• Guuuuuys, sinds een aantal dagen heb ik het eerste boek van de Hongerspelen gelezen en op dit moment liggen de andere twee naast me op mijn bureau.
    Het liefst wil ik op dit moment zelf er dus een fanfiction overschrijven, maar sinds ik mezelf erg slecht vind in het verzinnen van personages, vraag ik toch even om jullie hulp. (:
    Ik heb nog geen samenvatting en ik ben ook niet van plan deze te maken, sinds ik dan teveel verklap van het verhaal. Als je de Hongerspelen hebt gelezen, weet je namelijk al wat er gaat gebeuren en de rest wil ik op dit moment nog voor mezelf houden!

    Ik heb op dit moment nog behoorlijk wat tributen nodig, de tributen van district 7 zijn bezet, maar de rest mag je gewoon invullen!
    Dit betekend dus dat ik 22 rollen weg te geven heb, die ik zeer hard nodig zal hebben in het verhaal. Dus als je denkt van “Hé, ik verveel me,” zou ik het fijn vinden als je dit invult.
    # Peeta, Katniss en Gale zullen er níet in voor komen, het zal gaan over de 69e Hongerspelen.

    Invullen
    Voornaam, bijnaam: Het liefst geen standaard namen.
    Achternaam: Het liefst geen standaard achternamen zoals; Smith, Williams enz. (:
    Geslacht:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18
    Voorkeur District:
    Karakter: Uitgebreid, let wel op; niet iedereen is moedig, sterk, waaghals er zitten ook zwakkere tussen.
    Uiterlijk: Met beschrijving en het liefst een onbekend persoon als foto, wél een duidelijke foto.
    Talenten: Wapens, overlevingstechniek, wat kan jou personage goed?
    Zwaktepunten: Minimaal 2
    Extra Informatie: Familietoestand, verleden, religie, hoeveel bonnen, enz.

    Weeees alsjeblieft origineel, hier kies ik dan ook echt op. Ik wil Engelse voornamen en Engelse achternamen, maar echt niet van die standaard zoals Josh, Mick, Elizabeth, je snapt me wel. (:
    Het liefst zou ik er ook wat angsthazen tussen willen hebben, dus niet allemaal de moedige stoere.


    District 1- Luxe voorwerpen voor het Capitool
    District 2- Wapens en Vredeshouders trainingen
    District 3- Elektronica, technologie
    District 4- Vis en ander zeevoedsel
    District 5- DNA Manipulaties en mutatie’s
    District 6- Medisch onderzoek en wetenschappen
    District 7- Hout, - bezet
    District 8- Textiel
    District 9- Productie van voedsel
    District 10- Vee
    District 11- Landbouw
    District 12- Steenkool


    Ik heb de districten zo goed mogelijk proberen te vertalen, van sommige was er niks bekend. (:
    Dus als er een foutje is, zeg het dan even!


    Bedankt alvast, xoxo

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:47 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rum schreef:
    Ik ben bezig met een jongen, ik hoop dat het een beetje goed is. Kun je misschien even uitleggen wat dat hout ofzo betekent? Kan hij dan goed omgaan met hout ofzo? (nerd)


    Je bedoeld waarom erbij District 7 "Hout" staat? District7 levert hout aan het Capitool, de hoofdstad van Panem. (: Zo levert district 8 textiel, enz, enz. (:

    2013 schreef:
    Uh, ik zou zeer graag een paar voor je maken, maar ik heb de boeken over de Hongerspelen nog niet gelezen >< Dus ja, de helft wat er in dit topic staat, is dus ook Chinees voor me xd Maar ik ga jouw verhaal wel lezen, omdat ik toch van plan ben die boeken snel te beginnen lezen (:


    Zekerrrr doen, want de boeken zijn awesome!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam, bijnaam: Eliane bijnaam: Eli.

    Achternaam: Gryfter

    Geslacht: Vrouw

    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18 1-5-1999 (12 jaar)

    Voorkeur District: 6

    Karakter: Uitgebreid, let wel op; Eliane is een verzorgent type. Ze vind het vreselijk om naar de hongerspelen te kijken laat staan om er aan mee te doen. Ze wilt niet moorden, stelen of doden. Haar vader laat haar echter wel kijken omdat hij wilt dat ze harder word. Eliane heeft helende handen en wilt dan ook graag dokter worden. Ze is een vrij verlegen niet zo opvallend meisje die eigenlijk maar een paar echte goede vrienden eheft. Ze is niet dat populaire meisje dat iedereen kent en met iedereen goed kan opschieten. Ze is Eliane het meisje bij wie 'die en die en die' in de klas zitten. De meeste (oudere) mensen die haar tegen komen hebben echter wel een zwak voor het beleefde eerlijke meisje.

