• Wat is jullie laatste keer dat je hebt gehuild, om wat voor reden dan ook?


    Ik net nog, om Chestnut (film). Zat ik daar in mijn kamer alle zakdoekjes op te maken, komt mam plots binnen -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Crushed schreef:
    (...)

    Agreed! Ook al doen we het wel...

    Ja... Daarom zeg ik liever dat ik huil om de liefde, dan om een persoon. x) Best zielig, eigenlijk.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Gister, ik spacede hem helemaal.


    #WWED - What Would Emma Do?

    eh, 2 seconden geleden, omdat er iets aan de hand is met een familielid

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 20:35 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vandaag nog.
    Mijn vader deed echt alsof 'ie ongesteld was, jesus.


    There's power in the words you whisper.

    Om het missen van mijn vriend ... Een week of 2/3 geleden. Ik huil eigenlijk verder niet zo vaak. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Door het zoveelste gedoe met m'n moeder, en toen ik van de trap af viel, :Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Harry Potter 3, zondag xd.

    Harrison schreef:
    Vandaag nog.
    Mijn vader deed echt alsof 'ie ongesteld was, jesus.

    HAHAHAHAHAAA! xd.

    Harrison schreef:
    Vandaag nog.
    Mijn vader deed echt alsof 'ie ongesteld was, jesus.

    HAHAHAHAHAAA! xd.

    Vanochtend, ik had een ochtendhumeur en ik hoorde opeens dat ik met de fiets moest (normaal ga ik op woensdag altijd met de auto). Toen moest ik me haasten en had ik mijn moeder wel kunnen killen toen ze het zei :Y) toen kreeg ik tranen uit kwaadheid...

    Maar de laatste keer ECHT verdriet had... weet ik eigenlijk niet meer. Ik huil niet zo snel. Meestal huil ik uit woede, maar je hebt er een zeer goede tactiek voor hebben om me kwaad te maken (jammer dat mijn moeder zo'n tactiek kent...). Als ik pijn heb, huil ik zelden. Alleen als iemand me heel erg diep gekwetst of mentaal pijn gedaan heeft, wil ik nog wel eens echt heel erg huilen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik huil eigenlijk amper, maar de laatste keer was eergister; ruzie met m'n pa. En nu loop ik met 'A7x' in m'n been gekerfd erdoor. Daarvoor.. Ik zou zeggen een paar maanden terug, eigenlijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gister tijdens Click (film) toen was er een heel zielige moment over een oude opa en dat hij was oveleden enso en toen dacht ik aan me oma en moest ik huilenn. :x


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik heb juist gedaan met wenen. Ik had ruzie met mijn vriendje. Harde ruzie. Maar het is terug bijgelegd nu.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    25 juni, omdat ik zo'n erge hoofdpijn had, en kan nu ook wel huilen iig


    Ivar Oosterloo.

    Dernet nog, toen ik eindelijk genoeg moed had om aan me vriendje te vertellen over mn thuis situatie en waarom ik nooit bij mij thuis wil afspreken.


    I hope heaven needs you more than I do now.