• Guuuuuys, sinds een aantal dagen heb ik het eerste boek van de Hongerspelen gelezen en op dit moment liggen de andere twee naast me op mijn bureau.
    Het liefst wil ik op dit moment zelf er dus een fanfiction overschrijven, maar sinds ik mezelf erg slecht vind in het verzinnen van personages, vraag ik toch even om jullie hulp. (:
    Ik heb nog geen samenvatting en ik ben ook niet van plan deze te maken, sinds ik dan teveel verklap van het verhaal. Als je de Hongerspelen hebt gelezen, weet je namelijk al wat er gaat gebeuren en de rest wil ik op dit moment nog voor mezelf houden!

    Ik heb op dit moment nog behoorlijk wat tributen nodig, de tributen van district 7 zijn bezet, maar de rest mag je gewoon invullen!
    Dit betekend dus dat ik 22 rollen weg te geven heb, die ik zeer hard nodig zal hebben in het verhaal. Dus als je denkt van “Hé, ik verveel me,” zou ik het fijn vinden als je dit invult.
    # Peeta, Katniss en Gale zullen er níet in voor komen, het zal gaan over de 69e Hongerspelen.

    Invullen
    Voornaam, bijnaam: Het liefst geen standaard namen.
    Achternaam: Het liefst geen standaard achternamen zoals; Smith, Williams enz. (:
    Geslacht:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18
    Voorkeur District:
    Karakter: Uitgebreid, let wel op; niet iedereen is moedig, sterk, waaghals er zitten ook zwakkere tussen.
    Uiterlijk: Met beschrijving en het liefst een onbekend persoon als foto, wél een duidelijke foto.
    Talenten: Wapens, overlevingstechniek, wat kan jou personage goed?
    Zwaktepunten: Minimaal 2
    Extra Informatie: Familietoestand, verleden, religie, hoeveel bonnen, enz.

    Weeees alsjeblieft origineel, hier kies ik dan ook echt op. Ik wil Engelse voornamen en Engelse achternamen, maar echt niet van die standaard zoals Josh, Mick, Elizabeth, je snapt me wel. (:
    Het liefst zou ik er ook wat angsthazen tussen willen hebben, dus niet allemaal de moedige stoere.


    District 1- Luxe voorwerpen voor het Capitool
    District 2- Wapens en Vredeshouders trainingen
    District 3- Elektronica, technologie
    District 4- Vis en ander zeevoedsel
    District 5- DNA Manipulaties en mutatie’s
    District 6- Medisch onderzoek en wetenschappen
    District 7- Hout, - bezet
    District 8- Textiel
    District 9- Productie van voedsel
    District 10- Vee
    District 11- Landbouw
    District 12- Steenkool


    Ik heb de districten zo goed mogelijk proberen te vertalen, van sommige was er niks bekend. (:
    Dus als er een foutje is, zeg het dan even!


    Bedankt alvast, xoxo

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:47 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Captivity schreef:
    zoek je nog rollen ? :)


    Ja, nog heeel veel!

    Mile schreef:
    ik snap het eigenlijk niet..


    Wat snap je niet?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eh, als je zegt welke je nodig hebt, vul ik er eentje in.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh, als je zegt welke je nodig hebt, vul ik er eentje in.


    Alle districten zijn nog welkom, sinds ik toch beslis welk personage in welk district komt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Alle districten zijn nog welkom, sinds ik toch beslis welk personage in welk district komt. (:


    Okaaay.


    Your make-up is terrible

    Voornaam, bijnaam: Marilyn *mary*
    Achternaam: Duveloy
    Geslacht:Vrouwelijk
    Leeftijd en geboortedatum: Mary is geboren op 14 oktober, en is 16 jaar.
    Voorkeur District: -
    Karakter: Mary is een lief en sociaal type, die niet zomaar iemand pijn zou doen. Ze is erg behulpzaam en spontaan, en helpt graag mensen. Mary is ook een doorzetter, en geeft niet zomaar op. Ze zal iedereen helpen als het nodig is, ook al moet ze daarvoor door vuur of een storm. Mary heeft ook een slechte eigenschap, en dat is eigenwijs.
    Uiterlijk:

