ontmoet je nooit een man want je zit alleen maar tussen de kleine kindjes en ouders.

    Het klinkt heel erg raar en waarschijnlijk komt het aanstellerig over. Maar dit is zou voor mij iets zijn waardoor ik de opleiding niet zou kiezen.

    Hopelijk vinden jullie het niet stom of zo.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Je ontmoet er dan toch gewoon in je vrije tijd?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Er zijn gelukkig ook nog openbare gelegenheden. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Er zijn gelukkig ook nog openbare gelegenheden. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ehm, stel nou dat je een opleiding doet voor een of andere kantoorbaan. Vind je dan wel een man? LOL.
    En een man kom je niet alleen tegen op je werk hoor :'D Ik doe die opleiding ook en ik kom naast school en stage genoeg jongens tegen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Je ontmoet een man die bij je past op een plaats die bij je past. En dat kan ook gewoon ergens in je vrije tijd, don't worry. Als jij die opleiding leuk vindt, doe dat dan gewoon (:
    & have fun, dan komt alles wel goed!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Odyssey schreef:
    Ehm, stel nou dat je een opleiding doet voor een of andere kantoorbaan. Vind je dan wel een man? LOL.
    En een man kom je niet alleen tegen op je werk hoor :'D Ik doe die opleiding ook en ik kom naast school en stage genoeg jongens tegen (:


    -Hahah houd mond maar over die laatste opmerking x'D-
    But I agree with this! :]


    dream, dare, fly!

    Mijn moeder werkt ook in kinderopvang en heeft een man en 5 kids. Niet iedereen ontmoet zijn echtgenoot op werk. Gewoon uitgaan of vrienden van vrienden. Je komt vanzelf wel wat tegen hoor


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Een man vinden op je werk lukt vrijwel nooit. Want uiteindelijk zie je elkaar gewoon te vaak waardoor het toch misloopt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn moeder werkt ook in haar eigen kinderopvang.
    En rara.. hoe kwam ik?
    ^^


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Google is your best friend :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik deed die opleiding, er zaten toen ook jongens bij mij in de klas. Dus er zijn dan ook wel mannen die in een kinderdagverblijf werken.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.