    Uiterlijk: Elle Fanning

    Eliane heeft blond haar en groene ogen. Ze heeft een vrij lichte huidskleur en word ook niet zo snel bruin. Ze heeft een tengerfiguur wat misleident kan zijn omdat ze helemaal niet zo zwak is als ze eruit ziet. Ze kleed zich erg meisjes achtig dus voornamelijk kanten jurkjes en rokjes met blousjes. Als ze erop uit gaat om bepaalde kruiden te verzamelen draagt ze een broek van spijkerstof en een stretch-zwart shirtje en gympen eronder. Ze heeft haar haar bijna altijd los hangen wat tot ongeveer de helft van haar rug komt.

    Talenten: Ze weet precies welke natuurlijke producten je waar voor kunt gebruiken. Welke bessen giftig zijn, wat die plant met je doet als je hem aanraakt of laat drogen en dan vermaalt. Dit heeft ze allemaal geleert op school.

    Zwaktepunten: Eliane heeft niet zo'n goede conditie. Ze kan in bomen klimmen maar echt bergtochten maken zal een moeilijke opgaven voor haar worden.

    Extra Informatie: Eliane komt uit een rijke familie en heeft altijd alles gekregen dat ze wilde. Ze hebben haar ouders het geld voor haar medische school al klaar liggen en kunnen ze elke dag eten wat ze willen. Ze heeft zich nooit voor bonnen hoeven inschrijven en heeft een goede band met haar ouders. Eliane heeft geen broers of zussen maar zou wel graag een oudere broer of zus gehad hebben.

    Tadaa

    Mag ik meerdere invullen I love this!

    Invullen

    Voornaam, bijnaam:
    Traciënne,(spreek je uit als Trecienne) Tracy.

    Achternaam:
    Beaker

    Geslacht:
    Vrouw

    Leeftijd en geboortedatum:
    Tracy is dertien jaar oud en verjaart op 22 maart.

    Voorkeur District:
    District 2.

    Karakter:
    Tracy wilt altijd gelijk hebben en kan doordrammen als dat haar niet lukt, dan wordt ze boos en kan je beter uit haar buurt blijven. Ze heeft een hoop fantasie en zit vaak in haar eigen wereld, soms komt dat niet goed uit en moet ze wakker geschud worden. De meeste mensen vinden haar een zwak persoon, en dat is ze ook wel. Maar diep vanbinnen is ze erg moedig en sterk. Tracy is erg bijdehand wat ze van haar vader heeft, ze kijkt op tegen de anderen en wilt vaak net zo goed worden als hen. Daarom doet ze hen ook wel eens na bij het trainen wat niet altijd iedereen even leuk vindt. Ze heeft een groot gevoel voor humor en probeert alles wel wat op te vrolijken. Ook kan Tracy wat koppig overkomen en is ze wat naïef.

    Uiterlijk:
    Ze heeft mooie bruine haren die tot over haar schouders komen, haar ogen zijn net zo bruin. Tracy lijkt nog erg jong voor haar leeftijd omdat ze best klein is en erg slank, vele mensen denken dat ze nog jonger is als dertien. Tracy is 1.49 meter lang en weegt 45 kilo. Haar kleding stijl is altijd wat slobberig en niet in de mode, maar dat boeit Tracy nooit, zij vindt het lekker zitten dus doet ze het ook aan.



    Talenten:
    Tracy kan erg goed met wapens overweg, ze heeft een erg goede conditie en kan lang rennen.

    Zwaktepunten:
    Ze kan erg onhandig doen en laat meestal veel dingen vallen. Wat iedereen wel van haar weet is dat ze onwijs slecht is in dingen onthouden. Ze kan ook moeilijk dingen geheim houden.

    Extra Informatie:
    Tracy heeft vaak ruzie met haar oudere zus omdat zij alles beter kunt wat ze niet kan uitstaan, maar soms heeft ze moment dat ze heel aardig is tegen haar zus. Haar ouders zorgen heel goed voor Tracy, vooral omdat ze nog maar zo jong is. Ze hebben het best goed qua eten en Tracy kan dus niet klagen dat ze vaak honger heeft. Ze staat ingeschreven op 3 bonnen. Tracy gelooft in God net zoals haar ouders en zus doen.

