• jaa ik vind bill nu eigenlijk wel een beetje eng worden.. niet dat ik geen fan meer ben ofzo hoor..maar ik vind z'n uiterlijk gewoon niet meer leuk en ik weet ook wel dat die niet voor altijd jong kan blijven maar hij kan zich ook anders kleden enzo om er volwassen uit te zien..en ik weet ook dat het z'n kledingstijl nou eenmaal is en dat respecteer ik ook echt! maarjaa ik weet niet ik vind hem nu niet meer echt aantrekkelijk..
    misschien ben ik nu een zeikerd maarjaa:$
    jullie hier ook last van??

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 20:50 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    1707 schreef:
    Nooit mooi of zo gevonden. Ik heb het niet zo met Tokio Hotel.(:

    RoddelRoddelRoddel. Ik ga er mij niet over uitspreken. Ik vind Bill gewoon zoals hij is, en dat zal nooit iemand kunnen veranderen. Doet hij dat aan, whatever, doet hij dit aan, whatever. Hij zal altijd onze Bill Kaulitz blijven, en ik zal hem altijd sexy vinden. Nja, mijn mening!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 10:34 ]


    I changed.

    I don't like them at all.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    1707 schreef:
    Nooit mooi of zo gevonden. Ik heb het niet zo met Tokio Hotel.(:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Eigenlijk vind ik zijn uiterlijk mooier

    nerveus schreef:
    Ik vind hem al eng zolang ik hem ken xD


    Forever.

    Ik heb hem altijd al eng gevonden, maar ik heb sowieso al niks met TH..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    TomxMydrug schreef:
    RoddelRoddelRoddel. Ik ga er mij niet over uitspreken. Ik vind Bill gewoon zoals hij is, en dat zal nooit iemand kunnen veranderen. Doet hij dat aan, whatever, doet hij dit aan, whatever. Hij zal altijd onze Bill Kaulitz blijven, en ik zal hem altijd sexy vinden. Nja, mijn mening!


    da bedoelde ik nou ook te zeggen ^^


    I Love You

    Sombres schreef:
    (...)
    +20 kilo ja.


    Dude. Not. Funny.

    En, OT: Misschien wel. Ik weet niet, als het hem gelukkig maakt, laat ik hem doen, als ze voor mij maar een album maken dat ik enjoyable vind.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    CountMeIn schreef:
    Ik vind het wel iets hebben, maar de oude Bill blijft mijn favoriete :9~


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Ik vind hem al heel lang eng!


    Music is what you hear, the pain is what you see.