• Wat is jullie laatste keer dat je hebt gehuild, om wat voor reden dan ook?


    Ik net nog, om Chestnut (film). Zat ik daar in mijn kamer alle zakdoekjes op te maken, komt mam plots binnen -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Euh, vorige week ofzo.

    Edit: oh nee wacht, gisteren bij een aflevering van Skins :'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:06 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens mij was dat toen ik aan het leren was voor mijn examen wiskunde ofzo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geen idee, ik huil amper.


    Hope goes lost but never dies.

    oke, nu, omdat ik mijn vriendje te hard mis
    jawel ik ben verdomme cheesy


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    gisteren, ik weet niet waarom mijn moeder maakte een grapje en ik flipte een soort op eens dik in tranen en ik weet niet waarom:8


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    CountMeIn schreef:
    Gisteren, maar dat is meer iets voor mezelf.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik huil op dit moment...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Ik huil op dit moment...


    Waarom ;o?

    OT: Een paar dagen geleden . Omdat mijn tanden erg pijn deden en ik niet kon slapen ,Tja ik kan slecht tegen Pijn :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik luister nu een acoustisch liedje van Bullet for my valentine
    [urlhttp://www.youtube.com/watch?v=aJlTKMV-H9k][/url]

    Morgen heb een 2e evaluatie gesprek over mijn behandeling voor anorexia...
    zit er aardig doorheen en ben nerveus ervoor (huil)


    Get off, Bill is mine !!!

    Bullet for my valentine : The last fight (acoustic) ;)


    Get off, Bill is mine !!!

    Aguamenti schreef:
    (...)

    Waarom ;o?

    OT: Een paar dagen geleden . Omdat mijn tanden erg pijn deden en ik niet kon slapen ,Tja ik kan slecht tegen Pijn :]

    Mijn fucking onzekerheid -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toen ik hoorde dat ik van school afmoest. Ik flipte hem totaal, daarna werd ik emotioneel.
    Smam opbellen, het enigste dat ik kon zeggen was. Mam, ik moet naar een andere school.

    Kwam echt heel onverwacht. Daarom dat ik 'm eerst flipte haha :Y)


    Live life like a raver.

    Nu ben ik gewoon aan het huilen acher mijn laptopie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    eergister.. lang verhaal :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vanmorgen samen met een vriendin. Ze slaapt nu al twee dagen hier omdat haar vriend haar heeft bedrogen met een of andere domme, blonde slet. Ze waren samen op een feest en zij ziet hem fucking weglopen met haar, gewoon doodleuk naar zijn huis, en dat terwijl hij nog compleet nuchter was. Ze is er echt kapot van en ik kan het ook niet geloven, aangezien ik hem daar veel te goed voor ken en hij houdt van haar, dat is zeker.


    Have you ever been alone in a crowded room?