• Hoi allemaal!

Aangezien ik hier nog nooit een meeting in Drenthe tegen ben gekomen en er ook mensen zijn die hier in de buurt graag zouden willen meeten, wilde ik er eentje organiseren! Ik had meteen de perfecte gelegenheid: FantasiaFest.

FantasiaFest is, voor de duidelijkheid, een fantasyfair, met allerlei leuke activiteiten, kraampjes, muziek and stuff. Als je benieuwd naar bent hoe dat er vorig jaar aan toe ging (dit jaar is de tweede editie), moet je op deze site kijken. Mijn vader en ik zijn hier gevraagd om te komen staan met een standje met ons bedrijfje Artizzl.

Alle gegevens op een rijtje:

Ik ben er beide dagen, ik hoop dat er wat mensen geïnteresseerd zijn en ook kunnen komen (:.
    .xx Josca

[ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 19:15 ]

JDN.

Jammer dat er niemand kan of wil :c
    Nou ja ik kan het altijd proberen, haha

JDN.

Achjoh, dat is maar 109 km voor mij =S wordt m dus niet. btw hou ik iet zo van fairs xp

Beautiful thing is never perfect.

Renskee schreef:
    Achjoh, dat is maar 109 km voor mij =S wordt m dus niet. btw hou ik iet zo van fairs xp

Haha nee dat werkt niet zo goed! Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zie wel wat ik van fairs vind, (:

JDN.

Dan ga ik doen alsof ik 12 ben (cat) Neegrapje, ik kom toch niet.

ik wil echt heel graag komen maar ik ben op die dagen op vakantie dus ik kan niet :(

Love is louder than the pressure to be perfect

Ik zit dan in Italië... D:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ik werk dan, anders had ik denk ik nog gegaan ook aangezien ik daar in de buurt op de camping sta :P

Life is hard and then we die

Die Artizzl schoenen ofso zijn echt veat :'D

Deep schreef:
    Die Artizzl schoenen ofso zijn echt veat :'D

Dankje ^.^

JDN.

het leek me geweldig om je een keer in het echt te ontmoeten, maar net zoals de meeste hier heb ik dat klote gedoe met reizen! en het feit dat mijn ouders me nooit laten gaan xD
    ik hoop dat we heel misschien nog een ander keertje elkaar zullen ontmoeten, dat lijkt me echt zo amazayn(H)

Fuck this I'm going to Narnia

ZeldaX schreef:
    het leek me geweldig om je een keer in het echt te ontmoeten, maar net zoals de meeste hier heb ik dat klote gedoe met reizen! en het feit dat mijn ouders me nooit laten gaan xD
    ik hoop dat we heel misschien nog een ander keertje elkaar zullen ontmoeten, dat lijkt me echt zo amazayn(H)

Indeed!!
    Maarrr Lisa komt wél :D dus nu ben ik helemaal happy!
    Ahah, mijn eerste internet-meeting (:

JDN.

Ik zou wel willen, maar mijn ouders zouden me dat ten strengste verbieden. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Haha, grappig. Ik woon in Meppel. (":

Numbers.

Somethnholic schreef:
    Haha, grappig. Ik woon in Meppel. (":

Woehoe, ik dus ook xD

JDN.

Ik kom als iemand voor mij een treinkaartje koopt :'D