    Wil je me laten weten of ik de rol heb ja of nee, en wanneer je begint? Dankjewel alvast!


    They were never in fact homeless

    Ik vul er nog eentje in. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SofieSaade schreef:
    Voornaam, bijnaam: Eliane bijnaam: Eli.

    Achternaam: Gryfter

    Geslacht: Vrouw

    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18 1-5-1999 (12 jaar)

    Voorkeur District: 6

    Karakter: Uitgebreid, let wel op; Eliane is een verzorgent type. Ze vind het vreselijk om naar de hongerspelen te kijken laat staan om er aan mee te doen. Ze wilt niet moorden, stelen of doden. Haar vader laat haar echter wel kijken omdat hij wilt dat ze harder word. Eliane heeft helende handen en wilt dan ook graag dokter worden. Ze is een vrij verlegen niet zo opvallend meisje die eigenlijk maar een paar echte goede vrienden eheft. Ze is niet dat populaire meisje dat iedereen kent en met iedereen goed kan opschieten. Ze is Eliane het meisje bij wie 'die en die en die' in de klas zitten. De meeste (oudere) mensen die haar tegen komen hebben echter wel een zwak voor het beleefde eerlijke meisje.

    Uiterlijk: Elle Fanning

    Eliane heeft blond haar en groene ogen. Ze heeft een vrij lichte huidskleur en word ook niet zo snel bruin. Ze heeft een tengerfiguur wat misleident kan zijn omdat ze helemaal niet zo zwak is als ze eruit ziet. Ze kleed zich erg meisjes achtig dus voornamelijk kanten jurkjes en rokjes met blousjes. Als ze erop uit gaat om bepaalde kruiden te verzamelen draagt ze een broek van spijkerstof en een stretch-zwart shirtje en gympen eronder. Ze heeft haar haar bijna altijd los hangen wat tot ongeveer de helft van haar rug komt.

    Talenten: Ze weet precies welke natuurlijke producten je waar voor kunt gebruiken. Welke bessen giftig zijn, wat die plant met je doet als je hem aanraakt of laat drogen en dan vermaalt. Dit heeft ze allemaal geleert op school.

    Zwaktepunten: Eliane heeft niet zo'n goede conditie. Ze kan in bomen klimmen maar echt bergtochten maken zal een moeilijke opgaven voor haar worden.

    Extra Informatie: Eliane komt uit een rijke familie en heeft altijd alles gekregen dat ze wilde. Ze hebben haar ouders het geld voor haar medische school al klaar liggen en kunnen ze elke dag eten wat ze willen. Ze heeft zich nooit voor bonnen hoeven inschrijven en heeft een goede band met haar ouders. Eliane heeft geen broers of zussen maar zou wel graag een oudere broer of zus gehad hebben.

    Tadaa

    Mag ik meerdere invullen I love this!