    Mary heeft lange donker blonde-bruine haren. en reebruine ogen. Ook heeft ze een slank figuur. Mary komt uit een hardwerkend arm gezin, en draagt daarom ook zelfgemaakte kleding, en kleding die ze van kennissen krijgt.
    Talenten: Mary kan goed mensen inschatten. Wie ze kan vertrouwen, en wie niet.
    Zwaktepunten: Marilyn is bang voor diep water, dit komt omdat ze vroeger bijna verdronken is. en de angst om haar familie te verliezen is ook groot.
    Extra Informatie: Ze komt uit een hardwerkend goed gelovend arm gezin. en overleefd aan voedsel dat het bos hun biedt. Haar moeder Margot heeft een onbekende maar erge ziekte, waardoor ze niet veel maar kan. Marilyn zorgt daarom ook voor haar moeder. Ook zorgt ze voor haar jonger zusje, en haar broertje. Haar vader Jackson is nooit thuis maar dat komt omdat hij vaak weg is voor zijn werk. Marilyn, haar broertje Dean en haar zusje Seline

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 14:29 ]

    Voornaam, bijnaam: Rona 'Roo'
    Achternaam: Talis
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 3 juli.
    Voorkeur District: District 4
    Karakter: Rona is behulpzaam meisje, maar erg stil en verlegen. Ze sluit graag bondgenootschappen af omdat ze in haar eentje niet erg sterk is. Ze raakt snel verveelt van een plek maar ze is wel een echte doorzetter.
    Uiterlijk: Rona heeft een zongebruinde huid omdat ze veel buiten is en donkerblond/lichtbruin haar. Haar ogen zijn ook donker. Verder is ze niet heel erg groot, maar gemiddeld en licht gespierd in haar armen. Ze heeft lange benen waardoor ze snel kan rennen, maar niet erg lang want ze heeft niet zo'n superconditie.


    Talenten: Ze is supergoed in netten maken in een zeer korte tijd. Ze kan het van elk materiaal dat voorhanden is en zet daarmee goede vallen. Ze overleeft het beste dicht bij water en in een niet te dichtbebost gebied. Ze heeft een lichte tred waardoor ze niet snel gehoord word.
    Zwaktepunten: Haar mentor, Finnick Odair, de winnaar van de 65ste hongerspelen. Stiekem heeft ze een enorme crush op hem. Ze is ook helemaal niet goed in het vinden van eten in de natuur. Ze is niet heel erg oplettend en heeft weinig concentratie.
    Extra Informatie: Rona is de oudste van haar gezin. Ze woont samen met haar moeder, haar vader en haar 2 zusjes en een broertje. Ze hebben het in district 4 niet heel slecht, daardoor hoefde ze zich vanaf haar 12de maar 1 keer in te schrijven, waardoor ze nu maar 16 keer is ingeschreven voor de hongerspelen. Toch word ze eruit getrokken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 14:32 ]


    Your make-up is terrible

    Dan ga ik er ook nog eentje invullen.

    Voornaam: Buttercup, Butters (wat letterlijk boterbloem betekent)
    Achternaam: Moranta
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd en geboortedatum: 15, 2 mei
    Voorkeur District:-
    Karakter: Buttercup is arrogant en denkt alleen maar aan zichzelf. Ze heeft een hekel aan slijmballen en laat iedereen haar klusjes doen. Ze is niet sterk en kan nauwelijks een emmer water dragen. Ze is ook niet slim en is erg naïef. Ze denkt helemaal nergens bij na en stapt er altijd in. Ze is de grootste roddelaar van het district. Ze is de dochter van de burgemeester en daarom heeft iedereen veel belangstelling voor haar. Haar vader is een van de rijkste mannen in Panem en daarom heeft ze alle make-up en jurken,rokken en andere kleding stukken die ze maar wil. Ze heeft haar eigen bediende en personen die haar moeten vermaken. Ze doet met het minimale totaal van de bonnen mee en heeft zich er nooit zorgen over gemaakt. Ze heeft van haar vader zwaardlessen gehad en ze kan ook prima met een pistool om alleen doet ze altijd erg lomp. Ze heeft vaak niet door dat het allemaal gevaarlijk is.
    Uiterlijk:

