• Naar hier te gaan en me vertellen wat je ziet?

    Ik heb op een ander forum gelezen dat je heel hard schrikt en er stond zelfs bij 18+ maar de meeste vonden dat overdreven, nu heb ik zelf klikangst gekregen.

    Ze zeggen:

    -niet doen als je snel schrik hebt.

    http://hotel626.com/hotel.html

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:27 ]


    All I wanna do is lose control

    DreamHead schreef:
    Spooky face overleefd, hij idd niet zo eng nu zit hij te laden

    Zie je, zelfs een11-jarige durft dit ! Dus jij toch ook?

    Ik ga het niet doen :|

    Oh, het valt best mee hoor. Ze konden wel beter hun best gaan doen om het eng te maken. Ik schrok nergens van. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik ga het spelen nu _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het stelt geen klote voor....

    Ik schrok eerlijk gezegd al van de eerste pagina waar je je naam &zo moest invoegen toen dat gezicht kwam. :$
    Ik ga het dus zeker niet kijken!!! - Ik weet het, ik ben een angsthaas :$


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dat ken ik. Het is een tering eng spel hahaha. Ik speelde het weleens met een vriendin.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als je alleen bent in eht donker met koptelefoon op is het wel eng denk ik xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aaah bah n_n Toen ik foto's moest maken en ik een eng persoontje zag rennen en echt in het spel zat vond ik het wel eng :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ga het nu spelen.


    Live life like a raver.

    Eerlijk??Ik vond er geen reet aan


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    pffft, ik heb de Asylum 626 gedaan, het was echt retesaai.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    USB schreef:
    Eerlijk??Ik vond er geen reet aan


    Live life like a raver.