• Hoi allemaal!

    Aangezien ik hier nog nooit een meeting in Drenthe tegen ben gekomen en er ook mensen zijn die hier in de buurt graag zouden willen meeten, wilde ik er eentje organiseren! Ik had meteen de perfecte gelegenheid: FantasiaFest.

    FantasiaFest is, voor de duidelijkheid, een fantasyfair, met allerlei leuke activiteiten, kraampjes, muziek and stuff. Als je benieuwd naar bent hoe dat er vorig jaar aan toe ging (dit jaar is de tweede editie), moet je op deze site kijken. Mijn vader en ik zijn hier gevraagd om te komen staan met een standje met ons bedrijfje Artizzl.

    Alle gegevens op een rijtje:



    Ik ben er beide dagen, ik hoop dat er wat mensen geïnteresseerd zijn en ook kunnen komen (:.
    .xx Josca

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 19:15 ]


    JDN.

    Het had me best wel leuk geleken om te gaan, maar ik moet er 2 uur en 20 minuten voor met de trein reizen. En dus duur reizen, dus dan geef ik dat geld toch liever uit aan Castlefest :/ Btw :'D Ik moet er net zo lang voor reizen :'D Lolzzz xD

    ga jij eigk ook naar castlefest?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ben gratis :9~
    Even kijken hoeveel dat grapje gaat ksoten :Y)


    Let it come and let it be

    Prijs valt wel mee, maar de reistijd ):
    Ik vrees dat ik ook dit moet skippen
    .

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 20:22 ]


    Let it come and let it be

    Sorenos schreef:
    Het had me best wel leuk geleken om te gaan, maar ik moet er 2 uur en 20 minuten voor met de trein reizen. En dus duur reizen, dus dan geef ik dat geld toch liever uit aan Castlefest :/ Btw :'D Ik moet er net zo lang voor reizen :'D Lolzzz xD

    ga jij eigk ook naar castlefest?

    Oh haha doe het dan maar niet (:
    Castlefest is inderdaad errug duur. Ik ga daar dan denk ik ook niet naartoe.


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Oh haha doe het dan maar niet (:
    Castlefest is inderdaad errug duur. Ik ga daar dan denk ik ook niet naartoe.


    Ja, maar daarvoor is castlefest dan ook weer echt super awesome :9~


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dan ben ik op vakantie. :[


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dan zit ik NET niet met mijn vriend in Meppel :c
    Wij gaan een paar dagen later een week op de camping in Meppel staan. Maar aangezien het voor mijn vriend heel duur is, buskosten en intree, kom ik niet. :')
    Ga dan gewoon een keer in een stad afspreken en het centrum in.. Denk dat dan meer mensen kunnen komen, aangezien €5,50 en dan nog reizen+eten best duur is :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, kijk als het in de stad is. Bijvoorbeeld Assen - ook al haat ik Assen, haha - dan zou ik denk ik wel komen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Ja, kijk als het in de stad is. Bijvoorbeeld Assen - ook al haat ik Assen, haha - dan zou ik denk ik wel komen..


    Ik woon in Assen :9~ !


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    je kan morgen nog hema kaartjes kopen om goedkoop te reizen!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Created schreef:
    Ja, kijk als het in de stad is. Bijvoorbeeld Assen - ook al haat ik Assen, haha - dan zou ik denk ik wel komen..

    Haha, dit kwam nou eigenlijk goed uit, niet in de stad dus (:
    Het is ook voor de mensen die het leuk vinden, want niet iedereen vindt zo'n fair leuk.


    JDN.

    Zou leuk zijn geweest. Alleen heb ik een paar probleempjes, haha.
    1. Ik zsit in Amerika dan (:
    2. Ik woon nogal ver weg, al zou het een andere keer zijn geweest.
    3. Ik ben geld loos. Haha.


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Hmm.. Ik ben niet zo van de fantasyfairs, maar een meeting lijkt me leuk.. Anders kan ik misschien wel komen omdat we dan toch in Drenthe op vakantie zijn (moet ik m'n ouders wel wijsmaken dat jullie geen oude vieze pedofielen zijn..)
    OH FUCK! ik ga op 29 juli terug naar huis, gaat 'm dus niet worden voor mij. ):

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 22:46 ]


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Hmm.. Ik ben niet zo van de fantasyfairs, maar een meeting lijkt me leuk.. Anders kan ik misschien wel komen omdat we dan toch in Drenthe op vakantie zijn (moet ik m'n ouders wel wijsmaken dat jullie geen oude vieze pedofielen zijn..)
    OH FUCK! ik ga op 29 juli terug naar huis, gaat 'm dus niet worden voor mij. ):


    maak ze wijs dat je het daar zo leuk vindt dat je er nog 2 dagen wilt blijven :9~ ahahah xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    maak ze wijs dat je het daar zo leuk vindt dat je er nog 2 dagen wilt blijven :9~ ahahah xD


    Haha, we zitten in een vakantiepark, dus in feite worden we er gewoon uitgeschopt de 29ste. xd


    Opgeven is geen optie.