    Buttercup heeft roodbruin haar. en draagt vaak een strik in haar haar. Ze heeft een bleke huid maar in de zomer is hij meesteal redelijk bruin. Ze heeft groene ogen. Ze is slank en lang. Alle jongesn vinden haar leuk en knap en zijn stapel op haar.
    Talenten: Buttercup is goed in tekenen en ontwerpen. Ze is gek op bloemen tekenen en kan ze heel echt laten lijken. Ze weet veel van giftige planten. Buttercup kan goed overweg met Zwaarden en pistolen omdat ze dat van haar vader moest leren om zichzelf op straat te kunnen verdedigen. Ze gaat proberen wapens en eten te verzamelen en probeert zich vooral bij de getrainde te voegen. Ze kan mensen goed verleiden.
    Zwaktepunten: -Buttercup is heel erg emotioneel en kan soms op onverklaarbare momenten huilen. Ze huilt als ze haar zin niet krijgt, als ze dingen moet doen die ze niet wilt en ze moest huilen toen ze werd uitgeloot.
    -ze heeft een hekel aan insecten en dieren. Maar dan alleen de vieze dieren zoals vee. Hoewel ze vlakbij weilanden woont. Haar vader vindt dat niet erg fijn maar probeert zich er niks van aan te trekken. Ze heeft haar eigen paard maar daar rijdt ze op en het verzorgwerkwoordt door de werkers gedaan.
    -Ze is erg speels. Ze weet nooit wanneer iets serieus is.
    Extra Informatie: Buttercup is enigs kind en wordt vertroeteld door haar ouders. Ze heeft geen huisdieren en ze woont vlak bij de winnaarswijk. Ze gaat veel om met de winnaars van de Honger Spelen waarvan er best veel uit haar district komen. Buttercup is vernoemd naar de boterbloem omdat die altijd groeien in hun tuin. Ze heeft heel veel vrienden die allemaal niet echt zijn.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 16:12 ]

    Aaaah, bedankt allemaal! Jongens zijn ook hard welkom, dan kan ik zo snel mogelijk ermee beginnen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam, bijnaam: Kyona
    Achternaam: Zinzi
    Geslacht:vrouwelijk
    Leeftijd en geboortedatum: 15 jaar, en geboren op 3 november
    Voorkeur District: 5
    Karakter: Kyona is een nerveus en onzeker type. Ze neemt niet graag risico's en blijft liever op de achtergrond, met haar boeken. Ze houdt ervan om te leren, en te lezen. en lekker alleen in de bossen te lopen. Ze stoort niemand, en leeft vaak in haar eigen leventje.
    Uiterlijk:


    Kyona heeft halflang bruin haar. en draagt meestal vlechtjes. Ze draagt een bril en en heeft bruine amandel ogen. Kyona is ongeveer 1.63M lang.
    Talenten: Kyona kan goed logisch nadenken.
    Zwaktepunten: Ze is bang als ze opgejaagd word, en heeft een hekel aan insecten, en is bang om haar handen vies te maken.
    Extra Informatie: Kyona is sterk gelovig, ze heeft haar beide ouders verloren, en woont nu bij haar oma. Kyona heeft ook nog een klein zusje waaraan ze erg gehecht is. haar zusje Maika

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:07 ]

    Voornaam, bijnaam: Charlo
    Achternaam: Norayus
    Geslacht:Mannelijk
    Leeftijd en geboortedatum: 18 jaar, hij is jarig op 22 September
    Voorkeur District:2
    Karakter: Charlo is een egoïstisch en een echt macho type. Hij doet alles op zijn rang hoog te houden. Charlo is opgegroeid in een hard en streng gezin, en heeft dus niet vlug medelijden met de medemens. Verder is hij af en toe is te zelfverzekerd, en kent geen angsten.
    Uiterlijk:

    Charlo is een goed getraind iemand. dat valt te zien aan zijn gespierd lichaam. Hij heeft blond haar, en bruine ogen. en heeft een stoppelbaard. Ook heeft Charlo een groot litteken over zijn rug lopen, dat is gebeurd bij een ongeluk bij de training.
    Talenten: Hij weet veel van wapens af, hoe je die maakt, en gebruikt. Ook heeft hij een uitstekende conditie, en goedgetrainde spieren.
    Zwaktepunten: Een 'kind' doden, en dood gaan.
    Extra Informatie:Hij komt uit een strenge familie, en werd hardhandig opgevoed.

    District 1 Buttercup Moranta ; Mayci
    District 2 Traciënne Beaker, Charlo Norayus ; OhMyWeasley, Captivity
    District 3
    District 4 Rona Talis, River Gonzalez ; Assassin, Roodstrikje
    District 5 Kyona Zinzi ; Captivity
    District 6 Eliana Gryfter ; SofieSaade
    District 7 Viola Lebell, Ezra Plascott ; Everdeen
    District 8 Mackenzie Futsnag ; Oppugno
    District 9 Marilyn Duveloy ; Captivity
    District 10 Willow Rider, Skander McAvoy ; Mutant (2x)
    District 11 Sapphire Wood ; Mayci
    District 12 Melodianna Feraldi, Mitchell Grice ; Roodstrikje, Rum

    De rollen die nog kunnen worden ingevuld;
    District 1: Jongen
    District 3: Jongen en meisje
    District 5: Jongen
    District 6: Jongen
    District 8: Jongen
    District 9: Jongen
    District 11: Jongen