    Graaag zelfs, ik heb er heel veel nodig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam:Sapphire Love
    Achternaam:Wood
    Geslacht:Vrouw
    Leeftijd en geboortedatum: ja goh, ze is 15 en het jaartal weet ik niet. Ik heb geen idee in welk jaar het zich afspeelt.
    Voorkeur District: 12
    Karakter: Sapphire is slims en wijs. Ze neemt zorg op zich. Ze denkt goed na en is erg slim. Ze is lief en aardig. Ze denkt alleen maar aan andere, wat een slecht punt is. Ze heeft al enorme moeite met voedsel vinden. Haar vader trok altijd haar oudere broer voor zodat hij later de zaak over kon nemen. Sapphires zusje en zijzelf zijn erg geliefd bij Sapphires moeder. Haar ouders runnen de slager en komen dus uit de middenstand. Later moet Sapphire ook gaan werken als slager. Maar ze droomt ervan om stylist te worden. En dan wel stylist voor de Honger spelen. Ze wil graag stylist worden zodat ze de kinderen nog een kans geeft om eruit te zien zoals ze willen. Ze jaagt stiekem 's ochtends maar vind het wel moeilijk. Ze doet het alleen in noodgevallen en als er iets gebeurt wat levensbedreigend is, zoals de Honger Spelen om te oefenen. Ze heeft goede vriendinnen waarmee ze vaak op het plein zit na school. Dan gaat ze naar huis om te eten. Soms mag Sapphire haar vriendinnen uitnodigen om te komen eten.
    Uiterlijk:Jodelle Ferland Sapphire heeft lang krullend haar dat tot over haar schouders valt. Haar vader wilt dat ze het korter knipt net als haar moeder, omdat het anders het werk kon belemmeren. Het liefst draag ze haar haar in twee vlechten of staartjes maar het hangt ook vaak los. Ze heeft groen/grijze ogen en een nogal bleek gezicht.
    Talenten: Wapens, overlevingstechniek: Sapphire kan goed jagen en slachten. Dat heeft ze van haar vader geleerd. Ze is ook heel goed in mengen van sappen, en vloeistoffen. Ze kan bijvoorbeeld bommen maken van de simpelste vruchten (Wat niemand weet!) en ze kan mensen heel erg goed bedriegen. Ook is sapphire goed in liegen en chanteren.
    Haar wapen is een lang mes. En verder heeft ze een rugzak waarin eten en drinken zit.
    Zwaktepunten: -Ze is enorm zachtaardig voor kleine kinderen. Ze is dus echt niet van plan kleine kinderen te gaan vermoorden.
    -Ze is bang voor bloedzoekers en andere gevaarlijke dieren.
    -Ze is bang voor de dood. En dan vooral omdat ze bang is dat het pijn doet.
    Extra Informatie:-Sapphire heeft een zusje van bijna 12 genaamd Posey ze kan heel erg goed met Posey overweg en neemt Posey altijd mee als ze ergens naar toe gaat of als ze gaat wandelen.
    -Ze heeft een moeder genaamd Timber (43) met wie Sapphire erg goed overweg kan. Ze lijken heel erg op elkaar. Zowel als in uiterlijk als in karakter.
    -Ze heeft een broer genaamd Dune (18) met wie ze niet goed overweg kan. Hij denkt alleen maar aan zichzelf en geeft veel te veel om zijn uiterlijk. Hij noemt Sapphire maar een malle zus.
    -Ze heeft een vader genaamd lark (45). Aan wie ze een hekel heeft omdat hij haar een domme werkster noemt en haar moeder, zusje en Sapphire zelf slaat. Haar vader wil alleen maar dat Sapphire werkt en geen plezier heeft. Hij vindt dat het leven totaal geen pretje is en dat niemand het ook maar een beetje fijn mag vinden.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:46 ]

    Iemand die nog een rol zou willen invullen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zal voor je invullen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Ik zal voor je invullen (:


    Bedankttt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam, bijnaam: Willow, Will
    Achternaam: Rider
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd en geboortedatum: Vijftien, 11 Juli 1995
    Voorkeur District: -
    Karakter: Willow heeft een hart van goud, ze zou nooit iemand pijn kunnen doen of kunnen bedriegen. Daar kan ze wel eens van balen, op sommige momenten zou ze wel willen dat ze kon liegen, maar ze kan het gewoon niet. Ze heeft al een paar keer gelogen tegen haar vader, maar dat had hij vrijwel direct door. Willow wordt namelijk erg rood en begint dan te giechelen. Dat maakt haar een zwak schakel in de hongerspelen.
    Mensen voelen zich erg op haar gemak bij haar. Willow bezit veel mensenkennis, hierdoor kan ze goed op mensen inspelen en zich op hun gemak laten voelen.
    Ze is nooit chagrijnig, dat woord komt niet in haar woordenboek voor. Ze is juist altijd vrolijk, wat haar ook een schattig uiterlijk geeft. Ze is niet het irritant, druk vrolijk, maar meer het kinderlijke vrolijk. Ze houdt van kattekwaad uithalen, al is het wel goed bedoeld en ze is altijd met iets bezig. Of ze is aan het werk of ze speelt met haar vriendjes en vriendinnetjes buiten.
    Een van de positieve kanten van haar karakter is dat ze iedereen om haar duim windt. Ze heeft een schattig uiterlijk en mensen willen haar altijd vertroetelen. Tot afgunst van haarzelf.
    Uiterlijk:


