• ja? , want ik zoek iemand waarmee ik kan schrijven!
    Vanavond om 22:00 uur vraag ik om een slotje en kies ik 1 iemand uit.

    ok, ik schrijf alleen onbekende personen.


    vul in:
    -naam
    -leeftijd
    -schrijfstijl
    -inspiratie?
    -al een idee voor een verhaal?

    -overig
    -lapje tekst


    Where words fail, music speaks

    Ja ik kan goed schrijven, wou ik meteen reageren toen ik de titel las. Maar ik heb alleen maar zin om over All Time Low te schrijven op het moment. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voordat ik mezelf aanmeld om met iemand samen te schrijven, lees ik eerst een stukje van die persoon. Ik heb even in je story zitten rondkijken, maar onze schrijfstijlen zijn twee verschillende werelden. Ik denk niet dat dat echt gaat klikken, om het hoofdstuk, or whatever, een totaal andere schrijfstijl. :Y)


    Let it come and let it be

    -naam: Colibre.
    -leeftijd: 19.
    -schrijfstijl: Wat, hoe bedoel je, hoe schrijf ik? Af en toe een beetje van dit, een beetje van dat, heh.. Of moet het nonchalant? Zoals het meisje dat speelde met de wind? Hm.
    -inspiratie? Meh, ik heb meestal wel inspi, yuh.
    -al een idee voor een verhaal? Bikers. Ik hou van bikers.

    Voorproefje van schrijfstijl? (:

    Mijn hand bewoog richting de orenmartelende wekker, en sloeg erop. Tevergeefs; het ding bleef kraaien alsof de geluidsbarrière kapot zou moeten. Nou, een geweldig begin van mijn dag dus. Daarbij kwam ook nog eens dat de douche het niet deed door jongere nageslachten van mijn ouders; broertje Kaylin, en zusje Freya. Kon alles nog beter?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    vul in:
    -naam Beaudine
    -leeftijd 15
    -schrijfstijl. Zou je in mijn stories kunnen lezen, want ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
    -inspiratie? Ik heb de hele tijd inspiratie.
    -al een idee voor een verhaal? Geen bekende personen. Het liefst paranormaal.

    -overig
    -lapje tekst
    Het was fijn om alleen te zijn, dan vroeg niemand wat er was. En dat kon ik in dit geval niet uitleggen, wat zou jij zeggen als je hand vanzelf geneest?
    Ik keek naar de deur, toen ik gerommel aan het slot hoorde. ''Mam, doe normaal,'' bracht ik geschrokken uit en ging dichter tegen de kussens aan zitten.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    nog meer mensjes?


    Where words fail, music speaks

    -naam=Sterre
    -leeftijd=13
    -schrijfstijl=Ik persoon, maar ook wel zij persoon
    -inspiratie?=veel
    -al een idee voor een verhaal?=LIgt eraan wat je luek vind, ik heb altijd ideen, miss iets met pleegkinderen?

    -overig=Ik zou het heel leuk vinden omdat ik me altijd verveel in de vakantie
    -lapje tekst
    Met tranen in haar ogen keek ze voor de laatste keer om, ze zou hier nooit meer terugkeren, ze zou deze plek voor altijd verlaten. Terwijl de tranen stromen draait ze zich om en loopt vastberaden weg. Vandaag vandaag zal alles anders zijn
    Dat was zij vorm
    Nu ik vorm
    Lachend kijk ik naar het hondje dat zijn eigen staart probeert te pakken. Een lach ontsnapt uit mijn mond als het kleine beestje omvalt. Ik pak het hondje op en leg het bij zijn moeder, over een paar dagen zullen ze groot genoeg zijn, bij die gedachte krijg ik een brok in mijn keel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is trouwens toch ''Kan jij goed schrijven?'' haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -naam Kimberly
    -leeftijd 15 jaar
    -schrijfstijl Humoristisch, en af en toe heel erg romantisch, horror wil ook nog wel eens lukken.
    -inspiratie? Meestal, als ik anders aan het doen ben dan staren naar een leeg beeldscherm.
    -al een idee voor een verhaal? Een flinke Horror, met hier en daar romantische stukken! Ik pb je wel, met het hele idee!

    -overig Op vakantie en school schrijf ik meestal ook. Tot grote ergernis van iedereen.
    -lapje tekst

    Ik rende door het verlaten huis, steeds het geluid horend dat iemand met zijn nagels over een schoolbord ging. Ik drukte mijn handen tegen mijn oren en zakte tegen de muur, het geluid stopte niet. HEt leek van in me te komen. Was ik dan echt gek geworden? Het was niet mijn bedoeling om iemand te vermoorden! Nu zat ik hier in deze verlaten cel, en kon geen kant meer op. En nu ging mijn verstand ook nog met me aan de haal!

    NYC schreef:
    Het is trouwens toch ''Kan jij goed schrijven?'' haha


    Kun is ook goed, maar dat is meer schrijftaal (:

    Maar ik schrijf al met iemand samen, so sorry.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    weet je al wie je kiest?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    NYC schreef:
    Ja ik kan goed schrijven, wou ik meteen reageren toen ik de titel las. Maar ik heb alleen maar zin om over All Time Low te schrijven op het moment. (':


    Wou = wilde.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    -naam: Else
    -leeftijd: 15
    -schrijfstijl: uh romantisch, horror vind ik ook leuk om te schrijven. Anders moet je maar stories van me lezen, haha.
    -inspiratie? Eh, foto's, muziek, als je dat bedoelt? (:
    -al een idee voor een verhaal? Ik wilde zelf eigenlijk beginnen met een verhaal over een meisje met kanker, en een jongen met een spierziekte, die mekaar dan in het ziekenhuis ontmoeten. Die jongen is een optimist, meisje een hele erge pessimist, en uiteindelijk worden ze verliefd. Maar dan gaat hij dood.
    - overig: ik ben heel goed in beeldspraak, haha. En ik hou van over onbekende personen schrijven :3
    - lapje tekst:

    “Als jij de maan was, zou ik eeuwig in je licht willen dansen.” Hoewel ik wist dat ze loog, deed haar stem mijn ijskoude hart even smelten. Snel herstelde ik me. Vannacht was perfect. Het zou de enige manier zijn, de enige manier om me te wreken. “Als ik de maan was, zou jij niet dansen,” fluisterde ik. “Dan zou jij de zon zijn.” De dieprode blos op haar wangen maakte duidelijk dat ik de goede woorden gekozen had. Ik legde mijn armen losjes om haar middel heen. We zouden een schilderij kunnen zijn. Twee schaduwen bij zonsondergang. Het was jammer, dat ik het schilderij zo aan flarden zou moeten scheuren. Terwijl ik haar voorhoofd zachtjes kuste, gleden mijn handen onder haar lichtblauwe zomerjurkje. Ik voelde de warmte van haar huid dwars door mijn shirt heen. Ze drukte haar bloedrode lippen op de mijne, en bewoog haar tong voorzichtig in mijn mond. Ik sloeg mijn armen nog steviger om haar tengere lichaam heen. Toen wist ik dat het tijd was. Tijd voor haar einde.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:37 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Shit, lapje tekst en overig vergeten. Doe ik nu ok? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wth. Is het 10 uur, ben je offline x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    slotje?? mag er slotje?


    Where words fail, music speaks