    Bedankt alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam, bijnaam: Malin, Mal
    Achternaam: Andrey
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd en geboortedatum: 12, 20 december
    Voorkeur District: 3
    Karakter: Malin is lief en aardig. Ze is erg jong en speels. Ze speelt het liefst en ziet alleen de leuke dingen van het leven in. Ze heeft een klein broertje waarvoor ze vaak zorgt. Ze is slim maar niet erg zelf verzekerd. Ze heeft een hekel aan de winter. Ze is heel goed in zingen en lokt graag leuke dieren. Ze heeft een hekel aan arrogante mensen. Ze haat haar moeder omdat ze altijd de schuld aan Malin geeft. Malin doet zo goed mogelijk haar best om in alles de beste te zijn. Als ze dat niet doet geeft ze zichzelf de schuld en verzint dan nog lastigere klusjes die ze precies moet uitvoeren. Daardoor is ze wel heel precies geworden. Ze komt vaak buiten omdat ze op een boederij woont en heeft daar haar eigen plekje waar ze bloemen kweekt. Ze probeert die te verkopen in de stad zodat ze nog wat extra geld verdient. Ze heeft een paar goede vriendinnen waarmee ze erg close is. Uit haar vriendinnen groepje is een meisje vorig jaar uitgeloot. Haar vriendin heeft het toen niet gered en iedereen was verslagen. Ze lijkt qua karakter veel volwassener dan ze is. Soms denken mensen dat ze nog 10 is en dat ze nooit echt volwassen wordt.
    Uiterlijk:


    Malin heeft lang blond/bruin haar en groene ogen. Ze is erg klein gebouwd en ziet er jong uit. Ze draagt haar haar vaak los waardoor het wild zit. Maar als ze werkt heeft ze het meestal in een staart zitten.
    Talenten: Malin is goed in lokken van dieren met haar stem. Ze kan hele lastige klusjes doen omdat ze heel precies is. Ze is slim en daarmee komt ze vaak ergens van weg.
    zwaktepunten: Malin is niet sterk en niet groot. Ze is klein en daarmee erg zwak. Ze weet dat het voor haar erg moeilijk zal zijn om de eerste dag te redden.
    Extra Informatie: Malin heeft een klein broertje waarvoor ze graag zorgt. Haar vader is heel erg lief. Maar haar moeder is heel gemeen. Ze woont op een boerderij waar haar vader graan verbouwt en dieren slacht waardoor ze niet erg arm is. Maar ze zullen nooit genoeg geld hebben om zich uit de Honger spelen te kunnen redden. Ondanks dat ze zwak is en niet erg stevig is wil ze wel een wapen en voedsel pakken zodat ze niet zomaar sterft. Ze hoopt een pact te kunnen sluiten met iemand.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 10:12 ]

    Nog dringend wat jongenstributen nodig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam, bijnaam: Matt
    Achternaam: geen, zie extra info.
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 20 oktober.
    Voorkeur District: 3
    Karakter: Gek van computergames, kan zelfs voor zijn district ontzettend goed met electriciteit omgaan, niet zo snel boos, als je eenmaal tot hem weet door te dringen heb je een vriend voor het leven - maar dat was voor zijn jongere broertje in de hongerspelen werd verraden door een vriend. nu vertrouwt hij niemand meer.
    Uiterlijk: hij heeft zwart, haar en heel donkere ogen, zoals niemand in zijn 'familie' heeft. hij vind zijn uiterlijk niet zo interresant, hoewel veel meisjes daar anders over denken.


    Talenten: hij weet een hoop van techniek, kan lang en snel sprinten en heeft leren messenwerpen. Sinds zijn broetje stierf was hij vaak aan het trainen, 'voor het geval dat'. Bovendien heeft hij iets met giftige planten en vuur.
    Zwaktepunten: hij kan zijn linkerarm niet goed bewegen sinds een ongeluk op zijn zesde, en omdat zijn broertje verdroken is (in het water geduwd door beroeps, met een steen aan zijn voeten gebonden. de beroeps in kwestie werd daarop gedood door een meisje uit 4) kan hij slecht tegen diep water.
    Extra informatie: hij is te vondeling gelegd en gevonden door een familie die niet arm te noemen was, vandaar dat hij geen achternaam heeft. Hij weigerde de naam van zijn adoptieouders aan te nemen. Zijn broertje stierf in eerdere Hongerspelen, vandaar dat hij een diepe haat voelt tegenover het Capitool.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.