    Willow heeft lang bruin haar met een slag erin. Ze heeft sproetjes in haar gezicht en grote blauwe ogen wat haar een schattige indruk geeft. Ze is niet heel groot, ze is maar 1,55 lang. Ze heeft een erg blanke huid, dat nooit bruin wordt. Het wordt alleen maar rood door de zon. Hierdoor draagt ze vrijwel altijd een hoed op haar hoofd tegen de zon. Hierdoor wordt ze altijd jonger geschat dan dat ze in werkelijkheid is.
    Veel aandacht aan haar uiterlijk besteedt ze niet, het kan haar weinig schelen. Haar haren doet ze als ze moet werken of als ze gaat spelen in een vlecht, dat is het makkelijkst. En als ze is een keer een feestje heeft dan laat ze ze los hangen.
    Talenten: Willow is vliegensvlug, door het vele spelen en werken heeft ze veel conditie gekregen. Maar hierbij houdt het qua talenten ook op. Ze heeft nooit leren omgaan met wapens en heeft nooit leren vechten.
    Willow zal proberen om met de anderen tributen vrienden te worden, dat zal haar enige kans op overleven zijn. Ze weet dat ze het uiteindelijk toch niet zal overleven, maar door zich bij een groep aan te sluiten, blijft er een grotere overlevingskans over.
    Zwaktepunten: Naïef, te eerlijk.
    Extra Informatie: Willow is enig kind. Voordat Willow geboren werd is haar moeder al eens zwanger geweest, maar bij de geboorte is het kindje gestorven. Het bleek dat haar moeder niet helemaal goed functioneerde qua kinderen krijgen. Haar ouders waren hier kapot van en wilden eigenlijk geen kind meer. Maar toch is Willow geboren. Het was een heftige bevalling, waarbij haar moeder is overleden. Haar vader heeft Willow altijd als de schuldige gezien en hij heeft nooit naar haar omgekeken.
    Willow kon al op vroege leeftijd voor zichzelf zorgen en heeft altijd geprobeerd om een zo goed mogelijke dochter te zijn in de hoop dat haar vader van haar zou houden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 12:38 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voornaam, bijnaam: Skandar
    Achternaam: McAvoy
    Geslacht: Man
    Leeftijd en geboortedatum: Zeventien, 24 Oktober 1993
    Voorkeur District: -
    Karakter: Skandar is een levenslustige jongen. Hij houdt ervan om door de bossen te zwerven en voor een paar uur niemand tegen te komen. Iets wat hij ook vaak doet is 's nachts in de bossen overnachten. Hij houdt er van om zijn jagers instinct naar boven te brengen.
    Skandar is erg op zichzelf gesteld, hij houdt niet zo om met andere te zijn. Hij is ook totaal niet sociaal, hierdoor heeft hij ook geen vrienden en wordt erg gepest. Dat pesten maakt hem tegenwoordig niets meer uit. Daar trekt hij zich niets van aan. En hij heeft er z'n voordeel in gevonden, hij is er hard van geworden.
    Skandar is een heel slimme jongen, hij doet erg z'n best op school. Hij wil later graag een goede baan, want hij wil zijn kinderen niet dezelfde jeugd geven als zijn ouders hem geven. Het is niet dat hij het abnormaal slecht heeft, maar hij moet altijd werken en krijgt weinig aandacht van z'n ouders.
    Uiterlijk:


    Skandar heeft donkerbruin haar en bruine ogen. Zijn huid is heel licht blank, tegen het witte aan. Je zou denken dat hij dan snel zou verbranden, maar dit is niet het geval. Hij verbrand nooit, maar wordt ook nooit bruin.
    Zijn haar wordt door zijn moeder geknipt en zit daarom altijd schots en scheef, z'n moeder heeft daar geen talent voor.
    De kleding die hij draagt stelt niet veel voor. Het gezin waarin hij leeft is redelijk arm en kan van het geld dat ze verdienen maar net rondkomen. De kleren die hij heeft komen van zijn oudere broers af.
    Talenten: Skandar kan geweldig goed omgaan met pijl en boog. Dat komt van al het jagen.
    Skandar is niet van plan om zich aan te sluiten bij een groep, dat zit niet in z'n aard. In plaats daarvan zal hij proberen het alleen te overleven. Hij heeft toch altijd al op zichzelf vertrouwd.
    Zwaktepunten: Hij ziet niet wie z'n vrienden zijn, hij is te wantrouwig. Hij heeft een verschrikkelijk angst voor wespen.
    Extra Informatie: : Skandar heeft acht broertjes en zusjes, waar zijn ouders de handen vol mee hebben. Ze moeten allemaal meewerken in het huishouden en het bedrijf van zijn ouders, slager. Doordat hij zoveel broertjes en zusjes heeft is het makkelijk voor hem om weg te glippen, hij wordt minder snel gemist door z'n ouders.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 12:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wanneer maak je de rollen bekend?
    :X

    Mayci schreef:
    Wanneer maak je de rollen bekend?
    :X


    Wanneer ik er genoeg heb, dit kan dus nog wel een tijdje duren!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    zoek je nog rollen ? :)

    ik snap het eigenlijk niet..